به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

انکوباتور یخچالدار کاوش مگا

مدل: 55 لیتری IC55
دسته بندی: انکوباتور
شناسه محصول: 7229
برند: کاوش مگا

25705000

55 لیتری IC55

25705000
جزییات

90 لیتری ID55C

تماس بگیرید
جزییات

  • دو درب، داخل استیل، هوشمند
  • تحویل 7 روز کاری

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

انکوباتور یخچال دار آزمایشگاهی

انکوباتور یخچالدار برای کشت و نگهداری میکروارگانیسم ها در فضای مناسب مورد استفاده قرار می گیرد و  دمای یکسان و یکنواختی دارد دارای محفظه آلومینیوم می باشد.از این دستگاه همچنین میتوان برای خشک کردن ظرف ها در آزمایشگاه های تشخیص طبی و کنترل کیفی و همچنین تست کردن مصرف های عمومی و لوازم صنعتی استفاده کرد

انکوباتور آزمایشگاهی یخچالدار اسم های دیگری نظیر اینکوباتور، خشک کن، اتاقک نگهداری سرم و خون، اتو و انکوبه را هم دارد.

 این وسیله محیطی کاملا ایزوله و عاری از هرگونه باکتری برای کشت و سلول بافت به وجود می آورد. با کمک آن، تنظیم دما از چند درجه پایین تر از دمای محیط تا دمای بالاتر از محیط آزمایشگاه امکان پذیر است. انکوباتور یخچال دار در آزمایشگاه های دانشگاه ها، آزمایشگاه های تحقیقات کشاورزی و آزمایشگاهی، مراکز تحقیقاتی کل کشور، آزمایشگاه های پاتولوژی و بیمارستانی کاربرد دارد. دستگاه معرفی شده با نام های دیگری از جمله شیکر انکوباتور، کول انکاباتور، انکوباتور کشت سلول نیز شناخته شده است. سازنده برای این وسیله یک کنترل دما و سنسور آلمانی در نظر گرفته است تا با آلارم زدن به هنگام کاربر را از انحراف دمایی آگاه سازد. ترموستات مکانیکی به کار گرفته شده برای آن نیز به گونه ای عمل می کند تا در صورتی که مشکلی ایجاد گردد یا کاربر در آزمایشگاه نباشد به صورت خودکار سیستم را به صورت Shut down درآورد. این انکوباتور در دو مدل تمام استیل و داخل استیل ( استیل خش دار ضد اسید ) با حجم های 53، 125، 240، 300، 400 و 600 لیتری در فروشگاه های تجهیزات پزشکی موجود می باشد. دقت دمایی آن 0/1 (+)(-) درجه سانتی گراد است از ویژگی های منحصر به فرد این محصول برخورداری از سیستم برودتی می باشد همچنین از فن سیرکولاسیون جهت سیرکوله کردن هوای داخل محفظه و دو عدد سبد به جهت نمونه گیری نیز بهره مند می باشد و هر طبقه از آن توانایی دربرگیری 0/5 مترمربع از کشت را دارد. برای ایمنی بیشتر مجهز به دو درب با سیستم قفل درب همراه است که درب دوم آن شیشه ای است. محصول نامبرده شده از دو سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردار است که برای کشت باکتری های ویژه در دماهای پایین مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در تستگاه های بیولوژی از آن برای کشت و رشد دادن سلول ها یا میکروب ها کمک گرفته می شود. انکوباتور یخچال دار با کنترل دما، مقدار اکسیژن، دی اکسید کربن و رطوبت بهترین شرایط را برای رشد اورگانیسم ها ایجاد می نماید. استفاده از این دستگاه همانند سایر دستگاه ها نیازمند رعایت نکات و اصول ایمنی است. تعیین قیمت محصول مذکور نیز به عواملی همچون برند دستگاه، حجم، جنس، هوشمند یا معمولی بودن و ... دارد. فروشگاه آنلاین آریا طب انکوباتور یخچال دار را با قیمت مناسب به صورت آنلاین در رویت مشتریان گرامی گذاشته است. در صورت تمایل به خرید، قبل از تمام شدن محصول، خرید خود را به ثبت برسانید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن آن را به دست شما عزیزان برسانند.

انکوباتور شیکردار یخچالدار

انکوباتور شیکردار یخچالدار یکی از تجهیزات مهم و کاربردی آزمایشگاه ها میباشد که ترکیبی از سه دستگاه انکوباتور, شیکر و یخچال است و مجموعه ی این سه دستگاه در یک دستگاه سبب ساخت و تولید انکوباتور شیکردار یخچالدار میشود

انکوباتور ساده و یخچالدار

  • در دستگاه انکوباتور معمولی دما از 35 درجه تا 65 درجه قابل تنظیم می باشد و در انکوباتور یخچالدار از 5- درجه تا تا 65 درجه است و دمای محیط هیچ تاثیری برروی کار دستگاه ندارد
  • دستگاه انکوباتور یخچالدار مجهز به فن میباشد اما دستگاه انکبتور معمولی در حجم های پایینتر فاقد فن است
  • انکوباتور یخچال دار در دمای 25 درجه نیز قابل استفاده می باشد ولی انکوباتور معمولی در دمای 37 درجه قابل استفاده میباشد

مشخصات فنی

دو درب، درب داخلي شيشه اي
سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند
گستره دمايي 10- درجه سانتیگراد تا 70+ درجه سانتیگراد دقت 1 درجه
گستره دمايي انکوباتور از دمای محیط تا 70+ درجه سانتیگراد دقت 1 درجه
فن خنک کننده موتور
بدنه : ورق فولاد با پوشش رنگ الکترواستاتیک
دارای استاندارد ایزو 13485 و ایزو 9001
دستگاه ها دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

انکوباتور یخچالدار

انکوباتورها دارای انواع گوناکونی می باشند که بر اساس نوع موادی که در آن ها قرار داده می شود و شرایط مورد نیاز آن مواد، به دسته های مختلفی از قبیل انکوباتور معمولی یا استاندارد، انکوباتور یخچالدار، انکوباتور مرطوب یا ژرمیناتور، انکوباتور دی اکسید کربن، انکوباتور شیکردار و انکوباتور هیبریدی طبقه بندی می شوند. در این مقاله مجالی برای توضیح و بررسی همه مدل‌ های این دستگاه وجود ندارد بنابراین تنها به بررسی انکوباتور یخچالدار و تفاوت انکوباتور یخچالدار معمولی با انکوباتور معمولی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

انکوباتور یخچالدار دستگاهی می باشد که بدنه آن از ورق فولادی و رنگ الکترواستاتیک اپوکسی و محفظه داخلی آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است از سوی سازنده در اطراف محفظه المنت هایی قرار داده شده است تا بتواند دما را تا 70 درجه سانتی گراد افزایش دهد همچنین به جهت کاهش دما تا 30- درجه سانتی گراد دارای کمپرسور می باشد به منظور تنظیم دمای انکوباتورها باید بین دمای اتاقک و دمای محیط قرارگیری دستگاه اختلاف دمایی به میزان 5 درجه سانتی گراد وجود داشته باشد در دستگاه معرفی شده به علت اینکه احتیاج است تا دمای اتاقک از دمای اتاق کمتر باشد نیازمند یک کمپرسور جهت کاهش دما می باشد. برای یکنواخت سازی دمای داخل محفظه و حتی گوشه های آن نیز از فن کمک گرفته شده است و از سیستم ضد برفک نیز برخوردار می باشد. انکوباتور یخچالدار به منظور کشت و رویش باکتری، کنترل کیفی، تست لوازم صنعتی، خشک کردن ظروف آزمایشگاهی در تمامی آزمایشگاه های تشخیص طبی و مصارف عمومی کارایی دارد و با نام های دیگری از قبیل اتو، اینکوباتور، انکوبه، خشک کن، اتاقک نگهداری سرم و خون نیز از آن یاد می شود.

سینی های تعبیه شده برای دستگاه متحرک هستند. انکوباتور یخچالدار محیطی کنترل شده، ایزوله و فاقد هر گونه باکتری به جهت کشت سلول و بافت می باشد. این دستگاه به تنظیم دما مجهز بوده است و به علت اینکه کاربر می تواند دما را از چند درجه پایین تر از دمای محیط تا دمای بالاتر از دمای محیط تنظیم نمایند از کاربری راحت تری برخوردار می باشد و در آزمایشگاه های متفاوتی از قبیل آزمایشگاه های تحقیقات کشاورزی و آزمایشگاهی، آزمایشگاه های دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کل کشور، آزمایشگاه پاتولوژی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در حجم های گوناگونی 53، 125، 240، 300، 400 و 600 لیتری تولید می شود. مزیتی که این انکوباتور دارد این می باشد که سازنده برای آن یک عدد ترموستات مکانیکی یا همان سیستم محافظ در نظر گرفته است تا در صورتی که سیستم کنترلر دچار مشکل گردد یا کاربر در آزمایشگاه حضور نداشته باشد دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود تا نمونه ها و دستگاه دچار آسیب نشوند موقعی که جریان برق قطع می شود از این امکان برخوردار است که پس از قطعی برق مجددا به طور خودکار شروع به کار نماید دقت دمایی آن بالا و 0/1± درجه سانتی گراد است و از یک تایمر قابل تنظیم نیز برخوردار می باشد و کمپرسور استفاده شده برای آن نیز دانفوس آلمان می باشد. انکوباتور یخچالدار به دو دسته انکوباتور معمولی و انکوباتور دیجیتالی تقسیم می شود نوع معمولی آن دارای کنترلر دما و زمان تک حافظه‌ ای با قابلیت تنظیم می باشد اما نوع دیجیتالی آن دارای شیب و 12 حافظه قابل تنظیم به جهت استفاده در دما و زمان های مختلف می باشد. برای انتخاب صحیح دستگاه باید تفاوت بین انکوباتور آزمایشگاهی معمولی با انکوباتور یخچالدار معمولی را بدانید و بالا بردن سطح اطلاعات پیرامون این دستگاه ها شما را در خرید بهتر یاری می دهد بنابراین در ادامه به بررسی تفاوت این دو خواهیم پرداخت.

در دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی معمولی محدوده دمای قابل تنظیم از 35 الی 65 درجه سانتی گراد اما دمای قابل کنترل در دستگاه انکوباتور یخچالدار از 5- الی 65 درجه سانتی گراد می باشد. انکوباتور یخچالدار معمولی از فن برخوردار بوده و در دمای 25 درجه سانتی گراد نیز قابلیت استفاده دارد در حالی که دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی معمولی در لیتراژ پایین دارای فن نمی باشد و در این دما نیز قابلیت استفاده ندارد بلکه باید دمای آن از 37 درجه سانتی گراد به بالا باشد تفاوت های اساسی این دو دستگاه با یکدیگر به قرار زیر می باشد دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی معمولی تنها دارای المنت و گرمکن است و غالباً به صورت رومیزی طراحی و ساخته می‌ شود اما انکوباتو یخچالدار معمولی المنت و کمپرسور را با هم دارد و طراحی آن به طور ایستاده است. انکوباتور آزمایشگاهی معمولی نیازی به سیستم کنترل PID ندارد اما وجود این سیستم برای انکوباتور یخچالدار معمولی الزامی است و به علت برخورداری از دو سیستم سرما و گرما به طور همزمان از کنترل دمایی بالا و سیستم دقیق تری در مقایسه با انکوباتور آزمایشگاهی معمولی برخوردار می باشد. در ساخت اینانکوبه از بهترین متریال ها مورد استفاده قرار گرفته و تمامی استانداردهای بین المللی نیز رعایت شده است به همین علت از مجوزهای معتبر متعددی برخوردار می باشد.

چنانچه قصد خرید و انتخاب محصول معرفی شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید می توانید این دستگاه را از فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی آریا طب خریداری نمایید این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و از سابقه فروش درخشانی برخوردار می باشد بنابراین با خیال راحت می توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید برای سفارش بایستی به قسمت معرفی محصولات رفته سپس دستگاه مورد نظر را از بین تمامی محصولات ارائه شده انتخاب کرده و بعد فرم مربوط به خرید آنلاین را تکمیل و پس از پرداخت مبلغ محصول از طریق درگاه بانکی مربوطه سفارش خود را ثبت نهایی نمایید پس از ثبت نهایی همکاران ما در اولین فرصت محصول سفارشی شما را درب منزل یا محل کار به شما تحویل می دهند. توجه داشته باشید که قبل از اقدام به خرید آنلاین باید از موجود بودن کالا و قیمت به روز آن اطمینان حاصل کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی دستگاه، اطلاع از قیمت و هرگونه سوال پیرامون این دستگاه می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

  • یخچالدار

  • کاوش مگا

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بدنش از جنس چیه؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بدنش از ورق فولادی و رنگ الکترواستاتیک اپوکسی و محفظه داخلی اش جنس استیل ضد

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی