به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیرات توربین دندانپزشکی

مدل: تعمیرات توربین دندانپزشکی
شناسه محصول: 1736

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات توربین دندانپزشکی

  • از توربین ها برای برشکاری دندان ها استفاده می کنند و مانند یک دریل صنعتی می باشد که دندان را سوراخ و برش میدهد . توربین ها انواع مختلفی دارند که به دو نوع بلبرینگی و ایربرینگی تقسیم می شوند . تمام این دستگاه ها دارای هد می باشند که به آن ها کاتریج هم می گویند ، کاتریج بلبرینگی یک پروانه ، یک محور و یک سه نظام دارد که در اطراف پروانه های آن فرز و دوبلبرینگ طراحی شده است و موجب افزایش سرعت چرخش پروانه می شوند، کاتریج ایربرینگی در اطراف پروانه های خود دو بوش دارد که اصطحکاک کمتری دارد و در مقایسه با کاتریج بلبرینگی فشار هوای بیشتری نیاز دارد. و همچنین این توربین ها سرعت بالایی دارند که برای برداشت نسخ دندان و پوسیدگی کاربرد دارند و از مهم ترین ابزار در دندانپزشکی می باشند. درصورتی که این دستگاه دچار مشکلی شود و در عملکرد آن اختلال به وجود بیاید شما می توانید با شرکت ما تماس بگیرید و با کارشناسان صحبت کنید، کارشناسان از افراد متخصص در زمینه ی تعمیرات دستگاه های دندانپزشکی هستند که به طور حرفه ای و دقیق دستگاه را تعمیر و در مدت زمان کوتاهی به شما تحویل می دهند .

تعمیرات توربین دندانپزشکی

  • توربین های دندانپزشکی از تنوع بسیاری برخوردار هستند که اساس کار همه آن ها یکسان و برشکاری دندان می باشد. در واقع توربین وسیله ای است که به دریل های صنعتی شباهت دارد که کار سوراخ نمودن و تراش دادن دندان را انجام می دهد. این وسیله با توجه به کارخانه‌ سازنده و مدل های متنوع دارای انواع مختلفی می باشد که می توان آن ها را به دو نوع بلبرینگی و ایربرینگی طبقه‌بندی کرد. همه توربین ها از هد برخوردار هستند که به آن کاتریج گفته می‌ شود. توربین هایی که از کاتریج بلبرینگی برخوردار هستند در مقایسه با توربین های ایربرینگی کیفیت بهتری دارند.
  • کاتریج بلبرینگی از یک پروانه، یک محور و یک سه نظام تشکیل شده است. فرز و دو بلبرینگ که در دو طرف آن پروانه قرار دارد موجب می گردند تا چرخش پروانه سرعت گیرد در صورتی که کاتریج ایربرینگی به دلیل قرارگیری دو بوشی که در دو طرف پروانه آن است اصطکاک کمتری دارد و در مقایسه با کاتریج بلبرینگی نیازمند فشار هوای بیشتری است. از انواع ایربرینگی می‌توان به سوپر آل ایر اشاره نمود که نیازمند فشار 4 اتمسفر می‌ باشد.

تعمیرات توربین دندانپزشکی

  • نحوه عملکرد توربین دندانپزشکی: در توربین های دندانپزشکی 3 نوع سه نظام مختلف از قبیل سه نظام فشاری، سه نظام آچاری و سه نظام فشاری با کمک فرز وجود دارد. سرعت چرخش فرز توربین‌ ها حداقل 300 و حداکثر 350 هزار دور در دقیقه می باشد. این دستگاه در ساده‌ ترین نوع خود دارای کابل ارتباطی با دو رشته شلنگ باریک ماکارونی هستند که آب و هوای مورد نیاز توربین را تامین می‌ کنند دیگر توربین ها دارای اگزوز یا همان خروجی آب یا هوا یا هر دو، فیبرهای نوری به منظور تصویر برداری و ... هستند اگر توربینی از دوربین بهره مند باشد کابل تصویر را بجای فیبر نوری مورد استفاده قرار می دهند. در این دستگاه ها به منظور تنظیم، قطع و وصل آب و هوا در مسیر آب و هوا از دو عدد شیر برقی و دو عدد فشار شکن استفاده شده است و به منظور کنترل، قطع و وصل حرکت اینسترومنت ها نیز از پدال کمک گرفته شده است.
  •  
  • توربین ها دارای دو مدل پدال از جمله پدال برقی و پدال پنوماتیک هستند:
    •  پدال های برقی: از اجزای مختلفی همچون بدنه، اهرم کنترل پدال و اهرم کلید اسپری آب تشکیل شده است.
    •  پدال های پنوماتیک: از قسمت های مختلفی از جمله شیر هوا، اهرم پدال و لوله های ورود و خروج هوا تشکیل شده است.

تعمیرات توربین دندانپزشکی

  • توجه:
    •  برای یونیت باید از هوای کاملا خشک استفاده گردد زیرا هوای مرطوب باعث فرسودگی قطعات یونیت و همچنین از کار افتادن شیرهای هوا می شود.
    •  تمامی دستگاه های دندانپزشکی از جمله توربین های دندانپزشکی به دلیل حساسیت بالا نیاز به مراقبت های ویژه دارند و باید اصول نگهداری از آن ها به درستی رعایت گردد تا دچار خرابی نشوند.
    •  رعایت اصول نگهداری موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود اگر برای مراقبت از دستگاه به نکات ایمنی توجه نشود و نسبت به آن ها بی اهمیت باشید دستگاه و قطعات آن دچار مشکلاتی خواهد شد که آن را نیازمند تعمیر می نماید و هزینه ای نیز به بار می آورد.
  • خرابی توربین دندانپزشکی

  • اگر دستگاه توربین دندانپزشکی مطب شما دچار نقص شده و نیاز به تعمیر داشته باشد باید آن را به مراکز تعمیراتی مورد اعتماد و دارای سابقه درخشان سپرد زیرا اینگونه مراکز به منظور تعمیر توربین دندانپزشکی از قطعات اصل و با کیفیت کمک می گیرند. یکی از شرکت‌ های معتبر که در زمینه تعمیر توربین دندانپزشکی و سایر تجهیزات دندانپزشکی با سابقه درخشان به فعالیت مشغول است شرکت آریا طب می باشد که همه متخصصین آن دارای تجربه، مهارت و دانش لازم در زمینه تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی می باشند. بنابراین اگر دستگاه مطب شما دچار نقص فنی شده است همین حالا می توانید با کارشناسان ما جهت تعمیر توربین دندانپزشکی تماس حاصل بفرمایید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی