به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت معاینه زنان

مدل: تخت معاینه زنان
دسته بندی: تخت ژنیکو
شناسه محصول: 4120

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت معاینه مامایی

  • بیمارستان ها با قانونی تحت عنوان قانون هتلینگ مواجه هستند که طبق این قانون موظف شده اند تا تجهیزات استیل همچون تخت های بیمارستانی، ترالی، پایه سرم و غیره را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار بدهند هدف از ایجاد این قانون تامین رفاه بیشتر بیمار و سرعت بخشیدن به عملکرد صحیح و درست پرسنل می باشد با توجه به قانون مذکور تخت معاینه زنان نیز زیر مجموعه تخت های بیمارستانی قرار دارد که وجودش در بخش زنان و زایمان بیمارستان ها و همچنین مطب های مربوط به معاینات زنان الزامی می باشد
  • تخت معاینه زنان همان طور که از نامش بر می آید تختی به منظور قرارگیری بیمار بر روی آن و آماده شدن برای معاینات واژینالی می باشد این تخت از جای قرارگیری پا و محل نشستن و تکیه گاه برخوردار می باشد که به بیمار کمک بسیاری می کند تا بتواند به راحتی حالت مورد نظر برای معاینه را به خود بگیرد و در حین معاینه توسط پزشک مربوطه بتواند آرامش خود را حفظ نماید و استرسی نداشته باشد تخت معرفی شده به دلیل اینکه کمک می کند که بیمار در طول معاینه حالت خود را تغییر ندهد مورد قبول تمامی پزشکان متخصص زنان قرار گرفته است و استفاده از این تخت مورد استقبال این عزیزان قرار گرفته است.

تخت معاینه زنان

صندلی معاینه زنانه

از انواع تخت معاینه مامایی می توان مدل برقی و مکانیکی آن را نام برد که هر دو مدل به تخت معاینه زنان و ژنیکولوژی شناخته شده می باشد و کار هر دو یکی است و موجب می شوند تا بیمار بتواند در طول معاینه حالت مناسب برای معاینه را حفظ نماید تا پزشک بتواند در انجام معاینه سریع و مسلط باشد تفاوتی که مدل الکتریکی و مکانیکی با یکدیگر دارند در چگونگی تنظیمات و قیمت می باشد و از لحاظ کاربرد کاملا یکسان می باشند.

تخت معاینه زنان در ابعاد مناسب ارائه می گردد تا بیمار با خیالی آسوده بر روی آن بنیشیند قسمت جلو و همچنین تکیه گاه تخت مذکور حالت تاشو دارند و در مواقع مورد نیاز به تخت جراحی و صندلی تغییر شکل می دهد تخت معاینه مامایی در مواقع اضطراری که بیمار به جراحی نیاز پیدا می کند به تخت جراحی و بستری تبدیل می شود و پزشک معالج می تواند بر روی همان تخت عمل جراحی را انجام دهد و حتی زمانی که بیمار بعد از جراحی نیاز به بستری دارد بر روی همان تخت دوره بستری خود را پشت سر بگذارد بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا به کمک برانکار بیمار را جابجا کرد تخت معاینه مامایی با طراحی خاص خود امر معاینه را بسیار تسهیل بخشیده است.

تخت زنان

غالبا این نوع تخت همراه با ضربه گیر می باشد و دارای دوام و استحکام بالایی می باشد و در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می دهد به همراه تخت نیز چرخ هایی تعبیه می شود تا هنگامی تخت نیاز به جابجایی داشته باشد بتوان بدون هیچ مشکلی و به راحتی تخت را جابجا نمود تخت های معاینه متنوعی در بازار تجهیزات بیمارستانی موجود است که توجه به کیفیت آن باید در اولویت قرار بگیرد.

انواع تخت معاینه زنان

تخت ژنیکولوژی توسط شرکت های مختلفی ساخته می گردد. این تخت در دو نوع ساده و برقی ارائه شده است. در هر دو مدل تخت ژنیکولوژی معاینه زنان ساده و برقی سعی شده است که از مواد لازم کاربردی بسیار مرغوب  و با کیفیت استفاده شود. در نوع تخت معاینه زنان معمولی یا همان مکانیکی تخت ژنیکولوژی، تقریبا همه ی قابلیت های جا به جایی  تخت به وسیله ی بیمار  و کاملا دستی انجام می پذیرد و بر عکس در مدل برقی این کار فقط توسط موتورهای تعبیه شده در تخت و با استفاده از فشردن دکمه اجرا می شود. در نوع معمولی تنظیم ارتفاع و موقعیت برای دسترسی راحت تر پزشک به اندام مورد نظر دستی صورت می پذیرد. در این مدل جنس قسمت های مختلف تخت معاینه زنان بسیار مورد توجه است. قسمت هایی مانند شاسی نوع ساده باید از مواد اولیه ی با دوام باشد و خیلی دیر دچار پوسیدگی شود. نکته ی دیگر این است که جنس روکش تخت ژنیکولوژی به هنگام خرید باید مورد توجه افراد قرار گیرد.

تخت پزشک زنان

برای معاینه دستگاه تناسلی زنان و تشخیص بیماری های واژینالی و غیره باید بیمار حالت مناسبی به خود بگیرد تا ماما یا پزشک متخصص بتواند معاینه را با دقت تمام و به طور کامل انجام دهد شخص بیمار ممکن است هنگام معاینه دچار خستگی شود و نتواند در طول معاینه حالت مناسب خود را حفظ نماید به همین منظور متخصصان فنی به این فکر افتادند تا تختی برای خوابیدن بیمار و معاینه راحت و دقیق او طراحی و تولید نمایند که موفق به ساخت تخت پزشک زنان شدند که با طراحی منحصر به فرد و ظاهری مناسب برای معاینه مختص زنان بسیار کاربرد دارد و امروزه شرکت های بسیاری در جهان به تولید این محصول به فعالیت مشغول هستند این تخت در ابعادی مناسب و در رنگ های مختلف ساخته می شود از قسمت های مختلفی تشکیل می شود و هر قسمت همچون تکیه گاه، محل قرارگیری پای بیمار و حتی ارتفاع تخت از سطح زمین را می توان در زاویه های مناسب تنظیم کرد تا محل معاینه به راحتی قابل دسترس باشد بیمار با دراز کشیدن بر روی تخت کاملا ایمن است و به دلیل ابعاد مناسب و حس راحتی که دارد خود بیمار نیز امنیت لازم را احساس خواهد کرد اگر تخت پزشک زنان از نوع برقی باشد تنظیماتش با کمک موتور تخت انجام می شود و اگر از نوع ساده باشد تنظیماتش با کمک دست انجام می شود هر چند استفاده از نوع برقی آن آسان تر و راحت تر است اما باید بگوییم که اگر قطعات نوع ساده از کیفیت بالایی برخوردار باشند تنظیمات این مدل نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد و به راحتی انجام می شوند تخت پزشک زنان را می توان از فروشگاه های تجهیزات بیمارستانی خریداری نمود برای تهیه این تخت از مراکز مربوطه می توان به دو صورت حضوری یا آنلاین اقدام کرد

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی