به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه جرم گیری

مدل: تعمیرات دستگاه جرم گیری
شناسه محصول: 1742

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه جرم گیری دندان

به علت جویدن مواد غذایی مختلف، حتی با وجود استفاده از مسواک و نخ دندان هم امکان شکل گیری جرم و پلاک روی دندان هایتان وجود دارد. در این شرایط باید از دستگاهی به نام دستگاه جرم گیری دندان استفاده کنید. این دستگاه با ایجاد ارتعاشات می تواند این مواد را از روی دندان ها پاک کند و دوباره سلامتی را به دندان هایتان بازگرداند.

  • دستگاه جرم گیری دندان چگونه کار می کند

  •  در طی جرم گیری دندان ها تمام لکه ها ، رسوبات و جرم های دندان از بین می روند ،  دستگاه های جرم گیری با  لرزش هایی که در دندان ایجاد می کند رسوب های بزرگ و کوچک را جدا می کند ، دستگاه جرم گیری در حین انجام عملکرد خود آب سردی را اسپری می کند که از داغ شدن بافت ها جلوگیری و ذراتی که جدا می شوند را میشوید.
  • دستگاه های جرم گیری در بین افراد بسیار رواج است و افراد زیادی برای جرم گیری دندان نزد دندانپزشکان می روند به این همین دلیل این دستگاه بر اثر کار زیاد آسیب می بیند و نیاز به تعمیر دارد . شرکت ما آمادگی کامل برای تعمیرات و سرویس دستگاه های دندانپزشکی را دارد و در واقع تعمیر این دستگاه ها از تخصص های ما می باشد ، افراد متخصصی که در شرکت وجود دارند از بهترین کارشناسان می باشند که در زمینه تعمیر و سرویس دستگاه ها تجربه های زیادی دارند و همچنین قادر به تعمیر دستگاه های دندانپزشکی به طور حرفه ای و عالی هستند . در صورت خرابی دستگاه با ما تماس گرفته و با کارشناسان صحبت کنید.

تعمیر دستگاه جرم گیری

  • مشکلات دستگاه های جرم گیری

    از جمله مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه های جرم گیری دندان رخ دهد و تعمیر آن ها را تبدیل به امری ضروری کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود مشکل در منبع تغذیه دستگاه
  • پیچ خوردگی در شلنگی که به آب اجازه ورود می دهد
  • انسداد مسیر آب (به علت جرم گرفتن یا گیر کردن هر شی ای درون آن)

راه های جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه جرم گیری

برای این که دستگاه جرم گیری عمر طولانی تری داشته باشد، پیشنهاد می شود که نکات زیر را دنبال کنید:

  • تا حد امکان به قلم دستگاه ضربه وارد نکنید.
  • همان طور که گفتیم آب، دستگاه را خنک نگه میدارد در نتیجه احتمال داغ شدن آن را کاهش می دهد پس به هیچ عنوان از قلم دستگاه، بدون آب استفاده نکنید.
  • برای این که قلم این دستگاه تمیز شود و مانع از انتشار عفونت و آلودگی گردد، از مواد مناسبی برای استریل استفاده کنید. دستگاه اتوکلاو که از حرارت بخار آب استفاده می کند گزینه مناسبی برای استریل کردن قلم می باشد.
  • تعمیرات دستگاه جرم گیری

  • برای جرم گیری دندان دستگاه های متنوعی و با درجه کیفیت متفاوت در بازار موجود می‌باشند دستگاه جرم گیری ضربه های  کوچک به دندان وارد می کند و با لرزشی که ایجاد می نماید موجب از بین رفتن  رسوب های بزرگ و کوچک می شود. این دستگاه به هنگام کار به منظور جلوگیری از داغ شدن بافت ها آب سردی را از خود خارج می کند و جرم هایی که از دندان جدا می شوند را می شوید. هر روزه افراد زیادی بابت جرم گیری به مطب های دندانپزشکی مراجعه می کنند دستگاه جرمگیری چون بیشترین کارکرد را در مطب دندانپزشکی دارد احتمال اینکه با خرابی مواجه شود زیاد است هر چند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد بنابراین در این صورت نیاز به تعمیر خواهد داشت. شرکت ما آمادگی کامل خود را برای سرویس تجهیزات دندانپزشکی اعلام می کند ما سالهای متمادی با در اختیار داشتن کارشناسان پر تلاش و دارای تخصص و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن توانسته ایم اعتماد مشتریان را به سوی خود جذب نماییم.
  • اگر دستگاه جرمگیری شما خراب شده است و روشن نمی شود یا هر گونه عیب دیگری که دارد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و راجع به این موضوع صحبت کنید کارشناسان در رابطه با مشکل ایجاد شده با شما صحبت می کنند و با حوصله فراوان و استفاده از تجارب خویش شما را راهنمایی می کنند و اگر دستگاه شما نیازمند تعمیر باشد آن را از شما تحویل گرفته رفع عیب می نمایند و بعد در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به شما باز می گردانند.

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از تعمیر دستگاه های مختلف، پس از مدت کوتاهی باز هم دستگاه با مشکل روبرو شده باشد. در صورتی که نحوه تعمیر درست نباشد و قطعات به کار برده شده استاندارد نباشند احتمال بروز این اتفاق وجود دارد.

اما شرکت آریا طب با متخصصان باتجربه ای که دارد، بدون هیچ مشکلی و در کمترین زمان ممکن دستگاه جرم گیری شما را تعمیر می کند. تعمیر دستگاه های مخصوص دندانپزشکی (نظیر دستگاه جرم گیری) تخصص ماست. به همین علت می توانید دستگاه جرم گیری خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه، با بهترین قطعات آن را برای شما تعمیر کنیم. پس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی