به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر تابوره دندانپزشکی

مدل: تعمیرات تابوره دندانپزشکی
شناسه محصول: 1746

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات تابوره دندانپزشکی

  • تابوره یک نوع صندلی مخصوص دندانپزشکان است که دارای آپشن های مختلفی است ، این صندلی به صورت گردان است ، ارتفاع آن قابلیت تنظیم دارد و شما می توانید ارتفاع آن را نسبت به قد خود و یا ارتفاع مورد نیاز تغییر دهید و برای دندانپزشکانی که در حال انجام عمل هستند مناسب می باشد . اگر تابوره شما دچار مشکلی شد با شرکت ما تماس بگیرید و راجب مشکل با کارشناسان صحبت کنید ، کارشناسان از افراد با اطلاع و با تجربه ای می باشند که در زمینه ی تعمیرا و سرویس دستگاه های دندانپزشکی تجربیات زیادی کسب کرده اند و در این کار کاملا حرفه ای عمل می کنند . به ما اطمینان کنید و دستگاه را به دست کارشناسان بسپارید و در کمترین زمان و کمترین هزینه دستگاهتان را حتی بهتر از روز اول تحویل بگیرید .
  •  
  • تابوره دندانپزشکی همان صندلی دندانپزشکی است که دندانپزشک در طول دوره درمان بیمار برای نشستن از آن استفاده می کند. بیشتر وقت دندانپزشکان در مطب روی صندلی گذرانده می شود پس باید در انتخاب، حفظ و نگهداری تابوره نهایت دقت را به کار گرفت. انتخاب نادرست تابوره دندانپزشکی دارای دو اثر کوتاه مدت و بلند مدت می باشد. چرخ های تابوره مهمترین قسمت آن به حساب می آید اگر چرخ های تابوره خریداری شده ناکارآمد باشد اثر کوتاه مدت آن سقوط آزاد روی زمین یا روی بیمار است و اثر بلند مدت آن کمر دردهای پیاپی است. دندانپزشکی شغلی است که نیازمند حرکات مداوم و سریع روی صندلی به اطراف می باشد حرکات مختلف تابوره بیش از هر چیزی به کمر دندانپزشک و زانوهای او فشار وارد می کند بنابراین تعداد چرخ ها، بی صدا و سالم بودن آن ها و چرخش بدون اصطکاک آن ها در همه جهات از اهمیت بالایی برخوردار است. پایه صندلی به چرخ ها وصل است به همین علت نباید کوچک باشد زیرا تعادل صندلی به خطر می‌ افتد همچنین نباید زیادی پهن باشد زیرا با ساق پای دندانپزشک برخورد می کند. بهترین پایه، پایه های ستاره ای شکل هستند چرا که لبه بیرونی ندارند. محل نشستن یا همان نشیمنگاه تابوره معمولاً به شکل دایره است اما انواع دیگر آن در بازار نیز موجود می باشد که قسمت نشیمنگاه آنها دارای شیب در قسمت ران هاست و در برخی مدل ها نیز دو شاخه تعبیه شده است تا فشار کمتری به ستون فقرات وارد شود نوع دیگر از تابوره دندانپزشکی نیز در بازار وجود دارد که به شکل زین تولید شده و پشتی ندارد یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید تابوره دندانپزشکی باید مورد توجه قرار بگیرد ضخامت و سفتی لایه نرم نشیمنگاه است به طور کلی ضخامت متوسط و سفت بودن محل نشستن گزینه مناسب تری می باشد. استحکام اسکلت کلی صندلی نیز اهمیت بالایی دارد تا بر اثر فشارهای مداوم تغییر شکل نیابد. هنگام خرید بهتر است تا همه حرکات محتمل بر روی صندلی را انجام داده تا مطمئن شوید که تابوره از راحتی کامل برخوردار است. همانطور که در بالا اشاره شد اگر دندانپزشکان صندلی با کیفیت تهیه نمایند و به هنگام خرابی نسبت به تعمیر آن سریع اقدام نمایند می توانند عمری را با سلامت زندگی کنند پس با توجه به مطالب بیان شده سالم بودن تابوره نقش به سزایی در سلامت جسمی دندانپزشکان دارد در صورت ایجاد مشکل می‌ توانید با شرکت آریا طب جهت تعمیر تابوره دندانپزشکی خود تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان ما در ارتباط بگذارید. کارشناسان ما افراد خبره و مجربی هستند که در زمینه تعمیرات دستگاه های دندانپزشکی سال های متمادی تجربیات زیادی اندوخته اند و در این زمینه کاملاً متبحرانه عمل می نمایند. متخصصان ما با دریافت کمترین هزینه عیب های صندلی مطب شما را مرتفع ساخته و در کمترین زمان ممکن آن را کاملا صحیح و سالم به شما عزیزان تحویل می دهند.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی