به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر دوربین داخل دهان دندانپزشکی

مدل: تعمیرات دوربین داخل دهان دندانپزشکی
شناسه محصول: 1740

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دوربین داخل دهانی دندانپزشکی چیست

دوربین داخل دهانی یک ابزار سودمند و پرکاربرد در زمینه دندانپزشکی می باشد که کار دندانپزشکان را راحت تر کرده است. قسمت هایی از دهان هستند که به راحتی قابل مشاهده نمی باشند و دندانپزشک امکان دسترسی راحت و معاینه این قسمت ها را ندارد. دوربین داخل دهانی امکان معاینه و مشاهده این قسمت ها را برای دندانپزشک فراهم نموده است. معمولا تصویری که توسط این دوربین ها به دست می آید روی یک نمایشگر باکیفیت نقش می بندد و با کمک آن دندانپزشک می تواند به راحتی قسمت هایی که نیاز به درمان دارند را تشخیص دهد.

مزایای استفاده از دوربین داخل دهان دندانپزشکی

با کمک این ابزار سبک و کوچک، دندانپزشک می تواند وضعیت قسمت های مختلف دهان بیمار (همچون لثه ها و تمام دندان ها) را بررسی کند.

مانیتوری که متصل به این دوربین ها می باشد در قسمتی قرار دارد که پزشک بتواند حین جراحی به راحتی وضعیت لثه ها و دندان ها را مشاهده کند و بر اساس آن جراحی را انجام دهد.

هندپیس های دندانپزشکی در انواع گوناگونی در دسترسند که یکی از آن ها دوربین داخل دهان دندانپزشکی می باشد. این هندپیس تشخیص مشکلات دهان و دندان را ساده کرده است و روی سر آن یک فیبر نوری قرار دارد.

خیلی از مشکلات دهان و دندان را می توان با استفاده از دوربین داخل دهانی دندانپزشکی تشخیص داد، از جمله:

  • پوسیدگی دندان ها
  • آسیب هایی نظیر شکستن و ترک خوردن دندان ها
  • بیماری پریودنتال (بیماری لثه)
  • توضیحات

    علاوه بر کارآمد بودن این دوربین دندانپزشکی در زمینه جراحی، برای مشاهده نتایج درمان و تشخیص این که جراحی موفقیت آمیز بوده یا نه هم می توانید از این دوربین استفاده کنید.

    با کمک تصاویر حاصل از این ابزار، دندانپزشک به شما کمک می کند که لبخندی زیباتر داشته باشید. همچنین پزشکتان می تواند این تصاویر را برای متخصصان دیگری ارسال کند و در پروسه درمان با آن ها مشورت کند.

    دلایل استفاده از دوربین داخل دهان دندانپزشکی

    این دوربین ها به علت مزایایی که دارند به طور گسترده استفاده می شوند. از جمله دلایل استفاده از این دوربین ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:تعمیر دوربین داخل دهان دندانپزشکی

این ابزار امکان تشخیص راحت را فراهم نموده است:

حتما تا به حال اتفاق افتاده که هنگام مراجعه به دندانپزشکی مجبور شده باشید مدت طولانی دهان خود را باز نگه دارید. خوشبختانه دوربین های داخل دهان دندانپزشکی این امکان را فراهم نموده اند که بدون باز نگه داشتن طولانی مدت دهان، پزشک قادر به مشاهده وضعیت دهان و پیدا کردن مشکلاتی نظیر حفره دندانی باشد. به همین علت بیماران حین معاینه احساس راحت تری دارند و کمتر اذیت خواهند شد.

امکان تشخیص و مراقبت های پیشگیرانه را فراهم کرده است:

با کمک این ابزار دندانپزشک قادر است مشکلاتی را تشخیص دهد که با چشم غیر مسلح قادر به تشخیص آن ها نمی باشد. همان طور که می دانید در صورتی که مشکلات مربوط به سلامتی (از جمله مشکلات دهان و دندان ها) زود تشخیص داده شوند، با مراقبت های پیشگیرانه درست می توانید مانع از بروز مشکلات و عوارض جانبی بعدی شوید و از سلامت دهان و دندان هایتان محافظت کنید.

با کمک این ابزار بیمار می تواند تصویر کلی ای درباره وضعیت سلامتی خود داشته باشد:

این که پزشک بخواهد بدون هیچ تصویری، بیمار را از وضعیت سلامتی دهان و دندان هایش مطلع کند کار ساده ای نمی باشد و در بیشتر موارد بیمار درک درستی از مشکل نخواهد داشت. اما با کمک دوربین های داخل دهان دندانپزشکی پزشک قادر است که مشکلات بیمار را به صورت تصویری به او نشان دهد و او را از نحوه درمان آگاه کند.

تعمیرات دوربین داخل دهانی

این دوربین ها نیز همچون بسیاری از ابزار دیگر با مشکلات گوناگونی روبرو می شوند و به تعمیر نیاز دارند. از آن جایی که خرید یک دوربین جدید مقرون به صرفه نیست و اکثرا تعمیر آن هزینه بالایی دارد می توانید بدون نگرانی دوربین خود را به ما بسپارید تا متخصصان ما با کمترین هزینه مشکلات آن را برطرف کنند. شرکت آریا طب با متخصصان حرفه ای همکاری می کند، پس برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر دوربین داخل دهان دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

 

دوربین های دندانپزشکی به دندانپزشکان کمک می کنند که به راحتی از وضعیت دندان های بیمار با خبر شوند و آن ها را بررسی نمایند ، دوربین داخل دهان ابزاری پیشرفته است که از داخل دهان شما عکس می گیرد و قابلیت زوم کردن دارد . شما با استفاده از دوربین داخل دهان می توانید تصاویری را تهیه و آن را برای مقایسه روی صفحه نمایشگر نمایش دهید و بیماران را از درمان آگاه سازید . این دوربین ها از پرکاربرد ترین ابزار هستند که به دلیل کارایی فراوان دچار اختلال در عملکرد می شوند ، تعمیرات این دستگاه زمان بر و هزینه های زیادی دارد ولی شما نگران این موضوع نباشید شرکت ما توانایی لازم را برای تعمیر و سرویس دستگاه های دندانپزشکی دارد و به کمک کارشناسان با تجربه دستگاه شما را در زمانی کوتاه و با کمترین هزینه تعمیر و به شما تحویل می دهد ، تعمیرات تخصص ماست و برای تعمیر دستگاه خود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی