به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه آمالگاماتور

مدل: تعمیرات دستگاه آمالگاماتور
شناسه محصول: 1737

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر آمالگاماتور

  • آمالگاماتور دستگاهی است که از واجبات دندانپزشکی محسوب می شود. این دستگاه وظیفه ترکیب کردن موادی نظیر فلزات گوناگون را بر عهده دارد که برای پر کردن یا قالب گیری دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. موادی که در آمالگاماتور با هم ترکیب می شوند، آمالگام نام دارند و به صورت پودر هستند. اما بعد از این در دستگاه قرار گرفتند تبدیل به خمیر خواهند شد.

    موادی که در ساخت آمالگام مورد استفاده قرار می گیرند شامل نقره، فلزات گوناگون (نظیر قلع)، جیوه و سایر موارد می باشند. اما از آن جایی که این مواد معمولا برای ترمیم دندان های جلو به کار می روند و باید رنگی مشابه رنگ دندان ها داشته باشند، به آن ها ماده سفید نیز می افزایند. اما اگر هدف از استفاده از آمالگام پر کردن دندان های عقبی باشد به ترکیبات فوق ماده نقره ای می افزایند. از آن جایی که ماده سفید برای دندان های جلو استفاده می شود و این دندان ها خیلی برای جویدن مورد استفاده قرار نمی گیرند، استحکام مواد سازنده آن از ماده نقره ای کمتر می باشد.

    موارد استفاده از آمالگام

    در مواردی که بیمار درد شدید نداشته باشد و امکان ترمیم دندان ها وجود داشته باشد، دندان ها را پر می کنند.

    نحوه استفاده از آمالگاماتور

    دستگاه های آمالگاماتور به ترکیب مواد پر کردن دندان و تهیه یک خمیر کمک می کنند. می توانید درصد جیوه ای که قصد ترکیب آن با آمالگام را دارید را تعیین کنید. باید جیوه و مواد آمالگام را در مخزن های جداگانه ای قرار دهید. بعد از این که به میزان مورد نظر آمالگام و جیوه را در قسمت های جداگانه قرار دادید با کمک دکمه و یا اهرمی که در دستگاه وجود دارد، درصد مورد نظر را انتخاب کنید. سپس بسته به درصد انتخاب شده، مواد به قسمت همزن ریخته می شوند و با هم ترکیب می شوند. در نهایت خمیر حاصل را می توانید از قسمت خروجی دستگاه بردارید.

    دستگاه آمالگاماتور چیست

    آمالگاماتورها نیز در صورت استفاده مکرر و نادرست در معرض آسیب دیدن قرار دارند. برای تعمیر آمالگاماتور نکاتی هستند که باید مد نظر بگیرید از جمله:

    حرفه ای بودن تعمیرکار:

    مراکز مختلفی هستند که خدمات تعمیر آمالگاماتور را انجام می دهند. اما باید مراکزی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه خدمات حرفه ای، تعمیر را به نحوی انجام می دهند که دستگاه تا مدت طولانی بتواند به کارکرد خود ادامه دهد. شرکت آریا طب با مجهزترین ابزار و تجهیزات قادر است که تعمیرات آمالگاماتورها را انجام دهد.

    تعرفه خدمات و هزینه ها:

    نکته ای که خیلی از افراد از آن غافل می شوند تعرفه خدمات و هزینه ها می باشد. مسلما هر کسی می خواهد که تعمیر آمالگاماتور را نزد بهترین مراکز و با نازل ترین قیمت ها انجام دهد. همچنین از آن جایی که دستگاه ها ممکن است چندین بار به تعمیر نیاز داشته باشند، پیدا کردن مراکزی که هزینه مناسبی در عوض تعمیرات دریافت می کنند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در شرکت آریا طب علاوه بر تجهیزات مدرن، قیمت های مناسبی را نیز برای تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در نظر گرفته ایم و در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات را برای شما انجام خواهیم داد.

  •  

    تعمیر آمالگاماتور دندانپزشکی

    تعمیرات دستگاه آمالگاماتور 
  • دستگاه های آمالگاماتور دستگاه های پرکاربردی در دندانپزشکی هستند که به دلایل مختلف اختلالی در کارایی آن ها به وجود می آید و نیاز به تعمیر دارند . تعمیر دستگاه آمالگاماتور هزینه بر است و افراد نگران این موضوع هستند ولی شرکت ما این امکان را برای شما فراهم می کند که با کمترین هزینه دستگاه را تعمیر کنید ، افراد متخصصی که در شرکت استخدام شده اند ، تجربیات زیادی را در این زمینه کسب و آموزش های لازم را یاد گرفته اند ، دستگاه شما را در زمانی کوتاه و با هزینه ای کم تعمیر می کنند و حتی بهتر از روز اول به شما تحویل می دهند . دستگاه آمالگاماتور دستگاهی است که از آن برای آماده کردن ماده امالگام برای پر کردن دندان استفاده می کنند ، ماده امالگام ماده ای ترکیبی از پودر جیوه ، نقره ، ماده سفید و فلز قلع می باشد که به صورت پودر است و هنگامی که در دستگاه امالگاماتور قرار می گیرد به صورت خمیر در می آید ، این ماده به دو رنگ سفید و نقره ای ساخته می شود . درنتیجه تعمیر دستگاه های پزشکی تخصص ما می باشد و توانایی لازم برای تعمیر دستگاه ها را داریم.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی