به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

اکو قلب در منزل

مدل: اکو قلب
شناسه محصول: 257

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

اکو قلب در منزل

  • بعضی از افراد به دلیل سن بالا و مشکلات دیگر نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند و اکوی قلب از آن ها گرفته شود به همین دلیل یک پرستار به همراه وسایل مورد نیاز برای اکوی قلب به خانه این افراد فرستاده می شوند .و همچنین در زندگی امروزه به دلیل مشغله های زیاد و ترافیک آدم فرصت رفتن به مراکز درمانی را ندارد به همین دلیل ما برای شما خدمات در منزل را فراهم کرده ایم که کمک زیادی به افراد می کند .خدمات پزشکی و پرستاری در منزل پیشرفت زیادی داشته است .
  • شما در صورت درخواست اکوی قلب ودادن آدرس ما نزدیک ترین اسنپ پزشکی را برای شما اعزام می کنیم .برای انجام اکوی قلب در منزل تمام تجهیزات فراهم شده است و نگران نباشید زیرا اکوی قلب توسط یک متخصص و فوق تخصص قلب برای شما در منزل انجام می شود .اکو قلب یک روش ایمن و غیرتهاجمی است و با استفاده از امواج صوتی ساختمان قلب را به پزشک نشان می دهد .به طور کلی می توان گفت اکو قلب یک کار حساس است و حتما باید توسط متخصص قلب انجام شود، پزشکی که برای شما فرستاده می شود تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اکو همراه او هستند و شما اکو را بدون هیچ استرس و نگرانی در منزل خود انجام می دهید .
  •  
  • برخی از افراد به دلیل کهولت سن و بیماری هایی که دارند نمی توانند از منزل خارج شوند و به مراکز درمانی بروند تا اکوی قلب انجام دهند، در این صورت می ‌توانند از خدمات اکوی قلب در منزل بهره‌مند شوند. امروزه مجموعه‌ های بسیار زیادی به وجود آمده‌اند که می توانند خدمات در منزل بسیار مختلفی را برای افراد ارائه دهند. زمانی که شما با این مجموعه ها تماس می گیرید، پرستار و یا پزشک با تمام تجهیزات مورد نیاز به منزل شما می آید تا اکوی قلب بیمارتان را انجام دهد. ان دسته از افراد پیر و یا بیمارانی که وضعیت سلامت خوبی ندارند و نمی ‌توانند در صف بیمارستان ها منتظر بمانند و یا مسیر بسیار طولانی و پر ترافیک را از منزل تا بیمارستان طی کنند، می توانند از خدمات در منزل استفاده کنند. این خدمات برای آن ها بسیار ارزشمند می باشد. شاید فکر کنید کسانی که برای انجام اکوی قلب به منزل شما می آیند افراد غیرحرفه‌ای می باشند، اما باید این نکته را اضافه کرد که پزشکان متخصص و فوق تخصص برای انجام اکوی قلب در منزل در اختیار شما گذاشته می شود.
  •  
  • چگونگی اکوی قلب در منزل:
    • اکوی قلب یکی از روش های پیچیده و تخصصی برای معاینه قلب می باشد. اگر بخواهیم آن را با نوار قلب مقایسه کنیم، باید بگوییم که اکوی  قلب زمان بیشتری را می برد. پزشک می‌تواند با انجام اکوی قلب در منزل دیواره های قلبی و دریچه های قلب را مشاهده کند و همچنین می تواند ضربان قلب بیمار و پمپاژ قلب را نیز بررسی کند. معمولاً افرادی که مشکلات قلبی دارند و یا احساس می کنند که در عملکرد قلب آن ها اختلال به وجود آمده است باید اکوی قلب انجام دهند. حال ممکن است که فرد بیمار با قرار گرفتن در محیط بیمارستان استرس زیادی به او وارد شود که این موضوع می تواند نتیجه آزمایش آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین بهترین گزینه برای این گونه بیماران این است که از اکوی قلب در منزل استفاده کنند.
    •  
  • هزینه اکو قلب در منزل:
    • هزینه ی اکوی قلب در منزل به نیاز بیمار و همچنین تعداد دفعاتی که پزشک برای انجام اکو به منزل فرد بیمار می رود بستگی دارد. گاهی اوقات بیماران بیمه‌ای دارند که می توانند توسط آن هزینه اکوی قلب را پرداخت کنند. اما به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که فرستادن پزشک متخصص به منزل شما و همچنین نیاز شما می تواند هزینه اکوی قلب در منزل را تعیین کند.
    •  
  • خطرات اکوی قلب در منزل:
    • ممکن است که نگران این باشید اگر بخواهید از خدمات در منزل استفاده کنید ممکن است که اشعه دستگاه های مورد نیاز در منزل برای شما و اعضای خانواده تان مشکلاتی را به وجود بیاورد.ا اما باید به شما بگوییم که اکوی قلب در منزل کاملا امن می باشد و در مقایسه با دیگر روش‌های تصویربرداری که اشعه ایکس را آزاد می کنند، هیچ گونه اشعه و و یا تابشی را به بیرون انتقال نمی دهد. تنها خطرناکی که اکوی قلب می تواند برای شما داشته باشد این است که شما را دچار گلودرد کند که این مشکل نیز در افراد متفاوت می باشد. به گونه ای که ممکن است در برخی از افراد اصلا اتفاق نیفتد. باید به این نکته نیز اشاره کرد زمانی که پزشک برای انجام اکوی قلب منزل  به منزل شما می ‌آید، همانند دیگر روش‌های تصویربرداری نیاز به آماده سازی شما ندارد. تنها شما باید چند ساعت قبل از آزمایش غذا نخورید و اب ننوشید.
    •  
  • ​​​​​​​در صورتی که مشکلات قلبی دارید و باید تحت مراقبت و پیگیری پزشک قرار بگیرید، بهتر است که به جای رفتن به بیمارستان و قرار گرفتن در محیط آلوده از خدمات در منزل و یا اکوی قلب در منزل استفاده کنید. این خدمات می ‌تواند به شما این امکان را بدهد تا در منزل خود تحت درمان باشید. قرارگیری در محیط منزلتان می تواند باعث شود تا استرس از شما دور شود و نتایج آزمایش اکو قلب شما نیز درست تر و قابل اعتماد تر باشد. با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی اکو قلب را در منزل انجام دهید.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی