به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر اینسترومنت دندانپزشکی

مدل: تعمیرات اینسترومنت دندانپزشکی
شناسه محصول: 1751

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات اینسترومنت دندانپزشکی

اینسترومنت ها در صورت خراب شدن و یا نقص فنی قابل تعمیر هستند ، اگر دستگاه دندانپزشکی شما دچار مشکلی شد با شرکت ما تماس حاصل کرده و با افراد متخصص صحبت نمایید ، تعمیر دستگاه ها بر عهده ی افراد متخصص است که دارای تجربه ها و اطلاعات لازم در زمینه تعمیرات و سرویس دستگاه های دندانپزشکی می باشند و همچنین دستگاه ها را بهتر از روز اول و با دقت تعمیر می کنند و در مدت زمان کمی به شما تحویل می دهند ، تعمیر دستگاه ها هزینه های سنگینی دارد ولی شرکت ما با هزینه های کمتری به تعمیر دستگاه ها می پردازد ، از اصلی ترین تخصص های شرکت ما تعمیرات است و توانایی خود را در قبال سرویس دستگاه ها به شما اعلام میکنیم  . اینسترومنت شامل ابزار هایی است که ماندگاری و کیفیت آن ها برای دندان پزشکان اهمیت بالایی دارد و همچنین از پر کاربرد ترین وسایل در دندان پزشکی می باشد .

اینسترومنت دندانپزشکی چیست؟

اینسترومنت ها همانند سایر وسایل و ابزار دندانپزشکی برای اینکه عمر مفید داشته باشد به نگهداری مناسب و اصولی نیازمندند. سرعت چرخش هارد کامپیوتر که از نظر ما یه سرعت بسیار بالا به حساب می آید فقط 5/400 دور در دقیقه می باشد در مدل‌های بالاتر به 7/200 دور در دقیقه نیز می رسد اما در نظر داشته باشید که سرعت چرخش توربین حدود 300/000 و سرعت ایرموتور حدود 35/000 دور در دقیقه می باشد توربین های دندانپزشکی شامل قطعات مختلفی هستند حال اگر به هنگام کار روی دندان، فرز نیز به قطعات دیگر متصل باشد علاوه بر اینکه فشار چرخش با سرعت 300/000 دور در دقیقه وارد می‌شود فشارهای دیگری هم وارد می گردد. چرخش با سرعت بالا مکش کوچکی را بوجود می آورد در نتیجه باعث می شود که خون و بزاق به داخل توربین وارد شوند و عملکرد آن را دچار مشکل نمایند بنابراین با بیان مطالب فوق اهمیت روغن کاری و نگهداری مناسب اینسترومنت ها برای جلوگیری از خراب شدنشان برای ما روشن می شود در صورت خرابی اینسترومنت باید هزینه ای را بابت ‌تعمیر اینسترومنت دندانپزشکی بپردازیم که این کار حس ناخوشایندی را به ما انتقال می دهد. بهتر است برای روغنکاری اینسترومنت از اسپری مرغوب و مخصوص استفاده شود قبل از اینکه از اسپری استفاده شود ابتدا اول باید آن را به خوبی تکان داده و زاویه مناسب را در نظر گرفت. اسپری روغن کاری دارای دو خاصیت تمیز کنندگی و روان کننده می‌ باشد و به دلیل داشتن ساختار مواد تمیز کننده CLEANER موجب می شود تا دستگاه ناگهانی سرد و دچار سرمازدگی شود که با استفاده از روغن کاری مقطعی می توان از این حالت به آسانی جلوگیری نمود. روغنکاری مقطعی بدین ترتیب است که نباید اسپری را به مدت طولانی بزنیم بلکه باید لحظه کوتاه روغن کاری کرده سپس مکث کوتاهی داشته باشیم و بعد از آن دوباره اسپری نماییم سپس این عمل را چند بار به همین منوال ادامه دهیم. اگر هنگام اسپری کردن روغن سیاه خارج شود باید اسپری زدن را تا جایی که کاملاً روغن سیاه خارج گردد، ادامه دهیم.

تعمیر اینسترومنت

برای اینکه اینسترومنت طول عمر طولانی تری داشته باشد همیشه باید پیچ پشت توربین و آنگل را محکم کنیم که برای این کار می‌ توان از آچار همراه استفاده نمود. استریل کردن استرومنت حتما باید با دستگاه اتوکلاو  و با پک استریل یکبار مصرف انجام شود و استفاده از تجهیزات دیگر یا حتی فور اشتباه است. همچنین قبل از اتوکلاو نیز باید مطمئن شویم که آیا قابلیت اتوکلاو شدن را دارد یا خیر. روغنکاری کردن اینسترومنت قبل و بعد از اتوکلاو نیز ضروری می باشد.

در مدت زمانی که از اینسترومنت دندانپزشکی استفاده می شود هر از گاهی باید محل ارتباط آنگل به بدنه را بررسی کرد و نسبت به محکم بودنش اطمینان حاصل کرد. روغنکاری ایرموتور و آنگل هندپیس و اندولیفت باید از دو طرف صورت بگیرد

یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت شود چک کردن فشار هوای یونیت به صورت دوره ای است فشار مناسب برای توربین 2 الی 1.2 بار و ایرموتور 2.2 الی 3.2 بار است اگر فشار هوا کمتر یا بیشتر باشد باعث صدمه دیدن توربین و ایرموتور می شود هنگامی که سر توربین گرفته می شود و آب خارج نمی شود برای باز کردن سر توربین باید از سیم های نازک که مخصوص سر توربین هستند و در جعبه اولیه قرار داده شده استفاده کرد و در صورت عدم وجود با احتیاط از فایلهای شماره پایین استفاده گردد قبل از اینکه از توربین های یکبار مصرف استفاده شود باید به کاتالوگ که سازنده به ما داده مراجعه کرده و ببینیم آیا نیاز به روغن کاری اولیه دارد یا خیر. بیشتر دستگاه های موجود در بازار نیاز به روغن کاری اولیه دارند. برای آسیب ندیدن ایرموتور، باید آنگل و هندپیس را حتماً به طور صحیح و کامل روی ایرموتور جایگزین کرد همچنین باید به صورت هفتگی تخلیه آب کمپرسور انجام شود بر روی کمپرسور نیز فیلتر هوا نصب شود تا بتواند رطوبت ایجاد شده را جذب نماید بزرگ‌ ترین ایرادی که عملکرد توربین و ایرموتور را دچار مشکل می کند و به اینسترومنت نیز آسیب می زند هوای کثیف و دارای آب است اگر مطالب بیان شده در بالا را با دقت مورد لحاظ قرار دهید می توانید از خرابی اینسترومنت و در نتیجه پرداخت هزینه ‌تعمیر اینسترومنت دندانپزشکی رهایی یابید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی