به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بخیه و کشیدن بخیه در منزل

مدل: بخیه و کشیدن بخیه
دسته بندی: پزشکی عمومی
شناسه محصول: 268

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بخیه و کشیدن بخیه در منزل

  • کشیدن بخیه به محل آن بستگی دارد زیرا در هر نقطه از بدن خوب شدن زخم در زمان مختلفی انجام می شود .برای کشیدن بخیه های عمل جراحی بهتر است که به پزشک خود مراجعه کنید و از خوب شدن زخم مطمئن شوید .برای کشیدن بخیه های صورت بعد از 3 تا 5 روز و برای بخیه های دست و پا تا 2 هفته زمان لازم است که زخم آن ها بهبود یابد .بخیه ها چند نوع هستند:
    • یک بخیه جذبی است که به مرور زمان از طریق بافت ها جذب می شوند که برای جذب شدن 60 روز زمان لازم می باشد .
    • بخیه هایی که غیر قابل جذب هستند به صورت پیوسته،زیرجلدی و تک تک زده می شوند و کشیدن بخیه های تک تک و پیوسته راحت است زیرا به خوبی دیده می شوند .بخیه های کانتینیوس دو سر آن قابل مشاهده است که برای باز کردن آن باید یک سر را قیچی کنید و با کشیدن سر دیگر آن نخ را خارج کنید ولی برای کشیدن این نوع بخیه بهتر است که به پزشک مراجعه کنید .
  •  
  • بیمارانی که تحت عمل های جراحی قرار گرفتند و بخیه هایی را بر روی بدن خود دارند می توانند برای کشیدن بخیه از خدمات در منزل استفاده کنند و دیگر مسیر طولانی را برای کشیدن بخیه به کلینیک و بیمارستان مراجعه نکنند. کشیدن بخیه در منزل باید با کمک تجهیزات پزشکی و ضدعفونی کننده و همچنین توسط پزشکان مجرب انجام بشود، اما در برخی مواقع خود بیمار نیز می تواند بخیه را بکشد. در صورتی که می خواهید از خدمات کشیدن بخیه در منزل استفاده کنید باید به محل و زمان بخیه کاملاً توجه کنید، زیرا مناطق مختلف از بدن زمان های مختلفی را طی می‌ کند تا به بهبودی کامل برسد. بیشتر پزشکان می گویند که بهتر است کشیدن بخیه در بیمارستان و یا مراکز درمانی انجام شود اما این مسئله به وضعیت پزشکی بیماران بستگی دارد. در صورتی که وضعیت پزشکی شما وخیم نمی باشد، می توانید از خدمات کشیدن بخیه در منزل استفاده کنید. اگر می خواهید که هزینه ای را برای کشیدن بخیه انجام ندهید می توانید خودتان در منزل نیز این کار را انجام دهید، اما بهتر است در ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. زیرا گاهی اوقات برخی از بخیه ها پیچیده تر هستند و ممکن است که کشیدن آن ها در منزل باعث بروز مشکلاتی شود.
  •  
  • نحوه کشیدن بخیه در منزل:
  • به طور کلی بخیه ها دو گونه هستند گونه اول بخیه هایی می باشند که قابل جذب هستند و گونه دوم بخیه های غیر قابل جذب می باشد. اگر بخیه قابل جذب دارید دیگر نباید نگران کشیدن آن نباشید، زیرا به گونه ای طراحی شده اند که خود به خود جذب می شوند، اما بخیه هایی که غیر قابل جذب هستند حتما باید کشیده شوند. اگر تصمیم دارید خودتان بخیه ها را در منزل بکشید و یا از خدمات در منزل استفاده کنید، باید نحوه کشیدن بخیه در منزل را بدانید. برای کشیدن بخیه باید مراحل زیر را طی کنید:
    •  وسایل کشیدن بخیه را آماده کنید: شما باید برای کشیدن بخیه قیچی داشته باشید. بهتر است که موچین، الکل پنبه و نوار چسب را نیز در دسترس داشته باشید و پماد آنتی بیوتیک را نیز داشته باشید.
    •  استریل کردن وسایل: شما باید در یک قابلمه آب را جوش بیاورید و تمام وسایل هایی را که برای کشیدن بخیه در منزل آماده کرده اید را در آن بگذارید و اجازه دهید تا چند دقیقه در آب بجوشد. سپس تمامی وسایل را با یک حوله تمیز خشک کنید و با الکل نوک وسایل فلزی را تمیز کنید.
    •  استریل کردن محل بخیه: محل بخیه را با آب گرم و صابون به خوبی بشورید و سپس آن را با یک حوله خشک کنید و با پنبه ای که به الکل آغشته شده است محل بخیه را پاک کنید.
    •  انتخاب محل مناسبی در خانه برای کشیدن بخیه: شما برای کشیدن بخیه در منزل باید جایی بنشینید که بتوانید بخیه را به خوبی ببینید. می توانید از اعضای خانواده نیز کمک بگیرید. در صورتی که پزشک برای کشیدن بخیه به منزل شما می آید دیگر نیازی به نگرانی درباره ی پیدا کردن محل مناسب نیست.
    •  بریدن نخ های بخیه: با موچین گره ها را بکشید و سپس قیچی را به داخل گره ببرید و بخیه را ببرید و سپس نخ را به آرامی از محل بخیه شده بیرون بکشید.
  •  
  • باید این نکته را نیز اضافه کرد که اگر در حین کشیدن بخیه خونریزی پیدا کردید، بهتر است که این کار را متوقف کنید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. اگر از خدمات در منزل استفاده کنید پزشک می ‌تواند این شرایط را مدیریت کند. بعد از اینکه تمام این مراحل را برای کشیدن بخیه طی کردید، خوب است که از جای بخیه خود محافظت کنید. بهتر است که آن را به خوبی با الکل پاک کنید و سپس پماد آنتی بیوتیک را بر روی آن بمالید. زمان می برد تا جای بخیه از بین برود، اما به طور طبیعی بعد از یک یا دو هفته محل بخیه به طور کامل صاف می شود.  شما حتی می توانید تا ۵ روز محل بخیه خود را با باند بپوشانید تا از وارد شدن آلودگی و یا گرد و خاک به آن جلوگیری کنید
  •  
  • در نتیجه اگر به دلایلی نمیتوانید بخیه را بکشید و یا قادر به رفتن به بیمارستان و پزشک خود نیستید می توانید از امکانات خدمات در منزل استفاده کنید و با تماس و یا مراجعه به سایت آدرس و مشخصات و زمان کشیدن بخیه را ثبت نمایید .سپس ما همراه با وسایل متخصصی را برای شما می فرستیم و با رعایت اصول بهداشتی بخیه را از بدن خارج می کنند .
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی