به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر اتوکلاو دندانپزشکی

مدل: تعمیرات اتوکلاو دندانپزشکی
شناسه محصول: 1741

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

همان طور که می دانید استریل و ضد عفونی کردن تجهیزات بخش های درمانی برای حفظ سلامتی بیماران و کادر درمان و محافظت از آن ها در برابر میکروب ها از اهمیت زیادی برخوردار است. تجهیزات دندانپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بعد از هر معاینه و درمان باید به خوبی تمیز شوند. از آن جایی که امروزه ویروس کرونا نیز منتشر شده است، تجهیزات و ابزار پزشکی و دندانپزشکی باید به طور منظم استریل شوند تا این ویروس توانایی انتشار نداشته باشد.

برای پروسه ضد عفونی و استریل کردن در مراکز درمانی خصوصا کلینیک های دندانپزشکی از دستگاه هایی به نام دستگاه اتوکلاو استفاده می شود. برای این که پروسه استریل کردن به بهترین شکل ممکن انجام شود باید نوع استاندارد این دستگاه ها را خریداری کنید که طول عمر بیشتری دارند. با کمک یک دستگاه اتوکلاو مناسب، دندانپزشک می تواند سرعت خود در ضدعفونی کردن لوازم و تجهیزات دندانپزشکی را افزایش دهد و سبب جلب رضایت بیماران شود.

عوامل مهم در خرید دستگاه اتوکلاو

برای خرید یک دستگاه اتوکلاو مناسب برای کلینیک های دندانپزشکی باید عوامل زیر را در نظر داشته باشید:

استاندارد بودن دستگاه

اندازه اتوکلاو (بسته به هدف استفاده، اندازه متناسبی را در نظر بگیرید)

کیفیت بالا

امکانات و خدمات پس از فروش

قیمت

نکات مهم در خصوص خرید دستگاه های اتوکلاو

اندازه:

اتوکلاوها در اندازه های گوناگونی طراحی شده اند که هر یک برای استریلیزاسیون ابزار خاصی مناسب هستند. در هنگام خرید دقت کنید که اندازه ابزار مورد نظر که قصد استریلیزاسیون آن ها را دارید چقدر است و سپس بسته به اندازه آن ها دستگاه مناسبی را خریداری کنید.

فضای کلینیک:

فضای کلینیک یا مطب را در نظر بگیرید سپس اقدام به خرید اتوکلاو کنید. اتوکلاو را چسبیده به سایر دستگاه ها قرار ندهید و فضای آزادی را برای فراهم نمودن امکان تهویه در نظر بگیرید.

استاندارد بودن:

حتما دستگاه اتوکلاوی را خریداری کنید که ساخت برند معتبری می باشد و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت باشد.

کیفیت مناسب:

کیفیت دستگاه های اتوکلاو باید تا حدی بالا باشد که دندانپزشک بتواند به طور مداوم و بدون مشکل از آن ها استفاده کند. هر چه از قطعات باکیفیت تری در ساخت دستگاه اتوکلاو استفاده شده باشد، دستگاه طول عمر بیشتری خواهد داشت و خدمات بهتری را ارائه می دهد.

فیلتر ضد باکتری:

طی پروسه استریلیزاسیون با اتوکلاو، میکروب هایی که روی سطح ابزار دندانپزشکی قرار دارند از بین می روند اما یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه شود وجود فیلتر ضد باکتری دستگاه می باشد. بخار خروجی از دستگاه هایی که دارای این فیلتر می باشند تمیز و عاری از میکروب خواهد بود.

حتی دستگاه های اتوکلاوی که عمر طولانی دارند نیز ممکن است فرسوده شوند و با مشکلاتی روبرو شوند. دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی در مدل های زیادی موجودند که همین امر پروسه تعمیر را دچار پیچیدگی کرده است.

اما نگران نباشید پرسنل مجرب ما در شرکت آریا طب در خصوص تعمیر برندهای مختلف دستگاه های اتوکلاو تخصص دارند. پرسنل ما قادرند که عیب یابی دستگاه را با سرعت بالا انجام دهند و سپس با نازل ترین قیمت ها و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه اتوکلاو را تعمیر کنند.

تعمیرات اتوکلاو دندانپزشکی

  • اتوکلاو ها از دستگاه های مهم در مراکز درمانی می باشند که برای استریل کردن ابزار از آن استفاده می کنند ، این دستگاه عمل استریل را از طریق دما و فشار یکنواختی انجام می دهد . اتوکلاو دندانپزشکی برای استریل کردن ابزار دندانپزشکی استفاده می شود و باید بدانید که تمام ابزار را نمیتوان در اتوکلاو قرار داد زیرا برخی از آن ها به دما و فشار بالا حساس هستند . زمانی که ابزار را درون اتوکلاو قرار دادید بعد از گذشت زمان نوار شاخص استریلیزه تغییر رنگ می دهد و این تغییر رنگ نشان دهنده ی کامل شدن عمل استریل است . درنتیجه تعمیرات دستگاه های دندانپزشکی تخصص ما می باشد و شرکت ما توانایی کامل برای تعمیر و سرویس این دستگاه ها را دارد . کارشناسانی که در شرکت استخدام شده اند از افراد با تجربه ای هستند که در زمینه های تعمیر آموزش های لازم و اطلاعاتی را کسب کرده اند ، این افراد دستگاه را به نحو احسن و بهتر از روز اول برای شما تعمیر می کنند و در زمان کمی به شما تحویل می دهند .

تعمیر اتوکلاو دندانپزشکی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی