به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دستگاه سانتریفیوژ

مدل: تعمیرات دستگاه سانتریفیوژ
دسته بندی: ازمایشگاهی
شناسه محصول: 1725

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیرات دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ دستگاهی است که از مرکز به کمک نیروی گریز مواد را از همدیگر جدا می کند ، این دستگاه دارای محفظه ای است که با یک موتور و با سرعت زیاد دور یک محور می چرخند . دانشمندان دستگاه سانتریفوژ را به عنوان یک جدا کننده مواد جامد از مایع و یا تقسیم مایع ها به چند جز مختلف مورد استفاده قرار می دهند ، این دستگاه دارای یک لوله است که که مخلوط را درون آن قرار می دهند و زمانی دستگاه میچرخد مخلوط به طرف خارج از مرکز حرکت کرده و به حالت افقی قرار می گیرد و سپس نیروی گریز مخلوط را برعکس مرکز سانتریفیوژ می چرخاند و ذرات سنگین تر به سمت بیرون حرکت می کنند . کاربرد دیگر دستگاه سانتریفیوژ برای جدا کردن خون و نمونه های بیولوژیکی است . سانتریفیوژ دستگاهی پیچیده است که به دلیل ایجاد ضربه و یا دلیل های دیگر دچار نقص در عملکرد آن می شود که باید سرویس و تعمیر شود ، تعمیرات دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی یکی از تخصص های ما است که به طور دقیق و فوق العاده به کمک کارشناسان دستگاه را تعمیر می کنیم و در زمان کم به شما تحویل می دهیم ، کارشناسان مورد اطمینان بوده و در این زمینه ها تجربه های بسیاری کسب کرده اند .

شرکت آریا طب با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات و ارائه خدمات به مشتریان فعالیت گسترده ای دارد و شما می توانید در صورت خرابی انواع دستگاه های آزمایشگاهی به این شرکت مراجعه نموده تا تعمیرات لازم را با هزینه مناسب برای شما به انجام برسانند. آریا طب با کمک گرفتن از دانش افراد متخصص و با تجربه سعی می‌ کند تا تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهد یکی از دستگاه های آزمایشگاهی که به منظور تعمیر و رفع نقص می توانید آن را به متخصصان ما بسپارید دستگاه سل کانتر می باشد این دستگاه از پرکاربردترین و اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی به حساب می‌ آید که وظیفه آن اندازه گیری تعداد گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت ها می باشد. این وسیله به دلیل کار بسیار امکان خرابی آن بیش از دستگاه های دیگر می باشد. سل کانتر همانند سایر دستگاه های آزمایشگاهی در مدل های مختلف تولید می گردد برخی از مدل های آن این قابلیت را دارند که شمارش افتراقی سلول های سفید را انجام دهند برخی دیگر نیز قادر به اندازه گیری هموگلوبین، هماتوکریت، MCHC، MCH و مرفولوژی گلبول های قرمز می باشد. گلبول های قرمز وظیفه دارند تا اکسیژن و دی اکسید کربن لازم را به بین بافت ها و ریه ها برساند. شمارش RBC نشان دهنده تعداد گلبول های قرمز را در یک میکرولیتر نشان می دهد. پارامتر دیگر HCT می باشد که حجم سلول های خون را نسبت به حجم کل خون اندازه‌ گیری می‌ کند. هموگلوبین داخل گلبول زندگی می کند که با اکسیژنی که در ریه ها وجود دارد ترکیب گردیده و آن ها را به بافت ها می رساند و سپس هنگام برگشت با دی اکسید کربن بافت ها ترکیب شده و از طریق ریه از بدن خارج می شود. سل کانترهای الکترونیکی نیز خود به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول هنگامی که خون از مقابل یک منفذ عبور می کند تغییرات آمپدانس الکتریکی محلول را اندازه می گیرد مبنای کار گروه دوم بر اساس شکست نور در اثر عبور سلول خون است. دستگاه های سل کانتر معمولاً دارای سه بخش اصلی هیدرولیک، پنوماتیک و الکترونیکی می باشد. سیستم هیدرولیک وظایف متعددی از جمله برداشت محلول های مورد نیاز دستگاه و نمونه خون، تخلیه محلول ها خون برداشت شده، رقیق سازی نمونه یا مخلوط کردن نمونه و محلول ها و افزودن محلول لیز کننده به نمونه دارد. سیستم پنوماتیک نیز یک وظیفه اصلی دارد که آن تولید خلاء یا فشار ثابت به منظور کنترل دریچه ها و همچنین کنترل حرکت محلول ها و نمونه در داخل سیستم هیدرولیک می باشد. سیستم الکترونیکی نیز با کمک یک ریزپردازنده یا میکروپروسسور کنترل می گردد و وظایفی از قبیل اندازه گیری و پردازش سیگنال های حاصل از تغییر آمپدانس، محاسبه و انتقال نتایج به چاپگر با هر خروجی دلخواه در سیستم، ترسیم گراف پارامترهای اصلی، کنترل زمان اندازه گیری و توالی تست ها، اجرای برنامه Q.C و کالیبراسیون سیستم و ذخیره و بازیابی نتایج را دارد. از دیگر مزایای این دستگاه می توان رنگ آمیزی پر اکسید از گلبول های سفید اشاره نمود که گلبول های نرمال را از غیر نرمال جدا می‌ نماید همچنین با استفاده از رنگ آمیزی گرانول های داخل سلولی نوع گلبول های سفید را دقیقاً افتراق کرده و درصد آن ها را مشخص می نماید. از مزایای دیگر آن نشان دادن مقدار سلول های نارس یا بلاست است که به منظور تشخیص لوسمی ها، لنفوم ها و کم خونی ها اهمیت فراوانی دارد برخی از این دستگاه ها شمارش رتیکولوسیت ها را انجام می دهند که در تعیین مانیتورینگ کم خونی بسیار مهم است.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی