به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اجاره دستگاه زردی نوزاد

شناسه محصول: 484

  • تمام دستگاه ها دارای مجوز رسمی و تاییدیه میباشد
  • برنامه غذایی برای مادر و نوزاد
  • نصب و راه اندازی دستگاه بدون هزینه نصب و پشتیبانی 24 ساعته


اجاره دستگاه زردی نوزاد

فتوتراپی 4 لامپه حالتی ایستاده دارد و بدنه ی آن از جنس پلاستیک ABS ساخته شده است و دارای پایه های فلزی پودری رنگ می باشد  . صفحه نمایشی روی دستگاه قرار دارد که مدت زمان نور درمانی و زمان کارکرد لامپ ها را نشان می دهد  . لامپ ها بر اثر روشن ماندن داغ می شوند و به همین دلیل فن های خنک کننده در محفظه ی لامپ ها طراحی شده است که باعث خنک شدن آن ها می شود.یکی از راه های درمانی موثر برای از بین بردن زردی نوزادان استفاده از تکنولوژی نوردرمانی می باشد که این امر با کمک دستگاه های مخصوصی بنام فتوتراپی صورت می گیرد. اساس کار دستگاه مذکور اینگونه است که با تابش نور بر بدن لخت نوزاد باعث کاهش بیلی روبین موجود در خون و کم شدن زردی او می شود و در نهایت سلامتی و صحت کامل را به فرزند دلبندتان باز می گرداند. این دستگاه‌ ها در انواع مختلفی توسط شرکت‌ های سازنده تولید می گردند که به طور کلی باید گفت به دو دسته فتوتراپی های خانگی و بیمارستانی تقسیم می شوند. فتوتراپی های بیمارستانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند حال آنکه فتوتراپی های خانگی در منازل استفاده می شوند. دستگاه فتوتراپی خانگی را می توان به دو صورت خرید یا اجاره تهیه کرد. این دو دسته باز به دسته های کوچکتری تقسیم می شوند که می توان آن ها را به فتوتراپی های ایستاده، تونلی و صندوقی تقسیم نمود. ارتفاع دستگاه را می توانید از 110 تا 180 سانتی متر تغییر داده و تنظیم کنید. و در آخر با اجاره دستگاه فتوتراپی ایستاده 4 لامپه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شوید و همچنین می توانید زردی فرزند خود را در خانه و در کنار خود درمان کنید. اجاره دستگاه زردی نوزاد و خدمات فتوتراپی یکی از بهترین روش ها برای درمان زردی در منزل می باشد .

اجاره دستگاه زردی 

دستگاه فتوتراپی TSP قابل استفاده برای نوزادانی می باشد که تازه به دنیا آمده اند و مبتلا به زردی هستند  . یک سنسور دمایی در دستگاه تعبیه شده است و دمای محیطی را که نوزاد در آن قرار دارد اندازه گیری می کند و به کاربر نشان می دهد و در صورت بالا بودن و یا پایین بودن دما از حد طبیعی والدین آن را کنترل می کنند زیرا ممکن است زردی را شدیدتر کند و برای نوزاد خطر ساز باشد . این دستگاه دارای هشدار صوتی و تصویری است که در زمان به پایان رسیدن عمر لامپ ها هشدار میزند و به صدا در می آید ‌ . صفحه نمایشگر گرافیکی روی دستگاه قرار دارد که نشانگر هشدار ها و زمان کارکرد لامپ ها می باشد. حافظه ای برای دستگاه در نظر گرفته شده است که قادر به ذخیره مدت زمان فعلی استفاده از دستگاه است.برای اجاره این دستگاه ها کافی است با ما تماس بگیرید و با سفارش دستگاه مورد نظر خود ما متخصصین را به همراه دستگاه برای شما ارسال میکنیم و بعد از راه اندازی و تست آن برای نوزاد قابل استفاده می باشد و باید بدانید که برای ایجاد تغییر در تنظیمات آن حتما باید با پزشک مشورت کرده و با تایید او تغییراتی را ایجاد کنید.

مزایا:

 صرفه جویی در هزینه های درمان  و بسیار مقرون به صرفه

  •  اجاره دستگاه ها والدین را از خود راضی نگه داشته است و موجب دور شدن و جدا شدن نوزاد از والدین نمی شود.
  •  باعث کاهش طول درمان می شود و وقت والدین تلف نمی شود.
  • نوزاد به بستری شدن نیاز ندارد و از مبتلا شدن نوزاد به بیماری های عفونی جلوگیری می کند.
  •  

ویژگی های اجاره دستگاه فتوتراپی RX:

 نمایشگر LCD گرافیکی

 سنسور نمایش دما

 حافظه ذخیره زمان

 امکان تعیین شدت نور

 ذخیره مدت زمان کارکرد واقعی دستگاه

 آلارم صوتی

 نمایش ساعت به همراه باتری پشتیبان داخلی

 بهره گیری از تجهیزات شرکت فیلیپس

قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد

برخی از نوزادان به هنگام بدو تولد دچار مشکل زردی می شوند که می توان آن را از زرد شدن سفیده چشم و رنگ پوستشان تشخیص داد. علت ایجاد زردی ناتوانی نوزاد از دفع بیلی روبین اضافی بدن است این ماده در گلبول های قرمز وجود دارد که طی فرآیند تجزیه آزاد می شوند و مسیر روده ها را پشت سر می گذارند در صورتی که دفع نگردد در بدن به صورت زردی ظاهر می گردد. اگر نوزاد شما دچار این مشکل باشد اصلا جای نگرانی نیست زیرا با بستری نمودن او در بیمارستان در مدت زمان کوتاه، بدون احساس درد و کاملا در کمال آرامش تحت معالجه قرار می گیرد برای این منظور از دستگاه هایی با عنوان فتوتراپی کمک گرفته می شود که کودک را بدون لباس در آن می خوابانند تا بدنش در معرض تابش اشعه های مرئی و نامرئی با طول موج و زاویه استاندارد قرار بگیرد و بدون اینکه ناراحتی و دردی را برای نوزاد ایجاد نماید زردی را کاملا از بین ببرد البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های فتوتراپی خانگی مشکل بستری شدن در بیمارستان نیز حل شده است و افراد خیلی راحت می توانند با خرید یا اجاره فتوتراپی خانگی کودکشان را در منزل خویش تحت درمان قرار دهند. دستگاه فتوتراپی خانگی در سایزی تولید شده که جابجایی آن امکان پذیر باشد همچنین برای آن دو مدل لامپ فلورسنت و ال ای دی با طول موجب مناسب تعبیه شده است. به هنگام استفاده و روشن کردن دستگاه باید به مدت 15 دقیقه منتظر ماند تا دماسنج تعبیه شده خود را با دمای محیط تطبیق دهد. دقت داشته باشید که دمای اتاق باید مابین 28 الی 32 درجه سانتی گراد باشد و نوزاد در طول دوره درمان در یک موقعیت یکسان قرار نگیرد بلکه هر 1 الی 2 ساعت موقعیت او را تغییر داد تا نور لامپ فتوتراپی به تمامی سطح پوست او بتابد.

 مجموعه آریا طب جهت اجاره فتوتراپی خانگی اعلام آمادگی می نماید شما عزیزان می توانید جهت اجاره با مشاورین و متخصصین این مجموعه تماس گرفته و از قوانین آن اطلاع یابید و پس از کسب آگهی از شرایط، درخواست اجاره فتوتراپی خانگی را دهید بعد از تماس و درخواست شما عزیزان این دستگاه به همراه کارشناس خبره شرکت به محلی که در ثبت سفارش قید شده است منتقل می گردد کارشناس پس از آن که نوزاد را از نظر شرایط فیزیکی و جسمی تحت رویت قرار داد بهترین دستورالعمل را به والدین ارائه می کند.

در طول مدتی که از طرف کارشناس اعلام می گردد باید از فتوتراپی استفاده کرد پس از تمام شدن آن دوره مشخص باید نوزاد را به آزمایشگاه برده و میزان زردی او را مجددا اندازه گرفت هنگامی که سطح زردی نوزاد کاهش یافته باشد می توانید دستگاه را خاموش کنید و برای اطمینان بیشتر از کاهش بیلی روبین و درمان قطعی زردی بهتر است در 24 ساعت آینده نیز آزمایش دیگری از نوزاد گرفته شود و اگر نتیجه اینگونه باشد که سطح زردی به اندازه کافی پایین آمده بدین معنی است که زردی نوزاد خاتمه یافته است.
 

برای بهبود بخشیدن اطلاعات و خواندن مقالات بیشتر در مورد زردی نوزاد بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

برخی از نوزادان به هنگام تولد دچار مشکل زردی می شوند. طبق آمار به دست آمده خطر ابتلا به بیماری زردی برای نوزادان ترم 60% و برای نوزادان نارس 80% اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی می باشد. ایجاد زردی در نوزادان دلیل مشخصی ندارد اما عواملی از قبیل ناسازگاری خون مادر و نوزاد، مشکل کارکرد تیروئید مخصوصاً کم کاری آن و دریافت شیر کم از مادر در ایجاد آن نقش بسزایی دارند. زردی بیماری ناعلاجی نیست اما به دلیل اینکه امکان دارد به سیستم عصبی نوزاد آسیب شدیدی وارد کند باید فورا تحت درمان قرار گیرد.

توجه:

 حال که به اهمیت درمان بیماری زردی پی بردیم باید تلاش کنیم تا قبل از اینکه نوزاد متولد گردد یا به هنگام شیردهی از وقوع آن پیشگیری نماییم تا نوزاد دچار عوارض ناشی از آن نشود.

 بنابراین خرید دستگاه فتوتراپی با صرفه نمی باشد و باید گفت که اجاره آن از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار است و همچنین عاقلانه تر به نظر می رسد.

امروزه روش های بسیاری برای درمان زردی نوزاد وجود دارد که تاثیرات همگی به اثبات رسیده اند از این روش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 دارو درمانی

 تعویض خون

 فتوتراپی

البته ناگفته نماند که هر کدام از این روش ها نیز عوارض خاص خود را دارد. در فتوتراپی نور به بدن نوزاد تابانده می‌ شود این روش درمان برای نوزادانی استفاده می‌ شود که اصطلاحا دچار زردی هستند در واقع باید چنین گفت که سطح بیلی روبین خون آن ها بالا رفته است. افزایش بیلی روبین باعث ایجاد زردی در پوست نوزاد می گردد. در دستگاه فتوتراپی چراغ هایی که نور را با طول موج 460 الی 490 نانومتر تولید می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند توجه داشته باشید که این نور فرابنفش نیست. استفاده از نور با طول موج مناسب امری بسیار مهم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نحوه عملکرد دستگاه فتوتراپی

با تابش نور به بدن نوزاد، بیلی روبین بالا در اثر گرما حل شده و به روده انتقال پیدا می کند و سپس از طریق روده از بدن کودک خارج می گردد. عوامل مختلفی هستند که سبب می شوند تا بیلی روبین در خون بماند و دفع نگردد که شامل مواردی از قبیل واکنش سیستم ایمنی علیه گلبول های قرمز خودی، بیماری های ارثی، نشت خون به بیرون از رگ های نوزاد و نقص های ژنتیکی متابولیسم همچون سندروم ژیلبرت می باشد.

تکنولوژی فتوتراپی حتی با وجود نارسایی ها می تواند موجب کاهش بیلی روبین موجود در خون گردد. بسیاری از والدین هنگامی که نوزادشان دچار زردی می شود به منظور درمان زردی نوزاد مابین خرید یا اجاره فتوتراپی خانگی به شک می افتند و نمی دانند که بهترین گزینه کدام مورد است به همین علت در این رابطه نمی توانند تصمیم درستی اتخاذ نمایند. برای این منظور باید خاطر نشان کرد که بیماری زردی فرزندتان تنها با 3 روز استفاده از فتوتراپی کاملا درمان می شود و اگر دستگاه مذکور را خریداری کرده باشید پس از آن عملاً بدون استفاده باقی می ماند زیرا این بیماری در نوزادان تنها یک بار ظهور می کند و غیر قابل برگشت نیز می باشداجاره دستگاه فتوتراپی خانگی این روزها بسیار رواج پیدا نموده است که از مهمترین دلایل آن می توان به هزینه پایین آن در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان اشاره نمود. هر ساله والدین هزینه های هنگفتی را بابت بستری شدن نوزادان در بیمارستان ها به منظور درمان زردی متحمل می‌ شوند. به منظور خلاصی از هزینه‌ های بالای بستری شدن در بیمارستان می توان در منزل به درمان پرداخت.

مزایا اجاره دستگاه فتوتراپی:

 باعث کاهش استرس مادر بر اثر جدایی از فرزندش می باشد.

 خرید دستگاه در مقایسه با اجاره آن هزینه بیشتری را به همراه دارد بنابراین اجاره آن باعث می شود که شما هزینه ی کمتری را متحمل شوید.

 بستری شدن نوزاد در بیمارستان سبب می شود تا مشکلات روحی و روانی برای والدین به خصوص مادر به خاطر جدایی از فرزندش ایجاد گردد اما اجاره این دستگاه این مشکل را برطرف می کند.

 محیط بیمارستان ها مکانی بسیار مناسب برای تجمع انواع عفونت ها و ویروس ها می باشد که اینگونه محیط‌ ها برای نوزادان به دلیل بدن حساسی که دارند بسیار مضر می باشد و ممکن است آن ها را درگیر بیماری های عفونتی نماید اجاره فتوتراپی خانگی کمک می کند تا احتمال ابتلای نوزاد به این نوع عفونت ها کاهش پیدا نماید.

 کرایه باعث پایین آمدن رفت و آمدها و هزینه های مربوط به آن ها نیز می شود.

 همچنین درمان قطعی از دیگر مزیت های کرایه دستگاه زردی شکن می باشد.

با تمامی مطالب بیان شده به این نتیجه می رسیم که اجاره فتوتراپی خانگی راه حل بسیار مناسبی می باشد و به دلیل برتری هایی که کرایه این دستگاه نسبت به بستری شدن نوزاد در بیمارستان دارد والدین را بر آن داشته که روند درمان در منزل انجام شود. شرکت های بسیاری در سطح کشورمان وجود دارند که نسبت به اجاره دستگاه مذکور اقدام کرده‌ اند.

با اجاره فتوتراپی خانگی و بکارگیری این روش درمانی باید نکات مهمی را مورد لحاظ قرار داد:

 نکته ای که به هنگام اجاره اهمیت فراوانی دارد این است که باید دستگاهی مناسب و استاندارد را انتخاب نماییم تا درمان را در مدت زمان کمی به انجام برساند.

 حتماً باید برای نوزاد از چشم بند و شورت ضد نور استفاده شود زیرا نوری که از دستگاه فتوتراپی ساطع می گردد باعث آسیب دیدن چشم ها و ناحیه تناسلی نوزادان می شود، پس رعایت این نکته برای سلامتی فرزند دلبندتان بسیار ضروری می باشد

 همچنین قبل از اینکه نوزاد را در دستگاه بگذارید رعایت چند نکته الزامی است که در اینجا به طور مختصر آن ها را بررسی می کنیم. قبل از قرارگیری نوزاد در دستگاه از حمام کردن او جداً خودداری نمایید زیرا باعث خشکی بیش از حد پوست می گردد و چنانچه پس از انجام فتوتراپی فرزندتان دچار خارش شدید یا تاول شد باید به پزشک مربوطه مراجعه نمایید

 لازم است تا تمام لباس‌ های نوزاد را از تنش خارج نمایید و به هنگام قرارگیری در دستگاه تنها چشم بند و پوشک یا شورت ضد نور به تن داشته باشد.

 بسیار ضروری است که هر 3 یا 4 ساعت کودک را از دستگاه خارج نموده تا شیر بخورد. شیردهی مکرر از نکات بسیار مهم است که نباید پشت گوش انداخته شود.

اثرات درمانی فتوتراپی به عوامل مختلفی همچون طول موج نور تابیده شده، فاصله بین نوزاد و لامپ و مدت زمانی که پوست در معرض نور قرار دارد وابسته است. امروزه دستگاه های فتوتراپی بسیار سبک ساخته می شوند و قابلیت جابجایی و جمع شدن نیز دارند و این امکان را فراهم می کنند تا هر زمان که نیاز باشد بتوان دستگاه را نصب و راه اندازی کرد حتی می توان آن را با خود به میهمانی و مسافرت برده و مورد استفاده قرار داد. اجاره و فروش دستگاه زردی نوزاد خدمتی جدید از مجموعه آریا طب می باشد ما همواره کوشیده ایم که سطح کیفیت خدمات خود را افزایش دهیم به همین خاطر اقدام به اجاره و فروش آنلاین انواع دستگاه های زردی شکن اعم از داخلی و خارجی کرده ایم.

خدماتی که توسط شرکت آریا طب در رابطه با اجاره دستگاه فتوتراپی خانگی ارائه می گردد

 مشاوره و راهنمای تلفنی و حضوری به صورت 24 ساعته

 تست زردی نوزاد در منزل با دستگاه بیلی چک بدون نیاز به خونگیری

 اجاره انواع دستگاه های زردی متناسب با نوع زردی نوزاد

 گارانتی اجاره ( تضمین درمان طی 3 روز )

 مناسب ترین هزینه اجاره فتوتراپی خانگی در منزل و آموزش استفاده از دستگاه

قیمت کرایه دستگاه زردی نوزاد

به منظور اجاره فتوتراپی خانگی می‌ توانید با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید پس از تماس متخصصین و کارشناسان ما با توجه به مشخصات فرزندتان از قبیل سن، وزن، عدد زردی و برخی دیگر از مشخصات مناسب ترین دستگاه را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند و برای اینکه شما بتوانید به صورت صحیح و بهتر از آن استفاده نمایید اطلاعات و توضیحات مفیدی نیز راجع به آن در اختیار شما می گذارند پس از کرایه دستگاه انتخابی قیمت کرایه دستگاه زردی نوزاد همکاران ما در اسرع وقت دستگاه زردی نوزاد را به دست شما عزیزان می رسانند و کلیه اقدامات مرتبط با نصب و راه اندازی آن را نیز به شما ارائه می نمایند. در طول بکارگیری دستگاه فتوتراپی به منظور استفاده بهتر از خدمات نیز می‌ توانید همچنان با کارشناسان متخصص ما در ارتباط بوده و آموزش های لازم را از آن ها کسب نمایید.

آموزش راه اندازی دستگاه فتوتراپی و نکات ایمنی آن

برای آموزش راه اندازی دستگاه فتوتراپی روی تصویر زیر کلیک کنید

اجاره دستگاه فتوتراپی

اجاره دستگاه های فتوتراپی یکی از بهترین روش های درمان زردی در نوزادان است و بسیار آسان است و تنها با یک تماس این دستگاه به منزل شما فرستاده می شود و بعد از تنظیم قابل استفاده می باشد.

مزایا:

 اجاره دستگاه فتوتراپی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

 مانع از جدایی نوزاد از مادر می شود.

 می توانید فرزند خود را در خانه درمان کنید و خیالتان راحت باشد که  زردی از این طریق کاملا از بین می رود.

 می توانید با هزینه های کمتر و مدت کوتاه تر کودک خود را درمان کنید ، دیگر به بستری شدن نوزاد نیازی نیست و مادر در کنار فرزند خود است و از او جدا نمی شود ، بستری شدن در بیمارستان ممکن است باعث شود کودک مبتلا به بیماری های عفونی دیگر شود.

کرایه دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه فتوتراپی هالوژنی یک روش مناسب و ایده آل برای درمان زردی نوزادان در منزل می باشد که این پیشنهاد موجب شده است والدین نگران بستری شدن نوزادان خود در بیمارستان نباشند  . این امر خانواده های زیادی را به خود جذب کرده است و والدین را از خود راضی نگه داشته است  . اجاره این دستگاه ها مزایایی زیادی دارد که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم : باعث جدا نشدن نوزاد از خانواده می شود ، باعث صرفه جویی در هزینه های درمان زردی می شود که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد ، طول درمان را کاهش می دهد ، با استفاده از دستگاه در منزل دیگر به بستری شدن در بیمارستان نیازی نیست و باعث جلوگیری از مبتلا شدن نوزاد به بیماری های عفونی می شود که در بیمارستان وجود دارد ، موجب تلف شدن وقت والدین نمی شود . برای اجاره دستگاه فتوتراپی هالوژنی  با ما تماس بگیرید و دستگاه مورد نظر را سفارش دهید و ما دستگاه را به همراه متخصصین برای شما ارسال می کنیم و بعد از نصب و راه اندازی ،  دستگاه قابل استفاده می باشد . دستگاه های فتوتراپی با عمل نوردرمانی و تابش امواج نور که دارای طول موج 480 نانومتر هستند به بدن نوزاد می تابند و باعث شکسته شدن مولکول های بیلی روبین موجود در خون نوزاد می شوند و این مولکول های شکسته شده از طریق چند مرحله سخت و پیچیده از بدن نوزاد دفع می شوند . دستگاه فتوتراپی هالوژنی دارای لامپ هایی با 150 وات است که برای جلوگیری از داغ شدن آن ها فن های خنک کننده ای درون محفظه لامپ ها طراحی شده است . فاصله ی دستگاه بانوزاد باید بین 50 تا 55 سانتی متر باشد و در صورتی که نتوانستید این فاصله را رعایت کنید با استفاده از کلید چرخان میزان تابش و حجم ورودی را تغییر دهید  .

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی