به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه بن ماری

مدل: تعمیرات دستگاه بن ماری
دسته بندی: ازمایشگاهی
شناسه محصول: 1720

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات دستگاه بن ماری

  • بن ماری دستگاهی است که ظروف های آزمایشگاهی را در آن قرار می دهند ، این دستگاه دارای حوضچه هایی برای ریختن آب می باشد که از استیل ساخته شده اند ، برای پر کردن این حوضچه ها می توانید از آب معمولی و آب مقطر استفاده کنید ولی استفاده از آب مقطر موجب ماندگاری طولانی و دوام بالای دستگاه می شود و از رسوب زدگی جلوگیری می کند . از بن ماری برای انجام تست های آزمایشگاهی استفاده می کنند به طور مثال ؛ برای انجام تست آنزیمی و انعقادی کاربرد دارد . بن ماری ویژگی های زیادی دارد و از مهم ترین ویژگی های آن کنترل حرارت است و حرارت موجود در بن ماری قابل کنترل و یکنواخت است و همچنین آنزیم های موجود با دما رابطه ی مستقیمی دارند . درنتیجه لازم است بدانید که در صورت خرابی دستگاه می توانید با شرکت ما تماس بگیرید ، تعمیر دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی تخصص ما است و کارشناسان ما آمادگی کامل برای تعمیرات را دارند ، کارشناسان افراد تحصیل کرده و با تجربه ای هستند که در این زمینه اطلاعات و تجربیات زیادی را کسب کرده اند و در مدت کوتاه با هزینه های کمتر دستگاه شما را تعمیر می کنند .بن ماری واژه ای فرانسوی و به معنای حمام آب است این دستگاه در اندازه و مدل های مختلفی از قبیل سرولوژی، بن ماری جوش، بن ماری سرکوله دار و ... ساخته می شود. این محصول در محیط های مختلفی همچون آزمایشگاه ها، کارگاه های صنعتی و آشپزخانه ها قابلیت استفاده دارد که اصول کار و ساختار تمامی آن ها یکسان می باشد.

  • نحوه عملکرد دستگاه بن ماری: مدل آزمایشگاهی آن حوضچه ای از جنس استیل دارد که با آب مقطر پر می شود. ظروف آزمایشگاهی داخل این حوضچه قرار داده می‌ شود تا دمای یکنواختی توسط آب به تمام قسمت های ظرف برسد و در نتیجه منجر به ذوب شدن مواد داخل ظروف گردد البته با پیشرفت تکنولوژی، نسل های جدیدی از بن ماری پا به عرصه وجود گذاشته اند که در آن ها به جای آب مقطر از مهره یا قرص های کوچک استفاده می شود. جنس این قرص ها معمولا از آلومینیوم است آب در حوضچه از طریق قارچ ها، جلبک ها و باکتری ها باعث ایجاد آلودگی می شود به همین دلیل امروزه به جای آب از قرص های آلومینیومی استفاده می شود تا از بروز و ایجاد آلودگی جلوگیری گردد. مدل های جدید بن‌ ماری در کاهش مصرف برق نیز نقش بسیار بسزایی خواهند داشت. مدل های برقی برای اینکه دمای 65 درجه سانتی گراد را تولید نمایند معمولاً یک چهارم کمتر از مدل های آبی، برق مصرف می‌ کنند به مدل های برقی بن ماری خشک نیز گفته می شود.
  •  
  • عوامل مختلفی همچون نگهداری غیر صحیح، رعایت نکردن نکات ایمنی، مرور زمان و کار زیاد باعث خرابی دستگاه می گردد در نتیجه بحث تعمیرات و مراکز ارائه دهنده این نوع خدمات به میان می آید. برای تعمیر دستگاه بن ماری لازم است تا آن را به دست افراد متخصص سپرد. در ساخت و طراحی بن ماری ها از قطعات متفاوتی استفاده شده است و هر کدام دارای مشخصات فنی خاصی هستند بنابراین شرکت عرضه کننده سرویس خدمات و تعمیرات باید از تمامی این تفاوت‌ ها اطلاعات کامل داشته باشد و با انواع بن ماری های آزمایشگاهی آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند خدمات موثری را ارائه دهد همچنین به منظور تعمیر دستگاه بن ماری باید مواردی از قبیل موارد زیر در نظر گرفته شود تا سرویسی کامل به مشتری ارائه گردد:
  •  
    •  چک کردن بدنه داخلی
    •  چک کردن ورودی و خروجی های آب در بن ماری های سرکوله دار
    •  چک کردن سلامت المنت ها و سنسورها و...
  •  
  • شرکت آریا طب با سال ها تجربه در زمینه تعمیر دستگاه های آزمایشگاهی در بخش خدمات خود از کادری دوره دیده و مجهز برخوردار می باشد که انواع بن ماری های آزمایشگاهی را تعمیر کرده و با رعایت تمامی موارد ذکر شده سرویسی کامل را به مشتریان ارائه می دهد. متخصصان مجرب ما آمادگی کامل دارند تا هر زمان که دستگاه بن ماری مرکز شما دچار ایراد فنی شد آن را در اسرع وقت با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به صورت تخصصی تعمیر و تحویل شما عزیزان دهند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت آریا طب تماس حاصل بفرمایید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی