به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه انکوباتور شیکردار کاوش مگا
مدل: 90 لیتری ID55C
دسته بندی: انکوباتور
شناسه محصول: 7225
برند: کاوش مگا

58200000

  • شیکر دار دیجیتال، دو درب، داخل استیل، هوشمند P.I.D
  • تحویل 7 روز کاری

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

انکوباتور شیکردار

معمولاً دستگاه انکوباتور شیکر دارای سیستم کنترل دمای PID است. کنترل دما در این سیستم های کنترل معمولاً به سه روش تناسبی، انتگرال و بای پس انجام می شود. در واقع همین سیستم در این کنترلرها می تواند به تثبیت دما و حتی گرمایش محفظه حرارتی کمک کند. دقت این روش بسیار بیشتر از کنترل کننده های سنتی است. زیرا در سیستم های کنترل سنتی کنترل حرارتی توسط ترموستات های مکانیکی با قطع و وصل محدوده تنظیم شده انجام می شد.

انکوباتور شیکردار ایرانی

انکوباتور شیکردار یک دستگاه خیلی پرکاربرد در آزمایشگاه به حساب می آید. به غیر از انکوباتور شیکردار، در آزمایشگاه یک دستگاه شیکر نیز وجود دارد که به طور جداگانه محیط مناسبی برای رشد  سلول ها فراهم میکند. دستگاه شیکر با قرار گرفتن در یک انکوباتور ساده میتواند آن را به یک انکوباتور شیکردار تبدیل کند. اما  یک انکوباتور شیکردار مجزا کارایی بیشتری در آزمایشگاه دارد

انکوباتور شیکردار دارای یک سری حرکات لرزشی است که این حرکات موجب ترکیب اکسیژن در کل محیط کشت به صورت همگن است و همچنین مواد مغذی مورد استفاده در آزمایش نیز به صورت یکپارچه در کل محیط پخش شود.

انکوباتور شیکردار

دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی شیکردار

انکوباتور آزمایشگاهی دارای مدل های گوناگونی می باشند که براساس کاربردشان دسته بندی میشوند. داز نظر کنترل دما، انکوباتورها به  انکوباتور یخچال دار و انکوباتور محیطی طبقه بندی میشوند

انواع انکوباتورها وجود دارند از جمله انکوباتورهایی که با فقط با گاز CO2 کار می کنند. که به آنها انکوباتور co2 می گویند. انکوباتورهایی وجود دارند که هم رطوبت و هم دمای محیط را کنترل می کنند.که به آن ها، انکوباتورهای ژرمیناتور می گویند .نوع دیگری از انکوباتورها ، انکوباتور شیکردار هستند که به توضیح انکوباتور شیکردار خواهیم پرداخت.

 یک انکوباتور مهمترین دستگاه در یک آزمایشگاه میکروبی است. انکوباتورها به دو دسته ی یک درب و دو درب تقسیم می گردند.در انکوباتورهای یک درب یک درب فلزی د وجود دارد و یک پنجره ی شیشه ای در مرکز آن قرار میگیرد انکوباتورهای دو درب یک درب فلزی در جلوی دستگاه و یک درب شیشه ای در پشت دستگاه دارند

انکوباتور شیکردار چیست

دستگاه انکوباتور شیکر وسیله ای می باشد که در آزمایشگاه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر انکوباتور شیکر، یک شیکر نیز در آزمایشگاه داریم که به طور جداگانه محیط مناسبی را برای رشد سلولی فراهم می کند. این دستگاه با چرخش چرخشی خود و با سرعتی در حدود 25 تا 500 دور در دقیقه، محیط لازم برای رشد سلول را فراهم می کند.جالب می باشد بدانید که دستگاه شیکر با قرار گرفتن در دستگاه انکوباتور ساده به دستگاه شیکردار تبدیل می شود. با این حال، یک انکوباتور شیکر جداگانه برای محیط آزمایشگاه کارآمدتر می باشد. انکوباتور شیکر دارای یک سری حرکات ارتعاشی است که برای اطمینان از یکنواخت بودن ترکیب اکسیژن در سرتاسر محیط کشت و توزیع یکنواخت مواد مغذی مورد استفاده در آزمایش در سراسر محیط انجام می گردد.

مشخصات فنی انکوباتور شیکردار

دارای برد دیجیتال
محفظه داخل استیل
2 طبقه استنلس استیل
گستره دمایی 30 درجه تا 70 درجه
هم دمایی 5% +- سانتیگراد
بدنه دستگاه ورقه فولاد با رنگ الکترو استاتیک
دارای 12 ماه گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش

  • شیکردار

  • کاوش مگا

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی