به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت سه شکن مکانیکی با تنظیم ارتفاع
مدل: مکانیکی تنظیم ارتفاع
دسته بندی: تخت بستری
شناسه محصول: 3881

8650000

مکانیکی تنظیم ارتفاع

8650000
جزییات

مکانیکی رویه ABS

7250000
جزییات

  • دارای رویه‌ی ABS و قابل شستشو
  • دارای ۴ چرخ ترمزدار سایز 125
  • تنظیم ارتفاع کل تخت از45الی75سانتی متر

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت سه شکن مکانیکی

تخت های بیمارستانی سه شکن مکانیکی در واقع جزء تخت هایی است که مخصوص بیماران بستری شده در بیمارستان تهیه شده است یا برای کسانی که تا مدتی نیاز به مراقبت ویژه دارند و قابلیت هایی که این تخت ها  دارند سبب می گردد تا بیمار در شرایط بسیار مناسب بستری باشد و هیچ گونه آسیبی در حین بستری نداشته باشد. و تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی با قابلیت هاییی که در طراحی آن به کار رفته است می تواند راحتی بیماری را در طول مدت زمان بستری شان فراهم نماید. در واقع بیمارستان خانه دوم بیماران می باشد و برای فراهم  کردن شرایط روحی و جسمکی مناسب بیمارانی که توانایی انجام کارهای شخصی خود را ندارند استفاده می گردد. تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی تنظیم ارتفاع جهت رفاه حال بیشتر بیماران تهیه شده است و این امکان را برای بیماران فراهم می کند که به لحاظ جسمی آسیب بیشتری را نبینند. از جمله ویژگی هایی که این دارای رویه ABC، دارای سرتخت ABC، دارای حفاظت بد ساید ABC می باشند.دارای چرخ های ترمزدار 150 می باشند و هم چنین دارای رنگ الکتروستاتیک هستند.و هم چنین دارای جوش دی اکسید کربن می باشندو در ضمن قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند و این تنظیم ارتفاع تخت از 35 سانتی متر به 80 سانتی متر تنظیم می شود.

تخت بیمارستانی سه شکن

از دیگر ویژگی هایی که این تخت ها دارند حفظ قابلیت حالت الاکلنگی تخت است که این قابلیت توسط یک ریموت قابل تنظیم می باشد. و در ضمن این موارد دارای قابلیت حالت صندلی جهت نشستن بیمار را نیز دارد که این امکان برای رفاه حال بیمار تهیه شده و در نتیجه کمک به جلوگیری از زخم بستر فرد می نماید و به بیمار کمک می کند که در شرایط بهتر بستری شدن قرار بگیرد. در واقع تخت سه شکن با توانیی صندلی شو برای اشخاص ناتوان جهت حرکت دادن پا و گردن و کمر فرد طراحی شده است. هم چنین این تخت ها با قابلیت حرکت دادن شکن ها به شکل صندلی تغییر شکل پیدا می کنندکه توسط یک ریموت جهت بالا بردن شکن ها برای بیمارانی که توانیی انجام فعالیت های شخصی خود را ندارند مورد استفاده قرار می گیردو دیگر هیچ نیازی به کمک دیگران برای فعالیت های خود ندارند. این تخت ها دارای یک رویه قابل شستشو می باشند و دارای 4 چرخ ترمز دار می باشند.و این تخت ها را به راحتی می توان در محیط های بیمارستانی و خانه قابل جابه جایی می باشد و در صورت لزوم با قفل کردن ترمزها از حرکت دادن آن در حین بستری فرد جلوگیری می کند.

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی

تخت سه شکن مکانیکی ، برای نگهداری بیمار در منازل دارای تجهیزاتی می‌باشد ؛ که هم به پرستار در نگهداری بهتر و هم به بیمار یاری میرساند؛ و هم این که رفاه و راحتی را برای بیمار به ارمغان می‌آورد.  تخت بیمارستانی با تنظیم ارتفاع دارای کار آمد ترین وسایل بوده ، که به بیمار برای آسان گشتن دوران نقاهت خود ، بر روی آن سپری می‌کنند. این تخت‌ها، دارای سطح بستر فلزی محکم بوده، که تحمل  وزن بسیار سنگین را دارد این تخت‌ها با دارا بودن دو عدد بد ساید، کناره‌ها آن از افتادن بیمار روی تخت جلوگیری کرده و از بیمار محافظت می‌کند ؛ و در صورت نیاز می‌توانید بدساید ها را به طرف پایین آورده و بیمار را از روی تخت پایین آورید؛ این تخت‌ها دارای نوع مکانیکی بوده و دارای هندل‌های مکانیکی مرغوب و روان، جهت تنظیم زیر سر زیر زانو و زیر پا می‌باشد. با تنظیم بودن شیب زاویه زیر سر بیمار و بالا تنه آن می‌توانید ، ایجاد آسایش به همراهان بیمار را داد که می‌توانند با آن به راحتی به بیمار غذا دهند؛ زاویه زیر سر و زیر پا و ساق پای بیمار، برای جریان بهتر خون و جلوگیری کردن از خشک شدن پاهای بیمار ، و از سر خوردن بیمار به سمت پایین جلوگیری می‌کند . بالابر های بسیار قوی و روان جهت تحمل وزن بیماران سنگین را دارد اغلب برای جابه‌جایی زیر سر بیمار دچار مشکل می‌شود که با کمک این بالابر ها مشکل برطرف شده است. از این تخت‌ها در مواردی چون در مرکز های درمانی کلینیک ها و منازل استفاده می‌شود. ارتفاع تخت با احتساب چرخ 55 سانتی متر. قطر چرخ 12/5

تخت بستری سه شکن مکانیکی

تخت‌های بستری سه شکن مکانیکی، به وسیله جک‌های مکانیکی امکان تغییر زاویه در زیر سر را از صفر تا ۸۵ درجه و تغییر زاویه زیر پا و ۱۴۵ درجه به میسر می‌کند. در تخت بیمارستانی با تنظیم ارتفاع  سر تخت و کفی این تخت‌ها ، از جنس پلیمر abs ضخیم و قابل جدا شدن از تخت برای شست و شو می‌باشد و ارتفاع تخت ثابت بوده ؛ در هر چهار گوشه این تخت چهار عدد ضربه‌گیر و چهار عدد جای میله سرم نصب شده ، تا هر موقع و در هر موقعیتی بتوان میله سرم را تغییر داد؛  برای جلوگیری از افتادن بیمار روی تخت بد سایدهای آکاردئونی و قفل شونده نصب شده است؛ تمامی مقطع های پروفیل ها با استفاده از جوشکاری مسدود شده و برای جلوگیری کردن از پوسیدگی شاسی، همه قسمت‌های آن با روش الکترواستاتیک با رنگ‌های پودری الکترواستاتیک بر پایه ترکیب رزین رنگ شده است ؛ برای راحت‌تر جابجا کردن تخت ، چهار عدد چرخ با روکش پلاستیکی روی آن نصب شده است.

تخت سه شکن مکانیکی

تخت سه شکن

تخت سه شکن  یک تخت پزشکی است که قابلیت تنظیم عددی در سه بخش مختلف را دارد. این انواع تخت‌ها به منظور تأمین راحتی و خدمات بهتر به بیماران در محیط بیمارستان طراحی شده‌اند.

ویژگی‌های تخت سه شکن  شامل موارد زیر می‌شود:

1. قابلیت تنظیم بخش‌ها: هر بخش از تخت (سر، پا و بخش بدن) قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه را دارد. این قابلیت به پزشکان و پرستاران امکان می‌دهد تا موقعیت مناسب برای بیمار را بر اساس نیازهای درمانی تعیین کنند.

2. راحتی بیمار: با توانایی تنظیم گوناگون بخش‌های تخت، بیماران می‌توانند در حین استراحت یا درمان در موقعیتی سری بگیرند که برایشان راحتی بیشتر و قابل تحمل تر را فراهم کند.

3. امکانات اضافی: برخی از تخت‌ها قابلیت‌های اضافی مانند تنظیم جانبی بخش بدن، ماساژ، گرما و سرما را نیز دارا هستند. این امکانات می‌توانند به بازسازی عضلات بیمار و ارتقای راحتی او کمک کنند.

4. امنیت و قابلیت منظم‌سازی: تخت‌های سه شکن  معمولا دارای سیستم‌های امنیتی هستند که جلوگیری از سقوط بیمار در هنگام تنظیم موقعیت تخت را به عهده دارند. همچنین، قابلیت منظم‌سازی سه بخش تخت به پرستاران امکان می‌دهد بهترین موقعیت برای مراقبت از بیمار را تعیین کنند و دسترسی آسانتر به او را فراهم سازند.

تخت‌های سه شکن بیمارستانی معمولا در محیط‌های بستری بیمارستان، درمانگاه‌ها و مراکز درمانی استفاده می‌شوند. آنها بهبود بخشیدن به کیفیت مراقبت و راحتی بیماران در طول دوره بستری و درمان را هدف دارند.
تخت بیمارستانی با تنظیم ارتفاع

تخت‌های سه شکن از نوع مکانیکی دارای هندل‌هایی می‌باشد ؛ که با آن می‌توانیم به تغییر زاویه در زیر سر  زیر ران و زیر پای بیمار ایجاد نمایید؛ از این تخت‌ها برای نگهداری بیمار در منازل و یا بیمارستان ها استفاده می‌شود. و دارای تجهیزات زیادی بوده . این تخت‌ها دارای چهار جای میله سرم بوده که باعث می‌شود در هر شرایطی بتوان سرم را جابجا نمود؛ از این تخت‌ها در مواردی همانند ، مرکز های درمانی ، کلینیک ها و منازل استفاده می‌شود. تخت‌های سه شکن دارای ضربه‌گیر نیز می‌باشد. برای راحت جابجا شدن تخت زیر پایه های آن لاستیک‌های پلاستیکی نیز تعبیه شده است. با تنظیم بودن شیب زاویه زیر سر بیمار و بالا تنه آن  می‌توانند، به راحتی به بیمار غذا دهند؛ زاویه زیر سر و زیر پا و ساق پای بیمار، برای جریان بهتر خون و جلوگیری کردن از خشک شدن پاهای بیمار ، و از سر خوردن بیمار به سمت پایین جلوگیری می‌کند .

تخت سه شکن با تنظیم ارتفاع

از دیگر ویژگی هایی که این تخت ها دارند این است که برای حرکت دادن و جابه جایی بیماران در طول بستری شان یک سری قابلیت هایی دارند که می توان به این موارد اشاره کرد. اینکه قابلیت تنظیم ارتفاع تخت و در ضمن قابلیت تنظیم ریل های و دکمه هایی الکترونیکی که این تخت ها دارند و برای کمک به جابه جایی بیماران تنظیم شده است مورد استفاده قرار می گیرد.. این تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی در سایر مراکز درمانی از جمله کلینیک ها و هم چنین در خانه سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد.این تخت ها دارای قابلیت تنظیم در قسمت های مختلف تخت می باشد در ضمن دارای یک سری ویژگی هایی در طراحی خود تخت هم می باشد از جمله دارای رویه ABS می باشد که قابل شستشو می باشند و یک سرتخت نیز دارند که برای رفاه حال بیشتر بیمار طراحی شده است. دورتادور تخت یک حفاظ موجود است که برای حفظ شرایط ایمنی بدن بیمار طراحی شده است. دارای چرخ ترمز دار 150 می باشد که برای جابه جایی بیمار در بخش های مختلف بیمارستان طراحی شده است. دارای رنگ الکتروستاتیک می باشد که برای شستشو و نظافت تخت مناسب می باشد.دارای جوش دی اکسید کربن می باشدو هم چنین دارای قابلیت تنظیم ارتفاع کل تخت از ارتفاع 35 سانت تا 80 سانت می باشد. قابلیت حالت الاکلنگی نیز دارد که این حالت تخت توسط ریموت قابل کنترل می باشد و در ضمن دارای قابلیت دیگری نیز می باشد و آن حالت صندلی است که برای نشستن بیمار طراحی شده است.این تخت ها برای اطمینان خاطر به بیمار دارای گارانتی و ضمانت نامه نیز می باشند تا در صورت بروز هرگونه خرابی یا نقص فنی هیچ گونه پیامدی برای خریدار به همراه نداشته باشد. این تخت ها کمک بسیار زیادی به بیمارانی می کند که از لحاظ حرکت دادن پا و یا گردن یا حتی کمر خود ناتوان می باشند و با طراحی شکن هایی که در تخت ها موجود می باشد جهت حفظ راحتی بیمار طراحی شده است که به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه شخصی بیمار می تواند با ریموت آن حرکت کند.

ویژگی های کلی

  • دارای رویه ABS
  • دارای سرتخت ABS و یا MDF
  • دارای حفاظ مفصلی طرح آلمان
  • چرخ ۱۲۵ ترمز دار
  • رنگ الکترواستاتیک
  • جوش CO2
  • قابلیت تنظیم ارتفاع کل تخت از ۳۵ سانت تا ۸۰ سانت
  • قسمت زیرپا به طور دستی یا با هندل بالا و پایین می شود
  • ابعاد تخت 2*1 

تخت بیمارستانی مکانیکی سه شکن

وقتی به بازار فروش تجهیزات پزشکی مراجعه نمایید با تعداد کثیری از تخت های بیمارستانی همچون تخت های زایمان، ژنیکولوژی، بستری اطفال، بستری بزرگسال، ارتوپدی، CCU، ICU، جراحی، معاینه بیمار، CPR و غیره مواجه می شوید که هر یک کارایی مخصوص به خود را دارند و دارای مدل های گوناگونی می باشند که توسط شرکت های گوناگون در سرتاسر دنیا تولید می شوند ما در این مطلب فقط قصد یک نمونه از تخت های بیمارستانی با نام تخت بیمارستانی تنظیم ارتفاع دار داریم که این تخت در دسته تخت های بستری بزرگسال قرار دارد و در مدل های نیمه برقی، تمام برقی و ساده با قابلیت های متفاوت تولید شده است سر تخت این مدل درای رنگ های گوناگونی است و از رنگ الکترواستاتیک نیز برخوردار می باشد تخت معرفی شده اگر از نوع ساده و نیمه برقی باشد تنظیم ارتفاع آن با کمک اهرم انجام می شود و باید پرسنل یا همراه بیمار آن را ثابت کند اما اگر از نوع برقی باشد ارتفاع تخت نیز همانند تنظیمات شکن ها به صورت اتوماتیک توسط موتور انجام می شود که راحتی آن نسبت به نوع ساده و نیمه برقی بیشتر می باشد رویه و کفه تخت بیمارستانی تنظیم ارتفاع دار از جنسی تهیه می شوند که علاوه بر اینکه جریان برق را از خود عبور نمی دهند قابلیت شست و شو و ضد عفونی شدن نیز داشته باشند بنابراین با داشتن این قابلیت به راحتی می توان به محض کثیف شدن یا طی بازه زمانی معین آن را شست و ضد عفونی کرد و همواره آن را تمییز نگه داشت تا بدین طریق از تجمع آلودگی و انتقال عفونت جلوگیری کرد و اجازه ندهیم تا بیمار به بیماری های عفونتی نیز مبتلا گردد تخت بیمارستانی تنظیم ارتفاع دار دارای ابعادی مناسب و ایده آل است که طبق استانداردهای جهانی ساخته شده است و بیمار با قرارگیری بر روی آن کاملا ایمن خواهد بود و خطر افتادن او را تهدید نمی کند

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی

امروزه هزینه های بیمارستانی از افزایش چشمگیری برخوردار است و برخی از افراد با وجود اینکه مجبور هستند عزیزان خود را بنا به دلایل مختلف در بیمارستان بستری کنند تا تحت مراقبت باشند از عهده هزینه ها بر نمی آیند به همین علت برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند حاضر می شوند تا با تمام مشکلاتی که وجود دارد از عزیزان خود در منزل نگهداری نمایند برای این منظور نیاز به خریداری تخت بستری دارند که برای استفاده در منزل مناسب باشد تخت بیمار خانگی نیز به همین علت روانه بازار فروش تجهیزات بیمارستانی شده است که از دو مدل برقی و مکانیکی برخوردار می باشد مدل برقی در مقایسه با مدل مکانیکی به دلیل تکنولوژی برتر و پیشرفته تری که دارد راحتی بیمار را بیشتر تامین می کند به همین علت رضایت مشتریان را به صورت گسترده تری جلب می کند اما از لحاظ قیمت باید بگوییم تخت های مکانیکی نسبت به تخت های برقی ارزان تر می باشند اینکه تخت بیمار خانگی دارای چند شکن باشد بستگی به انتخاب مشتری دارد ولی به طور کل این تخت ها دارای شکن های متغییر ( یک شکن الی سه شکن ) می باشد که این شکن ها زاویه های قرارگیری سر، پا و کمر بیمار را تغییر می دهند تغییر این شکن ها یا با کمک اهرم ( مدل مکانیکی ) یا به کمک موتور ( مدل برقی ) است تا بیمار از خوابیدن مداوم خسته نشود تخت بیمار خانگی غالبا در وسط خود دارای یک دایره کامل است تا بیماری که توان حرکتی خود را از دست داده است مجبور نباشد برای قضای‌ حاجت از تخت پایین بیاید که در اصطلاح لگن خور نامیده می شوند این تخت ها قابلیت شست و شو دارند و می توان آن ها را ضد عفونی کرد بنابراین جای نگرانی بابت نظافت و پاکیزگی محیط بستری بیمار وجود ندارد کیفیت تخت بیمار خانگی بسیار اهمیت دارد حتما تختی خریداری نمایید که از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار باشد

تخت سه شکن دستی

یکی از تجهیزات بسیار مهم برای رفاه حال بیمارانی که به مدت طولانی بستری می شوند تخت های بیمارستانی سه شکن مکانیکی می باشد و این تخت یک تخت ویژه می باشد برای بیمارانی که در این مدت بستری شده اند و نیاز مراقبت زیادی می باشند .تخت سه شکن مکانیکی ، برای نگهداری بیمار در منازل دارای تجهیزاتی می‌باشد ؛ که هم به پرستار در نگهداری بهتر و هم به بیمار یاری میرساند؛ و هم این که رفاه و راحتی را برای بیمار به ارمغان می‌آورد.  تخت بیمارستانی سه شکن دارای کار آمد ترین وسایل بوده ، که به بیمار برای آسان گشتن دوران نقاهت خود ، بر روی آن سپری می‌کنند. این تخت‌ها، دارای سطح بستر فلزی محکم بوده، که تحمل  وزن بسیار سنگین را دارد این تخت‌ها با دارا بودن دو عدد بد ساید، کناره‌ها آن از افتادن بیمار روی تخت جلوگیری کرده و از بیمار محافظت می‌کند ؛ و در صورت نیاز می‌توانید بدساید ها را به طرف پایین آورده و بیمار را از روی تخت پایین آورید؛ این تخت‌ها دارای نوع مکانیکی بوده و دارای هندل‌های مکانیکی مرغوب و روان، جهت تنظیم زیر سر زیر زانو و زیر پا می‌باشد. با تنظیم بودن شیب زاویه زیر سر بیمار و بالا تنه آن می‌توانید ، ایجاد آسایش به همراهان بیمار را داد که می‌توانند با آن به راحتی به بیمار غذا دهند؛ زاویه زیر سر و زیر پا و ساق پای بیمار، برای جریان بهتر خون و جلوگیری کردن از خشک شدن پاهای بیمار ، و از سر خوردن بیمار به سمت پایین جلوگیری می‌کند . بالابر های بسیار قوی و روان جهت تحمل وزن بیماران سنگین را دارد اغلب برای جابه‌جایی زیر سر بیمار دچار مشکل می‌شود که با کمک این بالابر ها مشکل برطرف شده است. از این تخت‌ها در مواردی چون در مرکز های درمانی کلینیک ها و منازل استفاده می‌شود.

تخت سه شکن بیمارستانی

تخت سه شکن بیمارستانی یک نوع ازتخت‌های بیمارستانی است که با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه‌های مختلف سر، پشت و پاها، به بیمار امکان می‌دهد در موقعیتی مناسب برای درمان و استراحت قرار بگیرد.

ویژگی‌ها و مزایای تخت سه شکن بیمارستانی عبارتند از:

1. تنظیم ارتفاع و زاویه: این تخت‌ها قادر به تنظیم ارتفاع سر، پشت و پاها هستند، که این امکان را به پزشکان و پرستاران می‌دهد تا بیمار را در موقعیت لازم برای درمان یا آرامش قرار دهند.

2. افزایش راحتی: تنظیمات تخت می‌تواند به بیمار کمک کند تا در موقعیتی راحت‌تر قرار بگیرد و عوارض فیزیکی مرتبط با بیماری یا آسیب را کاهش دهد.

3. امکانات اضافی: برخی از تخت‌های سه شکن بیمارستانی دارای امکانات اضافی هستند مانند تنظیم جانبی بخش بدن، تنظیم گرما و سرما، ماساژ و عملکردهای دیگر که به بهبود راحتی و بهبود عضلات و عملکرد بدن کمک می‌کنند.

4. امنیت بیشتر: تخت‌های سه شکن بیمارستانی معمولا دارای سیستم‌های امنیتی هستند که بیمار را در هنگام تنظیم موقعیت تخت از سقوط و خطرات دیگر در معرض قرار نمی‌دهند.

ارتفاع تخت بیمارستانی قابل تنظیم است و می‌توان آن را بر اساس نیازهای مختلف بیمار تنظیم کرد. روشن‌ترین مزیت تنظیم ارتفاع تخت بیمارستانی، دسترسی و آسانی در ارائه مراقبت به بیماران است.

تخت‌های بیمارستانی به طور سنتی دارای سیستم از سوپاپ‌ها یا پره‌ها هستند که به کمک فشار هوا، ارتفاع مختلفی را در بخش‌ها و زاویه‌های تخت ایجاد می‌کنند. با استفاده از دسته‌های موجود در تخت، پرستاران و کارکنان مراقبتی می‌توانند ارتفاع سر، پا و بخش بدن تخت را تغییر دهند.

تنظیم ارتفاع تخت بیمارستانی می‌تواند برای موارد زیر مفید و ضروری باشد:

1. فرایندهای درمانی: ارتفاع تخت بر اساس نوع درمان و فرآیند در حال انجام می‌تواند تنظیم شود. مثلاً در هنگام انجام عمل جراحی جهت دسترسی به منطقه مورد نیاز، ارتفاع سر تخت ممکن است تغییر کند.

2. آسایش بیمار: تنظیم ارتفاع تخت برای بهترین راحتی و استراحت بیمار، ارتباط تنگاتنگی با کیفیت خواب، تنظیمات تنفسی، جریان خون و جریان مایع در بدن بیمار و جلوگیری از مشکلاتی مانند خونریزی به مغز فراهم می‌کند.

3. دسترسی و کارایی برای پرستاران: ارتفاع قابل تنظیم تخت برای پرستاران و کارکنان مراقبتی، عملکرد آسان‌تر در ارائه مراقبت و خدمات به بیماران را احتمالاً بالاتر می‌برد. بدین ترتیب، جابجایی بیماران، تعویض لباس، تغییرات در بستر و مراقبت‌های دیگر راحت‌تر صورت می‌گیرد.

مهم است که هر تخت بیمارستانی می‌تواند قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد، اما اگر به دنبال خرید یا استفاده از یک تخت بیمارستانی خاص هستید، بهتر است اطلاعات مشخصات فنی و ویژگی‌های هر مدل تخت را با تولیدکننده یا تامین‌کننده مشاوره کنید. 
 

تخت سه شکن مکانیکی

تخت سه شکن مکانیکی با تنظیم ارتفاعدارای رویه ABS

  • دارای سرتخت ABS و یا MDF
  • دارای حفاظ مفصلی طرح آلمان
  • چرخ ۱۲۵ ترمز دار
  • رنگ الکترواستاتیک
  • جوش CO2
  • قسمت زیرکمر و زیرپا با هندل مکانیکی بالا و پایین می شود.

تخت سه شکن مکانیکی با تنظیم ارتفاع

تخت‌های سه شکن از نوع مکانیکی دارای هندل‌هایی می‌باشد ؛ که با آن می‌توانیم به تغییر زاویه در زیر سر  زیر ران و زیر پای بیمار ایجاد نمایید؛ از این تخت‌ها برای نگهداری بیمار در منازل و یا بیمارستان ها استفاده می‌شود. و دارای تجهیزات زیادی بوده . این تخت‌ها دارای چهار جای میله سرم بوده که باعث می‌شود در هر شرایطی بتوان سرم را جابجا نمود؛ از این تخت‌ها در مواردی همانند ، مرکز های درمانی ، کلینیک ها و منازل استفاده می‌شود. تخت‌های سه شکن دارای ضربه‌گیر نیز می‌باشد. برای راحت جابجا شدن تخت زیر پایه های آن لاستیک‌های پلاستیکی نیز تعبیه شده است. با تنظیم بودن شیب زاویه زیر سر بیمار و بالا تنه آن  می‌توانند، به راحتی به بیمار غذا دهند؛ زاویه زیر سر و زیر پا و ساق پای بیمار، برای جریان بهتر خون و جلوگیری کردن از خشک شدن پاهای بیمار ، و از سر خوردن بیمار به سمت پایین جلوگیری می‌کند .

هر روزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی به منظور بهتر شدن حال بیماران در مراکز درمانی نمونه های جدیدی از تخت های بیمارستانی ارائه می گردد که این موضوع ما را متوجه این امر می کند که می توانیم برای بیماران تخت هایی را متناسب با وضعیت آن ها تهیه و خریداری کرد و در مراکز درمانی متفاوت مورد استفاده قرار داد یکی از تخت هایی که در رفاه حال بیماران نقش بسیار پر رنگی دارد و به دلیل قابلیت های خاص خود طرفداران زیادی دارد تخت بیمارستانی سه شکن می باشد این تخت از سه ناحیه ( قسمت بالا تنه، قسمت میانی، قسمت پایین تنه ) قابلیت تا شدن دارد و مانع از عدم تحرک بیمار می شود و تحرکی توام با آرامش و بدون درد را برای بیمار فراهم می کند از این نمونه تخت هم مدل برقی و هم مدل ساده آن در بازار موجود می باشد که با توجه به قدرت خرید خود می توانید هر یک را که بخواهید خریداری نمایید تفاوت این دو مدل تنها در نحوه انجام تنظیمات شکن ها و ارتفاع می باشد در مدل برقی از موتور استفاده شده است که با زدن پدال پا یا کلید مربوطه موتور مربوطه زاویه ها را به صورت خودکار تنظیم می کند غالبا برای تخت های سه شکن از 4 موتور استفاده می شود اما در مدل ساده خبری از موتور و پدال نیست بلکه اهرم هایی وجود دارد که پرستار باید با کمک اهرم زاویه ها را تنظیم نماید که همین برخورداری تخت های بستری برقی از موتور باعث افزایش قیمت آن ها نسبت به تخت های بستری ساده شده است و باید این نکته را نیز یادآور شویم که هر دو نمونه تخت به دلیل کیفیت اجزای تشکیل دهنده دارای قیمت های متفاوتی می باشند تخت بیمارستانی سه شکن از رویه مقاومی برخوردار است و قابل شست و شو می باشد و به راحتی ضد عفونی می شود جنس بدنه تخت انتخابی باید محکم باشد تا در برابر ضربه آسیب پذیر نباشد و در مدت زمان کم دچار استهلاک نگردد کیفیت اجزای تشکیل دهنده تخت و نحوه مراقبت از آن در افزایش طول عمر تخت بیمارستانی سه شکن بسیار تاثیرگذار می باشد

تخت بیمارستانی سه شکن معمولی

  • ما دو نوع تخت سه شکن مکانیکی و برقی داریم
  •  
  • تخت سه شکن برقی : که سه شکن های برقی دارای رویه ABS می باشد که قابلیت شستشو را فراهم می سازد که دارای موتور تیموشن می باشد از قدرت بالایی برخوردار است چون برقی می باشد دارای ریموت و منبع برقی می باشد که سبب تنظیم ارتفاع و جابجایی سر و پا می باشد به صورت محرک به نمایش در می آید. دارای بدنه ی مقاومی می باشد.
  • تخت سه شکن مکانیکی : تخت سه شکن مکانیکی دارای سه نوع محرک بدنی برای پا ، ناحیه پشتی و زانو می باشد .درون خود دارای هندل مکانیکی  زاویه دار می باشد که به راحتی زاویه ای بین 40 تا 80 درجه را در زیر پا تامین و تنظیم می کند همیشه تخت ها برای این  که قابلیت شستشو داشته باشند نیاز به رویه تمام ABS دارند که اکثریت تخت ها این قابلیت را دارند زیرا هر لحظه امکان آلوده شدن رویه تخت می شود اطراف بیشتر تخت ها بدساید هایی را مشاهده می کنید که برای محافظت نصب شده اند که مانع از افتادن بیمار می شود برای جابجایی و به حرکت درآوردن تخت زیر اسکلت تخت که رویه AbS از جنس فلز پلی اوتن فشرده است چهار عدد چرخ ریلی دارد که به راحتی فشار اسکلت و تخت را کنترل کرده  فاقد لگن دار بودن هستند.تشک با توجه به نیاز تخت و بیمار حدود ۵ تا ۱۰cm  قابل اجرا می باشدقابلیت تنظیم های دستی و زاویه دار کردن با یک اهرام موجود استمی توان زاویه سر را تا ۹۰ درجه تغییر داد برای این کار باید از قفل چرخ ها استفاده کرد و تخت را ثابت نمود تا تحمل وزن را  انجام دهد .

تخت بیمارستانی سه شکن

مشخصات تخت سه شکن مکانیکی

  • موتوری که در روند تولید این تخت به کار رفته موتور ستونی می باشد که دارای جنس پلاستیک است که هیچ گونه چسبندگی ندارد تا تمیز کاری و استریل کردن آسان گردد.بدساید هایی که در کنار گارد موجود است قابلیت تا شوندگی دارند ساید های ریلی دو مفصله هستند  توانایی تنظیم شیب و زاویه را ایجاد می کند فاقد باتری پشتیبان و ریموت کنترل دار می باشد  برای گردش مناسب خون  و خواب رفتگی پا و ران باید به کمک هرم های دستی تنظیم مورد نیاز برای بالا بری را انجام دهید  که یک بالابر قوی می باشدتاج تخت به دلیل استحکام قابلیت جابجایی سر را فراهم می سازد  رنگ بدنه و اسکلت تخت که  با سایر تخت ها مشابه است رنگ الکترواستاتیک می باشد تا هنگام شستشو اسکلت تخت زنگ زدند و مقاومت  بالایی داشته باشد در برابر آب و هوا واکنش ندهد  بهتر است بگویم طول عمر  و ماندگاری بالایی داشته باشد . چرخ های گردشی به کار رفته بسیار قوی با ترمز گیری بالا هستند از نظر استحکام بسیار بالا هستند زیرا دارنده ی قطر های ۱۲۵ mmi می باشند  که سبب شده تا هنگام جابه جایی هیچ گونه صدایی تولید نشودهمچنین قابلیت به کاربری در منزل را هم دارد  زیرا دارای پایه های فلزی ثابت می باشد  تا هنگام جابجایی توسط هیدرولیک ها به بیمار آسیبی نرسد .

تخت بیمارستانی سه شکن

مشخصات فیزیکی تخت خانگی سه شکن مکانیکی :

  • تخت خانگی سه شکن مکانیکی دارای دو عدد سرتخت در قسمت بالا و پایین تخت می باشد  که به وسیله هندل تعبیه می شوددر قسمت های زیر و پایین حتی کمر هندل مکانیکی قرار گرفته  از آنجایی که از اسمش معلوم است مختص  ناحیه کمر ، سر و پا می باشد  این تخت ها مانند سایر تخت های بیمارستانی از ویژگی هایی برخوردار هستند  ممکن دارای رویه توری هم باشند که راحتی بیمار را ایفا می کند .سرتخت ها دارای جنس ام دی اف می باشند که همراه خود حافظ پروانه ای دارند، دارنده ی جوش co2 می باشد .بیشتر مناسب سالمندان می باشد زیرا قابلیت تنظیم در قسمت های مختلف دارددارنده ی یک سری ذخیره  مختص به ویژگی های خود  با همان طرح میباشد دور تا دور تخت از نظر ایمنی حفاظ با گارد کشیده شده است  تا بیمار سقوط نکند  تنظیم ارتفاع تخت از 35 سانت تا 80 قابل قبول میباشد که حالت الاکلنگی پیدا می کند که با اهرم دستی قابل تنظیم می باشد قادر به صندلی شدن می باشد تا میاد بیمار دچار زخم بستر شود زیرا ممکن است مدت طولانی بر روی این تخت قرار گیرد  این تخت سه شکن که قابلیت صندلی شو دارد برای افرادی که ناتوان هستند مناسب است تا پا و گردن و ناحیه کمر خود را ب حرکت در آورند تغییر شکن ها همراه با تغییر صندلی  می باشد  اگر تنظیماتش دارای موتور باشد  به صورت الکتریکی و اهرمی قابل نمایش می باشد این تخت سه شکن قابلیت تاشوندگی دارد اگر برقی باشد که با استفاده موتور و ریموت به راحتی انجام می شود اما در صورت مکانیکی بودن آن از طریق اهرام به صورت دستی تنظیم می شود.
  •  
  • کاربرد های تخت سه شکن مکانیکی : ‌از نظر خوردن و آشامیدن و مصرف توالت کاربرد دارد برای آشامیدن باید شیب بالاتنه بیمار تنظیم شود تا غذا به راحتی میل شود. شیب مورد نظر به راحتی قابل تنظیم میباشد  بالابر تعبیر شده بر روی تخت کار را با سرعت عالی و خوبی انجام می دهد  زیرا عمل بالا بردن تخت بسیار مهم است رویه تخت باید نشکن باشد که پیشنهاد ما به شما تهیه فایبر می باشد که سبب میشود تا محیط هیچ گونه  آلودگی و کثیفی نداشته باشد  سطح تخت  باید از استحکام بالایی برخوردار باشد تا قابلیت حمل وزن را داشته باشد حفاظ این تخت ها بسیار بلند میباشد  تشک مواج را برای تنظیم زیر سر انتخاب می کنند تخت ذکر شده دارنده ی یک پایه سرم می باشدثابت بودن و جابجایی از طریق چرخ ترمز قابل تنظیم نمایی است.

اجزای تشکیل دهنده تخت سه شکن مکانیکی :

  • برای اجاره بستگی به نوع به کار رفته دارد  تخت سه شکن مکانیکی اجزای اهرم ها،چرخ ها و حتی محافظ ها قابل اجرا میباشد کف این تخت طوری ساخته شده که برق را از خود عبور ندهد می تواند گفت نارسا می باشد این محافظ ها موجب شده اند که فرد بدون هیچ گونه فکر و دغدغه ای بخواد حتی به راحتی غلط بزند از حفاظ به منظور بلند شدن استفاده کند  بدنه تخت یا ام دی اف یا ABS میباشد مواد پلیمری موجود که در روند تولید ذکر شده است استقامت تخت را افزایش می دهد  تا مانع از هرگونه نقص و خرابی شود برای محافظت بهتر است که تخت را از هر لحاظ بررسی کرد بیشتر کارایی این تخت توسط هندل دستی انجام می گردد حفاظ های مد نظر طولانی از نوع مفصلی در آلمان میباشد تخت سه شکن بیمارستانی تنها قابلیت جابه جایی سر را دارد تخت یکی از تجهیزات اصلی یک بیمارستان شناخته شده است.
  •  
    • دارای مزیت هایی چون راحتی و آسایش  بیمار، کاهش  فشار به پرستار و افزایش سرعت پروسه روند درمانی است بخش زیادی از مواد اولیه مناسب با بخش زیر ساخت می باشد از لحاظ تعداد شکن به چهار قسمت تقسیم بندی می شوند ساده ترین قسمت تخت تک شکن می باشد.

تخت سه شکن مکانیکی

انواع تخت های بیمارستانی

  • کل تخت های بیمارستانی دو دسته برقی و ساده می باشند که اصلاحا الکتریکی و مکانیکی نام دارند.
  • مکانیکی کار نیروی دست می باشد و برعکس الکتریکی کار منبع برق می باشد  که جریان ولتاژ۲۴ را دارد  که به صورت خودکار قابل استفاده می باشد  البته تخت سه شکن برقی دو نوع نیمه برقی و تمام برق می باشد  اما حالت مکانیکی تمامی تنظیمات شیب و تعیین تاشدگی توسط اهرم و دست و زمان انجام می گردد کیفیت تخت های سه شکن برقی بستگی ب میزان موتور آن دارد.در نوع الکتریکی کار با موتور انجام می گردد در حالت مکانیکی از طریق اهرم قابل اعمال می باشد  تخت تک شکن کمک می کند که توسط موتور یا اهرم شیب سر بیمار در حالت ثابت قرار گیرد تا دچار مشکل نشود که کمک بزرگی به  نشستن و خوابیدن بیمار می کند تا مبادا دچار گردن درد شود  تشک مواج مانع از بروز زخم بستر می شود .

تخت بستری تنظیم ارتفاع

  • نحوه کار تخت سه شکن : جنس تمامی رویه ها Abs می باشد زیرا دو ویژگی بارز و مناسب آن قابلیت شستشو داشته و جنس مقاومی داردبیماران نیازمند به فضای بسیار بزرگی نیاز دارند اما بیمارستان فضای کمی در اختیار بیمار قرار می دهد بدین صورت می توان از کاربری این تخت در منزل استفاده کرد .تخت سه شکن در زیر تخت به راحتی سه اهرم قابل مشاهده میباشد سطح  تخت برای تنفس تشک دارای برخی سوراخ های می باشد که تبادل هوا انجام شود  حالت برقی این تخت سه شکن حالت تریم دارد که برخلاف مکانیکی با ریموت کنترل می شود  دارنده ی رویه ۴ تکه می باشد  که قابلیت جدا سازی دارند که مانع از فشار زیاد به بدنه و خود موتور می شود تخت ها از روش قالب گیری بادی  با پایه های فولادی استفاده می کنند  تا امکان نصب تجهیزات پرکاربردی مثل پای سرم فراهم شود دو ساید به کار رفته قابلیت جداسازی دارد که مناسب و کمک کننده به تنظیم ارتفاع محسوب می شود.چرخ این تخت ها هستند که وزن بیمار را کنترل و در حین جابجایی تحمل می کنند  گاهی از فشار زیاد تخت دچار فرورفتگی می شود برای مانع شدن باید چهار عدد چرخ بزرگ ترمزدار در زیر اسکلت تخت نمایان شود که قابلیت چرخش روانی داشته باشد شکن پشتی به راحتی از طريق حافظ پروانه ای قابلیت تغییر زاویه بیمار از خوابیده به صفر را پیدا می کند حتی تا زاویه نود هم قابلیت اعمال موجود می باشد.

  • تخت مکانیکی

3.3

میانگین امتیاز

66.7%توصیه شده(4 از 6)
16.7 %
33.3 %
16.7 %
33.3 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام تخت برقی هست؟ یا مکانیکی

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزبخیر تخت کاملا مکانیکی هست ، تنظیم ارتفاع تخت هم مکانیکی هست

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    رویه تخت چه جنسی هست؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقت بخیر جنس رویه تخت abs هست (پلاستیک فشرده ) قابلیت شستشو داره و وزن بالا رو تحمل میکنه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    خسته نباشید تنظیم ارتفاعش بصورت برقی هست؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام وقتتون بخیر خیر مکانیکی هست با هندل

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ابعادش چقدره؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    روزبخیر ، ابعاد 2 در 1

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    فرق این مدل با سه شکن 4 تومنی چیه؟؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    روزبخیر ، این مدل تنظیم ارتفاع داره

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    تخت و تهیه کردم بسیار عالی و با کیفیت، مرسی از ارسال به موقعتون❤️

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام روزبخیر ممنون از انتخاب شما

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی