به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مصپورت
مدل: masport botox
شناسه محصول: 6769

تماس بگیرید

  • دارای تاییدیه وزارت بهداشت
  • ارسال بوتاکس برای شهرستان بدلیل جلوگیری از فاسد شدن با اتوبوسرانی میباشید
  • ثبت سفارش شهرهای دیگر غیر از تهران حداقل 3 عدد میباشد

تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بوتاکس مصپورت 500 واحدی

امروزه شرکت های مختلفی در سراسر جهان به ساخت و تولید انواع بوتاکس و محصولات زیبایی مشغول هستند ؛درایران نیز شرکت دارو سازی مصون دارو با تکیه بر دانش علمی متخصصان و با تاثیر از بوتاکس دیسپورت که یک برند سرشناس اروپایی است ،بوتاکسی با نام تجاری مصپورت تولید وعرضه کرده است.

پیش از آن که به توصیف و بررسی بوتاکس مصپورت بپردازیم، لازم است توضیحی عمومی در رابطه با بوتاکس بدهیم. به طور کلی، چیزی که ما به آن بوتاکس می گوییم، یک نوع پروتئین پیچیده به نام "توكسين بوتولينوم A " است که به علت خطرناک بودنش، می توان آن را نوعی "سم" نامید. این پروتئین اگر سهوا خورده شود، می تواند باعث مسمومیت غذایی شدید و حتی مرگ بشود. با این وجود، از آن در علم پزشکی استفاده های مختلفی می شود.  البته باید بگوییم که توکسین بوتولینوم A پیش از مصرف های پزشکی نیز تا حدود زیادی رقیق و ضعیف می شود. این پروتئین تضعیف شده پس از تزریق شدن به زیر پوست، در عضلات صورت نفوذ کرده و از تولید ماده ای به نام استیل کولین جلوگیری می کند.

نکته: ماندگاری بوتاکس مصپورت معمولا 4 تا 6 ماه ساعت

بوتاکس مصپورت

تولید نشدن استیل کولین، به فلج شدن عضلات برای یک مدت کوتاه چند ماهه می انجامد. این فلج شدن باعث می شود که عضلات باز شوند و خطوطی مانند خط اخم و…-که حاصل انقباض شدید عضلات چهره هستند-ناپدید شود. این فلج عضلانی پس از سه الی شش ماه خود به خود برطرف می شود، به همین دلیل است که پس از این مدت، خطوط ناپدید شده ی چهره رفته رفته دوباره بر سر جایشان ظاهر می شوند. در این موارد، نیاز به تزریق مجدد وجود دارد.بوتاکس مصپورت 500 یکی از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار است.بوتاکس مصپورت 500 از نظر کیفیت به حدی می باشد که به کشور های دیگر هم صادر می شود.

بوتاکس مسپورت

به طور کلی بوتاکس ها در موارد زیر به کار می روند:

برای زیباتر کردن صورت و چهره، مانند از بین بردن خطِ اخم، خطوط روی صورت، چین و چروک های حاصل از کهولت سن و...

برای درمان میگرن مزمن

 درمان اسپاسم صورت بلفاروپلاسم

درمان اسپاسم نیمه صورت(همی فیسال)

اختلال صدای اسپاسمودیک

تورتيكولی اسپاسمودیک

ناهنجاری گردن

فلج مغزی اسپاسمودیک

 و حتی چپ بودن چشم هابوتاکس مصپورت

نکاتی که باید درباره بوتاکس مصپورت باید بدانیم 

  • حجم و مقدار دوز بوتاکس مصپورت

مصپورت با حجم ۵۰۰Uارائه می شود و میزان و نواحی تزریق در هر فرد به میزان چین وچروک ها و تعداد نواحی درمانی متفاوت می باشد.

  • زمان اثر گذاری بوتاکس مصپورت

اثر گذاری و نتایج بوتاکس مصپورت معمولا بین ۳ تا ۵ روز قابل مشاهده می باشد و نتیجه نهایی حداکثر تا دو هفته بعد تزریق نمایان می شود 

انواع بوتاکس 

بوتاکس ها انواع مختلفی دارند. برخی از آنها ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارند و برخی دیگر باعث ایجاد مشکلات مختلف در چهره و پوست می شوند.

چند سالی است که شرکت ایرانی مصون دارو اقدام به ساخت بوتاکسی مشابه با بوتاکس دیسپورت (یکی از انواع بوتاکس که تا حدود زیادی شناخته شده و مشهور است، بوتاکس دیسپورت(Dysport) می باشد. این بوتاکس در کشور انگلیس تولید شده است.) کرده و نام آن را مصپورت (MASPORT) گذاشته است.بوتاکس مصپورت در ابتدا با موجی از انتقادات و نگرانی ها مواجه شد، چرا که بسیاری از متخصصین نگران پیامد های تولید این محصول داخلی بودند. پیش از تولید مصپورت بسیاری از بوتاکس های چینی و حتی تولیدات تقلبیِ داخلی، باعث به وجود آمدن حوادث و حتی فجایعی شده بودند و به همین دلیل، بسیاری از متخصصین نگران این حوادث بودند. با این وجود، بوتاکس مسپورت تاکنون هیچ یک از آن نتایج فاجعه بار را به وجود نیاورده و هنوز یک انتخاب قابل اعتماد محسوب می شود. البته توجه داشته باشید که بوتاکس فقط باید به نقاط خاصی تزریق شود و تزریق کردنِ آن نیز (چه بوتاکس مصپورت باشد و چه هر بوتاکس داخلی یا خارجی دیگر!) احتیاج به دقت و توانایی دارد و فرآیندی بسیار مهم است. اگر بوتاکس توسط افراد غیر متخصص به صورت تزریق شود، عواقب سخت و گاها جبران ناپذیری دارد و این موارد هیچ ارتباطی به جنس و نوع بوتاکس ندارد.

بوتاکس مصپورت ایرانی

شرکت مصون دارو، یک شرکت دانش بنیان است که حدود سیزده سال پیش (سال ۱۳۸۶) شروع به کار کرده است. این شرکت تاکنون در زمینه تولید داروهای جدید و واکسن های انسانی فعالیت کرده و کارنامه ی درخشانی دارد. ضمنا این شرکت ظرفیت زیادی برای تولید بوتاکس مسپورت دارد و احتمالا در آینده ی نزدیک می تواند تمام نیاز داخلی کشور را برطرف کند.

برای فلج موقت عضلات، دارویی از سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم بنام توکسین بوتولینوم تیپ A توسط محققان و متخصصان تولید شده است که به عضلات تزریق می شود تا باعث صاف شدن پوست و رفع چین و چروک آن گردد امروزه اکثر مردم این دارو را با نام بوتاکس می شناسند.بوتاکس مصپورت علاوه بر درمان های زیبایی و از بین بردن چین و چروک های صورت در درمان بسیاری از بیماری ها و اختلالات از جمله میگرن، انواع درد و سر دردها، گرفتگی های عضلانی، دیستونی های شغلی، اختلالات ادراری و تناسلی، جلوگیری از فلج های عضلانی در بیماران قطع نخاعی و فلج مغزی نیز کاربرد دارد اما این دارو بیشتر به خاطر اینکه در درمان های زیبایی و رفع چین و چروک کارایی دارد در سطح جهان شناخته شده می باشد .

دانش فنی تولید بوتولونیوم توکسین تنها در انحصار کشورهای آمریکا و انگلستان بوده است و هیچ کشوری از این دانش برخوردار نمی باشد اما متخصصان ما با تلاش های مضاعف خویش توانسته اند با امکانات محدود و طی یک برنامه تحقیقاتی گسترده بدون اینکه هیچ کمکی از خارج دریافت کنند به صورت کاملا بومی به این دانش فنی دست یابند و با تولید این دارو در داخل افتخاری دیگر را برای کشور عزیزمان ایران رقم بزنند و ایران تنها کشور جهان اسلام است که توانسته به این مهم دست یابد این محصول در داخل توسط شرکت مسون دارو تولید می شود .

بوتاکس مصپورت 500

شرکت مصون دارو اولین و تنها تولید کننده توکسین بوتولینوم در داخل کشور است که این دارو را با نام تجاری مصپورت MASPORT روانه بازار می کند این دارو دارای مجوز مصرف از وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد کیفیت و ایمینی آن حرف اول را می زند و حتی توسط مراکز دانشگاهی معتبر کشور نیز تایید شده است و از لحاظ قدرت و دوز دقیقا همانند محصول مشابه انگلیسی است و توانسته است به خوبی با محصول مشابه به رقابت بپردازد و از نقطه نظر قیمت نیز دارای وجه مثبت نسبت به نمونه مشابه خارجی است و با داشتن کیفیت بالا از قیمت پایین تری نسبت به محصول مشابه نوع انگلیسی برخوردار است در نتیجه با صرفه تر می باشد

برای فلج موقت عضلات، دارویی از سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم بنام توکسین بوتولینوم تیپ A توسط محققان و متخصصان تولید شده است که به عضلات تزریق می شود تا باعث صاف شدن پوست و رفع چین و چروک آن گردد امروزه اکثر مردم این دارو را با نام بوتاکس می شناسند این دارو علاوه بر درمان های زیبایی و از بین بردن چین و چروک های صورت در درمان بسیاری از بیماری ها و اختلالات از جمله میگرن، انواع درد و سر دردها، گرفتگی های عضلانی، دیستونی های شغلی، اختلالات ادراری و تناسلی، جلوگیری از فلج های عضلانی در بیماران قطع نخاعی و فلج مغزی نیز کاربرد دارد اما این دارو بیشتر به خاطر اینکه در درمان های زیبایی و رفع چین و چروک کارایی دارد در سطح جهان شناخته شده می باشد .

دانش فنی تولید بوتولونیوم توکسین تنها در انحصار کشورهای آمریکا و انگلستان بوده است و هیچ کشوری از این دانش برخوردار نمی باشد اما متخصصان ما با تلاش های مضاعف خویش توانسته اند با امکانات محدود و طی یک برنامه تحقیقاتی گسترده بدون اینکه هیچ کمکی از خارج دریافت کنند به صورت کاملا بومی به این دانش فنی دست یابند و با تولید این دارو در داخل افتخاری دیگر را برای کشور عزیزمان ایران رقم بزنند و ایران تنها کشور جهان اسلام است که توانسته به این مهم دست یابد این محصول در داخل توسط شرکت مسون دارو تولید می شود .

شرکت مسون دارو اولین و تنها تولید کننده توکسین بوتولینوم در داخل کشور است که این دارو را با نام تجاری مسپورت MASPORT روانه بازار می کند این دارو دارای مجوز مصرف از وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد کیفیت و ایمینی آن حرف اول را می زند و حتی توسط مراکز دانشگاهی معتبر کشور نیز تایید شده است و از لحاظ قدرت و دوز دقیقا همانند محصول مشابه انگلیسی است و توانسته است به خوبی با محصول مشابه به رقابت بپردازد و از نقطه نظر قیمت نیز دارای وجه مثبت نسبت به نمونه مشابه خارجی است و با داشتن کیفیت بالا از قیمت پایین تری نسبت به محصول مشابه نوع انگلیسی برخوردار است در نتیجه با صرفه تر می باشد .

این محصول در دیجی کالا به فروش نمیرسد.برای دسترسی به محصول اصل و با کیفیت میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا از سایت ثبت سفارش انجام بدید

فرق بوتاکس مصپورت و دیسپورت

  • فرق بوتاکس مصپورت و دیسپورت در چه چیزی می باشد؟ بوتاکس مصپورت توسط یک کمپانی نام آشنا در داخل تولید شده است این ماده خط ها و چروک های معمولی را در پیشانی و بین ابرو به طور موقت رفع می سازد.  این دارو همانند دیگر برند های  بوتاکس حاوی سم بوتولینیوم می باشد که برای از بین بردن چین و چروک ها در بین ابروها به کار می‌ رود. انجام دادن بوتاکس مصپورت با بی حس کردن فلج کردن عضلات صورت می گیرد. دیسپورت محلولی  می باشد که برای رفع چین و چروک ها و خطوط ظریف به کار می رود و عضلات اطراف ناحیه مورد نظر را بی حس می کند  که در همین مورد با یک دیگر مصپورت و دیسپورت  متفاوت می باشند. 

شرایط نگهداری بوتاکس مصپورت 

  • همانطور که می دانید بوتاکس مصپورت برای از بین بردن چین و چروک های روی صورت به کار می رود و عضله های همان قسمت را بی حس می کند. بوتاکس مصپورت به دلیل اینکه حساس می باشد باید از آن به خوبی مراقبت کنند مواردی مثل دما  که این وسیله در آنجا می باشد باید مناسب باشد تا این وسیله خراب نشود در غیر این صورت این وسیله نمی تواند کارایی درستی روی صورت نشان دهد و خراب می شود 

  • وزارت بهداشت

  • 500 واحدی

  • ایران

3.3

میانگین امتیاز

70%توصیه شده(7 از 10)
20 %
20 %
30 %
30 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بوتاکس مصپورت خوبه!؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله 100%

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام اگر ۲۰۰ تا مصپورت بخواهیم قیمت چند است و تاریخ انقضا تا کی است

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام با کارشناس زیبایی در ارتباط باشید 09020132002

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام قیمت روی تعداد 100 تا تخفیف داره

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام بله براتون تخفیف ثبت میشه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام تعداد ۲ویال مصبورت ارسال به شهرستان دارید؟

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام تعداد قابل ارسال برای شهرهای دیگه 3 عدد به بالا

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام مصپورت اصل موجود تعداد بالا قیمت مناسب بوتاکس دیستون رو 12تا یک عدد رایگان

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    مصپورت اصل با تاریخ به تعداد بالا موجود هست

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله موجود

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام مصپورت ۵۰۰ واحدی اصل تعداد بالا موجود هست قیمت 500 هزار تومان

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چقدر ماندگاری داره

  • زمردیان ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    6ماه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای تعداد بالا خرید حضوری مقدوره؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله برای تحویل میتونید حضوری تشریف بیارید ولی حتما ثبت سفارش و هماهنگی با کارشناسا انجام شده باشه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ارسال به شهرستان هم دارید؟ خراب نمیشه تو گرما؟؟؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله ارسال هم داریم. بوتاکس ها با بسته بندی مخصوص بوتاکس و باتوجه به زنجیره سرما محصول ارسال میشه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی