تشکچه برقی

تشکچه برقی یا تشک برقی به روکش یا زیراندازی گفته می شود که حاوی رشته های گرم کننده ریز یا عناصری است که گرمای کنترل شده تولید می کنند. تشکچه برقی با برق شهری کار می کنند و کاملا ایمن هستند. دمای کنترل شده از هرگونه خطر سوختگی یا آسیب پوستی برای مصرف کننده جلوگیری می کند.

تشکچه برقی
حرارت نسبتا کم ایجاد شده در هنگام استفاده از تشک برقی بسیار آرامش بخش است و خاصیت درمانی دارد. گرمای تولید شده توسط تشک برقی باعث التیام و آرامش عضلات قسمت های مختلف بدن می شود. علاوه بر این در فصول سرد سال استفاده از تشکچه برقی در میان عناصر خواب منجر به کاهش چشمگیر مصرف انرژی حرارتی می شود. تشک های برقی نیز به صورت محلی و برای مراقبت های پزشکی (تحت نظر پزشک) استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید تشک برقی

سایز محصول: اولین چیزی که در خرید تشکچه برقی باید به آن توجه کنید سایز محصول است. برای این کار بهتر است به هدف خود از داشتن چنین تشک های برقی فکر کنید و مشخص کنید که مثلاً می خواهید تمام بدنتان از گرمای ایجاد شده توسط آن بهره مند شود یا اینکه فقط ناحیه لگن و لگن کافی است. شما. . همچنین در هنگام خرید از یک یا دو نفر بودن تشک مطمئن شوید.

جنس آن: نکته دوم در مورد انتخاب و خرید تشکچه برقی ، توجه به مواد به کار رفته در ساخت آن است. جنس تشک برقی باید همیشه نرم، ضد حساسیت و مناسب برای انتقال سریع و یکنواخت گرما به بیرون باشد.

تایمر: در صورتی که تشک برقی مورد نظر شما دارای این قابلیت باشد، می توانید به صورت خودکار دقیقه و زمانی را که تشک شروع به کار یا تولید گرما می کند مشخص کنید، سپس به صورت خودکار خاموش می شود. علاوه بر این وجود تایمر به شما امکان می دهد از مدت زمان استفاده از تشک مطلع شوید.

فاکتورهای ایمنی: نکته مهم بعدی در خصوص ایمنی استفاده از این نوع تردمیل برقی است. برای این منظور توصیه می کنیم به دنبال تشک های استاندارد موجود در بازار باشید که قابلیت خاموش شدن خودکار سیستم و داشتن فیوز ایمنی و همچنین محافظ در برابر گرمای بیش از حد BBS را داشته باشند.

تنظیم دما: داشتن قابلیت تنظیم دمای تشک به شما این امکان را می دهد که گرمای مورد نیاز خود را بر اساس درجه بندی یا گزینه هایی مانند: گرم، کم، متوسط ​​و زیاد تنظیم کنید.

قابل شستشو: اگر تشک برقی شما دارای روکشی باشد که به راحتی قابل شستشو باشد تا پس از استفاده مکرر به راحتی جدا شده و شسته شود، ایده آل است.

طول سیم برق: پس از آن، هر نوع محصول الکتریکی را که به صورت بی سیم کار می کند، خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که هنگام خرید تشک برقی خود به طول سیم برق توجه کنید تا بتوانید از محصولی که انتخاب کرده اید در فواصل بیشتری از پریز برق استفاده کنید.

قیمت تشک برقی: قیمت تشک برقی در بازار بر اساس فاکتورهای مختلفی ارزیابی می شود.

تشکچه برقی

قیمت تشکچه برقی

تشکچه برقی در انواع، ابعاد و کاربری های مختلف وجود دارد و قیمت آنها به جنس تشک، ظرفیت کنترل دما، توان مصرفی، ابعاد تشک، ظرفیت چند نفره، جنس رویه تشک، حداکثر دمای تولید شده و ... بستگی دارد. . البته برند سازنده این محصول نیز در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. بدون شک تشکچه برقی تولید ایران قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی خواهند داشت. برای خرید تشکچه برقی توجه به ویژگی های آن تشکچه برقی و همچنین بودجه مورد نظر بسیار مهم است.

قیمت تشک برقی طبی

مرکز خرید تشک برقی در تهران

اگر به دنبال مرکز خرید تشک برقی در تهران هستید و می خواهید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، ما راه آسان تری را به شما پیشنهاد می کنیم! شما می توانید بدون خروج از منزل تشک برقی مورد نظر خود را به راحتی از فروشگاه اینترنتی آریاطب تهیه کنید و نگران اعتبار و کیفیت محصول خریداری شده نباشید.

تشکچه برقی

تشک ها و پتوهای برقی نیز مصارف پزشکی دارند و برای بهبود یا کاهش درد ناشی از برخی بیماری ها استفاده می شوند. تشک برقی طبی برای کاهش درد آرتروز، تسکین درد عضلانی، افزایش انعطاف بدن در سالمندان، بهبود کیفیت خواب، کاهش استرس و تنش عصبی، کاهش مشکلات سینوزیت و میگرن، جلوگیری از رشد باکتری های بیماری زا در رختخواب، کاهش عوارض سندروم و غیره. موثر است. قیمت تشک طبی برقی به مشخصات، ابعاد، قدرت گرمایش و کاربردهای آن بستگی دارد.

تشک برقی برای دیسک کمر

تشک ها و پتوهای برقی ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند. چند نمونه از تشک های برقی ایرانی به صورت موضعی استفاده می شود و برای تسکین درد ناشی از آرتروز گردن و کمر و فیبرومیالژیا استفاده می شود. برخی از انواع دیگر تشک ها و پتوهای گرم کن به شکل پد تشک و پتو هستند و تاثیری در بهبود خواب شبانه، کاهش خستگی ناشی از فعالیت های روزانه، افزایش گردش خون و ... دارند.

تشک برقی

قیمت تشک برقی برای کمر درد

بسته به نوع استفاده از تشک برقی، میزان حرارت اضافی ایجاد شده متفاوت است. به عنوان مثال، تشک های برقی که به عنوان زیرانداز یا پتو استفاده می شوند، حرارت بسیار ملایم تری (3 تا 5 درجه) برای جلوگیری از خطرات احتمالی تولید می کنند، در حالی که تشک های برقی با کاربردهای محلی (مثلاً برای پشت یا شانه) ظرفیت تولید گرما بین 45 تا 75 درجه سانتیگراد دارند. . هنگام خرید تشک برقی به کاربرد آن توجه کنید و از فروشگاه های معتبر دیدن کنید. سایت آریاطب یک فروشگاه اینترنتی معتبر، قدیمی برای خرید تجهیزات پزشکی می باشد. انواع تشک های برقی از برندهایی مانند Biorer و Microlife در سایت آریاطب عرضه می شود.