به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اجاره دستگاه بای پپ

مدل: اجاره دستگاه بای پپ
شناسه محصول: 721

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اجاره دستگاه بای پپ

امکان اجاره دستگاه های بای پپ به افراد کمک می کند که با هزینه ای کمتر از دستگاه استفاده کنند که این کار باعث شده است کسانی که توان خرید دستگاه را ندارند و یا برای مدت کوتاهی به این محصول نیاز دارند با اجاره آن و هزینه ی کمتر از دستگاه استفاده می کنند .هزینه ی اجاره محصول بسیار مناسب و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد .بای پپ دستگاهی است که در دو مرحله فشار مثبت جریان اکسیژن را تامین می کند ‌.طریقه ی کارکرد دستگاه به این گونه است که اکسیژن را با فشار بیشتر در دم تنفسی و اکسیژن را با فشار کمتر در بازدم تنفسی به جریان می اندازد .با این روش بیمار انگیزه ی بیشتری برای تنفس دارد و بعد از مدتی به طور مستقل تنفس می کند .سنسوری در دستگاه طراحی شده است که حتی ضعیف ترین تنفس بیمار را ثبت می کند و بای پپ با کمک سنسور متوجه می شود که بیمار تنفس دمی دارد و با رساندن اکسیژن به محفظه به او کمک می کند .در تنفس بازدمی به محفظه اکسیژن داده نمی شود و در نتیجه باعث کاهش فشار می شود ‌.طریقه ی کارکرد دستگاه بای پپ باعث می شود که شش ها تهویه شوند و حجم تنفسی کاربر بیشتر شود که این کار موجب راحت تر شدن کار عضلات تنفسی می شود .در نتیجه بای پپ دستگاهی برای افزایش انگیزه بیمار برای تنفس کردن به طور مستقل می باشد .

تمامی افراد در طول شبانه روز باید 6 الی 8 ساعت خواب مفید و راحت داشته باشند اما متاسفانه برخی از افراد دارای مشکل انسداد مجاری تنفسی هستند که هنگام خواب دچار قطعی تنفس می شوند که به آن اصطلاحا آپنه انسدادی می گویند. این بیماری خواب راحت را از این افراد سلب کرده است. طراحان و سازندگان به منظور رفاه و بهبودی حال این بیماران دستگاهی با نام بای پپ را طراحی، تولید و عرضه کرده اند. کسانی که دارای مشکل تنفسی هستند یا در خواب خروپف می کنند با کمک این محصول به نتایج مثبت و ایده آلی دست یافته اند. مجاری تنفسی شخصی که به آپنه انسدادی مبتلا است در زمان خواب باریک و مسدود می شود و وقفه هایی را در نفس کشیدن ایجاد می کند و این وقفه ها نیز اجازه نمی دهند که اکسیژن به مغز برسد در نتیجه فرد احساس خفگی می نماید و به سرفه میافتد. چنین افرادی برای اینکه تنفس طبیعی و نرمالی داشته باشند مجبور هستند که از خواب برخیزند که همین امر باعث می شود تا ریتم چرخه خوابشان بهم بریزد. هنگامی که شخص با کمک ماسک و لوله ها، هوا را به ریه های خود می کشد و به عبارت دیگر نفس می کشد فشار ایجاد شده توسط دستگاه افزایش می یابد و هنگام بازدم دستگاه خود متوجه تغییر می شود و فشار را کاهش می دهد و یک مقاومت متغییر دائمی در مسیر تنفسی ایجاد می کند که از انسداد جلوگیری به عمل می آورد. دستگاه بای پپ دارای دو فشار مثبت ( دم ) و منفی ( بازدم ) است. تنظیمات یاد شده موجب جریان هوا در رگ های خونی بیمار می شود و بدین ترتیب چرخه خواب شخص منظم می گردد. افرادی که دستگاه مذکور را استفاده کرده اند کاملا از آن رضایت داشته و اظهار داشته اند که علاوه بر خواب راحت، به افزایش هوشیاری و خلق و خوی بهتر در طول روز نیز دست یافته اند. اگر بودجه کافی برای خرید این محصول ندارید می توانید با صرف هزینه کمتر آن را از مجموعه آریا طب اجاره نمایید. در مدت زمان اجاره دستگاه بای پپ باید به نکاتی در رابطه با نگهداری و نظافت آن اهمیت دهید که در ادامه به طور خلاصه و مفید آن نکات را بیان می کنیم. بای پپ را تنها باید با دستمال خشک تمیز نمود و به هیچ عنوان نباید آن را با آب شست. فیلتر دستگاه باید هفته ای یکبار با آب گرم و مایع تمیز کننده مخصوص، شسته شود همچنین در نظر داشته باشید که به هنگام نظافت به هیچ عنوان بدنه و قاب دستگاه بای پپ را باز نکنید. همانطور که هنگام اجاره دستگاه بای پپ، سالم تحویل گرفتن آن دارای اهمیت است پس از پایان مدت زمان اجاره نیز، سالم تحویل دادن آن دارای اهمیت است. برای اطلاع از قوانین اجاره دستگاه بای پپ می توانید با کارشناسان مجموعه آریا طب تماس داشته باشید و ضمن اطلاع از شرایط و نحوه کرایه، بای پپ را رزرو نمایید تا آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی