به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه تست ورزش

مدل: تعمیرات دستگاه تست ورزش
شناسه محصول: 1717

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات دستگاه تست ورزش

  • تست ورزش از طریق تردمیل ها انجام می شود که افراد با انجام آن به بیماری های عروق و قلبی خود پی میبرند . هنگان انجام تست ورزش عضله ها به خون بیشتری نیاز دارند و موجب تند تر شدن ضربان قلب می شود ، به همین طریق قلب هم با فعالیت زیادی که دارد به خون رسانی بیشتر احتیاج دارد ، درنتیجه اگر قلب سالم باشد رگ های آن قادر به خون رسانی بیشتری هستند ولی اگر عمل خون رسانی به درستی انجام نشود ، خون به اندازه کافی به قلب نمیر سد و دچار کمبود اکسیژن و درد می شود ، در این صورت رگ های کرونری قلب دچار تنگی هستند . فردی با این شرایط زمانی که تست ورزش انجام می دهد در نوار و ضربان قلب ، فشار خون او تغییراتی به وجود می آید . کاربرد های دیگر دستگاه تست ورزش در تشخیص سطح فعالیت قابل حمل بیمار و سنجش میزان تحمل قلب فرد می باشد . در صورتی که دستگاه تست ورزش شما آسیب دید و یا در روند کاری دستگاه اختلالی به وجود آمد با شرکت ما تماس گرفته و ما هم دستگاه را توسط کارشناسان که از متخصصان با تجربه و تحصیل کرده در زمینه ی تعمیرات و سرویس دستگاه های پزشکی می باشند تعمیر کرده و به شما تحویل می دهیم ، تعمیرات تخصص ما است و آمادگی لازم را برای سرویس این دستگاه ها داریم .
  •  
  • از مهم ترین روش های بررسی بیماری رگ های کرونری قلب، تست ورزش می باشد. هنگامی که بیمار ورزش را آغاز نموده عضلات او احتیاج به خون رسانی بیشتری دارند بنابراین قلب باید تندتر بزند و ضربان قلب نیز قوی‌ تر باشد. به هنگام ورزش قلب از دیگر اعضای بدن فعالیت بیشتری داشته و احتیاج به خون رسانی بیشتری دارد قلبی که سالم باشد رگ های کرونری آن جوابگوی افزایش خون رسانی می باشد اما هنگامی که رگ های کرونری تنگ شدند قلب برای افزایش خون رسانی نمی تواند پاسخگو باشد در نتیجه قلب با کمبود خون رسانی و اکسیژن مواجه شده و بیمار احساس درد می نماید در این شرایط در نوار قلبی شاهد تغییرات فشار خون و ضربان قلب خواهیم بود که باعث آشکار سازی بیماری می گردد این موضوع اساس ایجاد تست ورزش است. تست ورزش علاوه بر تشخیص تنگی کرونر به منظور تعیین سطح فعالیت قابل تحمل بیمار نیز مورد استفاده قرار می گیرد همچنین پس از آنفارکتوس قلبی به منظور اندازه گیری میزان تحمل قلب نیز استفاده می شود. دو نوع تست ورزش از قبیل دوچرخه ثابت و تردمیل وجود دارد که انجام تست ورزش با کمک تردمیل در کشور ما رایج تر می باشد. تست ورزش بیمار را به مدت 6 الی 15 دقیقه تحت فعالیت مداوم و پیشرونده قرار داده و هر سه دقیقه یک بار نوار قلب، فشار خون و ضربان قلبش مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد کم کم سرعت دستگاه توسط اپراتور اضافه می گردد اگر فعالیت بیمار تا حد نهایی ضربان مجاز قلبی پیش رود و مشکلی برایش پیش نیاید تست به پایان می رسد و این نشان دهنده منفی بودن تست و سلامت شخص می باشد اما اگر تغییراتی خاص در نوار قلب یا فشار خون بیمار در حین انجام تست ورزش به وجود آید نشان دهنده تنگی رگ های کرونری می باشد. دستگاه‌ هایی که با کمک آن ها تست ورزش انجام می‌ شود باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای تاییدیه های لازم همچون FDA آمریکا و ... باشند برخورداری از تاییدیه های معتبر نشان دهنده متریال مرغوب کالا و رعایت اصول استانداردهای بین المللی می باشد. اگر دستگاه تست ورزش مرکز درمانی شما دچار آسیب شده یا روند کاری آن با اختلال مواجه شده است می توانید با کارشناسان شرکت آریا طب تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را با آن ها در میان بگذارید. متخصصین ما در زمینه سرویس، عیب یابی و تعمیر دستگاه تست ورزش بسیار با تجربه و ماهر بوده و دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی تعمیر کرده و به شما عزیزان تحویل می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به تعمیر دستگاه تست ورزش می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی