به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آمالگام کریر پلاستیکی

مدل: فتاح طب
شناسه محصول: 20648

تماس بگیرید

فتاح طب

تماس بگیرید
جزییات

دنا پویا

تماس بگیرید
جزییات

  • با یک سری اضافه

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

آمالگام کریر پلاستیکی

آمالگام کریر یک ابزار حامل پلاستیکی است که در دندانپزشکی برای قرار دادن مواد پرکننده آمالگام آسان‌تر و دقیق‌تر استفاده می‌شود. آمالگام کریر پلاستیکی کمک به دندانپزشکان طراحی شده است تا مقدار دقیقی از آمالگام را در حفره دندان آماده شده قرار دهند و امکان ترمیم ایمن و ماندگار را فراهم کند.

استفاده از آمالگام کریر پلاستیکی آسان است و به دندانپزشکان کنترل دقیقی بر میزان آمالگام اعمال شده ارائه می دهد. همچنین خطر بسته‌بندی بیش از حد یا کم‌تر از آمالگام را که می‌تواند منجر به ترمیم ضعیف یا افزایش خطر نشتی شود، از بین می‌برد. علاوه بر این، این ابزار کاربرد نرم‌تر و دقیق‌تر آمالگام را تضمین می‌کند و در نتیجه استرس و تحریک کمتری به دندان‌ها و لثه‌های اطراف وارد می‌کند.

آمالگام کریر پلاستیکی نه تنها برای بیمار مفید است، بلکه به دندانپزشک کمک می کند تا در زمان و تلاش خود صرفه جویی کند. با استفاده از این دستگاه، دندانپزشکان می توانند بدون نیاز به اندازه گیری دستی یا قرار دادن آمالگام، پرکردگی ها را سریع و دقیق قرار دهند. این به کاهش زمان صرف شده برای هر ترمیم و همچنین بهبود دقت محصول نهایی کمک می کند.

آمالگام کریر پلاستیکی علاوه بر استفاده آسان و دقیق، مقرون به صرفه است. این دستگاه بسیار بادوام است و می توان چندین بار از آن استفاده کرد، به این معنی که سرمایه گذاری عالی برای هر عمل دندانپزشکی است.

به طور کلی، آمالگام کریر پلاستیکی یک ابزار ضروری برای هر دندانپزشکی است. استفاده از آن آسان، مقرون به صرفه است و محل دقیق و دقیق پرکننده های آمالگام را ارائه می دهد. دندانپزشکان با استفاده از این دستگاه می توانند در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند و در عین حال ترمیم ایمن و ماندگار را برای بیماران خود فراهم کنند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی