به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اجاره تشک مواج

مدل: اجاره تشک مواج
شناسه محصول: 722

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اجاره تشک مواج

تشک های مواج برای بیمارانی استفاده می شود که به مدت زیادی در بیمارستان بستری شده باشند،این تشک ها از زخم شدن بدن بیمار جلوگیری می کنند که از جنس پی وی سی ساخته شده است .اجزای تشکیل دهنده ی این تشک شامل یک عدد تشک موجدار باد شونده یک عدد موتور کمپرس هوا می باشند .نام دیگر محصول تشک ضد زخم بستر است و برای بیمارانی که کم تحرک هستند مورد استفاده قرار می گیرد .طریقه کارکرد تشک به این گونه است که با کمک دو کانال مجزا فشار وزت بدن بیمار به یک قسمت وارد نمی شود و وزن در نقاط مختلف جا به جا می شود که این کار از زخم شدن جلوگیری می کند .تشک مواج برای افراد مسن جهت جلوگیری از آسیب دیدگی پوستی و زخم بستر،افرادی که قطع نخاع شده و یا تحرک ندارند کاربرد دارند .تشک مواج و یا تشک ضد زخم بستر از فشار آمدن به یک نقطه از بدن جلوگیری می کند و وزن بیمار را در نقاط مختلف جا به جا می کند .برای افرادی که به تشک مواج نیاز دارند ولی به دلیل مشکلاتی نمیتوانند آن را تهیه کنند می توانند با امکان اجاره این تشک از آن استفاده کنند ‌.اجاره این محصول باعث صرفه جویی در هزینه درمان می شود و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد .به طور کلی از تشک های مواج می توان به عنوان یک تشک متحرک برای جلوگیری از زخم بستر افرادی که تحرک ندارند و یا قطع نخاع شده اند استفاده کرد .

به قسمتی از بدن که دچار آسیب پوست و بافت شده باشد اصطلاحاً زخم‌ بستر گفته می‌ شود که غالبا در اثر نشستن یا دراز کشیدن طولانی مدت در یک حالت، اتفاق می افتد فشار بر روی ناحیه خاصی از بدن، مانع رسیدن خون به بافت آن قسمت می شود و زمانی که بدن، تغییر حالت نداشته باشد ذخیره خون در آن ناحیه کاهش پیدا کرده و در نتیجه شروع به پیدایش زخم می نماید. این عارضه بنا به حاد بودن به چهار دسته مختلف تقسیم می‌ شود که دسته اول خفیف و دسته آخر بسیار شدید است. افرادی که به مدت طولانی در حالت نشسته یا خوابیده قرار گرفته، کسانی که زمان زیادی از ویلچر یا تخت استفاده می کنند و بیمارانی که به دلیل بیماری خود مجبور هستند به مدت طولانی بر روی تخت استراحت نمایند در معرض خطر ابتلا به این نارسایی قرار می‌ گیرند. قسمت های استخوانی بدن که چربی زیادی ندارند مانند پاشنه پا، دو طرف زانو، قوزک پا، پشت سر، پایه ستون فقرات و تیغه های شانه بیشتر دچار این بیماری می شوند. برای اینکه به زخم بستر دچار نشوید می توانید از تشک مواج استفاده نمایید این تشک ها بر روی تخت یا صندلی چرخدار قابلیت استفاده دارند. تشک های مواج به صورت اتوماتیک موقعیت شما را تغییر داده و وزن شما را در قسمت های مختلف تشک تقسیم می کنند. بیمارانی که به مدت طولانی نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند با استفاده از این محصول به راحتی می توانند از ایجاد زخم بستر ممانعت به عمل آورند. کالای مذکور که با نام تشک ضد زخم بستر نیز شناخته شده است از پی وی سی با کیفیت و یک عدد پمپ هوای کم صدا تشکیل شده و با توجه به نیاز شما در مدل های مختلف با قابلیت های خاص توسط کمپانی های گوناگون تولید و عرضه گردیده است که در پیشگیری از توسعه زخم بسیار مثمرثمر خواهند بود و برای بیمارانی که تحرک کمی دارند یا کاملا بدون تحرک هستند مناسب می باشد. طریقه کار این محصول بدینگونه است که با استفاده از دو کانال کاملاً مجزا وزن بیمار را در قسمت های مختلف تشک پخش کرده و بدین سبب از زخم شدن بدن بیمار جلوگیری می نماید. تشک مواج برای افراد مسن و همچنین افرادی که از قطع نخاع رنج می‌ برند و تحرکی ندارند ایده آل می باشد. تعیین قیمت این تشک ها به عوامل مختلفی همچون جنس، کیفیت، برند، قابلیت های منحصر به فرد و ... بستگی دارد. افرادی که نیازمند تشک مواج هستند اما قادر به پرداخت هزینه نمی باشند، می‌ توانند نسبت به اجاره کردن آن اقدام کنند و بدین ترتیب در هزینه های درمان خود صرفه جویی نمایند که از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. برای اجاره تشک می توانید در اسرع وقت با کارشناسان آریا طب تماس حاصل فرمایید و از تمامی قوانین مربوط به اجاره و چگونگی استفاده از شرایط اطلاعات کسب نمایید. کارشناسان ما صبورانه پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود و اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی