به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر ساکشن دندانپزشکی

مدل: تعمیرات ساکشن دندانپزشکی
شناسه محصول: 1743

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تعمیر ساکشن یونیت دندانپزشکی

  • ساکشن های دندانپزشکی هنگامی که دچار نقص می شوند قابلیت تعمیر دارند ، شما می توانید در صورت خراب شدن ساکشن با ما تماس بگیرید و با کارشناسان صحبت کنید ، اگر قابل تعمیر باشد کارشناسان دستگاه را تحویل گرفته و آنرا تعمیر می کنند ، شرکت ما از بهترین تعمیر کننده های دستکاه های دندان پزشکی می باشد که دارای افراد متخصص و با تجربه ای است . این افراد دستگاه را با دقت فراوان تعمیر می کنند و در طی مدت کوتاهی به شما تحویل می دهند . ساکشن های دندانپزشکی لوله های مکنده ای هستند که در دندان پزشکی کاربرد مثبتی دارند.
  •  
  • این ساکشن ها در دو نوع تولید می گردند:
  •  ساکشن آبی: بزاق دهان را خارج می کند.
  •  ساکشن هوایی: لوله ای است که تمام ذره ها و موادی که از ترمیم دندان باقی مانده است را جمع می کند و عملکرد آن مانند یک جارو برقی می باشد.

تعمیر ساکشن دندانپزشکی

  • در دندانپزشکی به طور کل دو نوع ساکشن از جمله ساکشن آبی و هوایی موجود است. ساکشن آبی وظیفه دارد که بزاق دهان بیمار را خارج نماید غالباً دندانپزشکان آن را به گونه ای در دهان بیمار قرار می دهند که باعث شود تمامی بزاق دهان تخلیه گردد. ساکشن هوایی نوع دوم از ساکشن دندانپزشکی می باشد و وظیفه آن جمع آوری مواد، مایعات و خرده های باقی مانده از ترمیم دندان می باشد. اساس کار این ساکشن همانند جاروبرقی است که تمامی باقیمانده ها را به داخل خود می مکد. دستگاه ساکشن دندانپزشکی نیز مانند سایر تجهیزات هنگامی که دچار عیب شود قابل تعمیر است فقط کافیست در این هنگام دستگاه را به مرکز تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی ببرید و با کارشناسان آنجا صحبت کنید تا اگر عیب دستگاه قابل برطرف شدن باشد آن را تعمیر نمایند.
  •  
  •  نکته: این نکته را مد نظر داشته باشید که تعمیر ساکشن دندانپزشکی کار هر شخصی نیست بلکه باید آن را به افرادی سپرد که دانش لازم را در این زمینه داشته باشند.
  •  
  • شرکت آریا طب یکی از تعمیر کننده های معتبر دستگاه های دندانپزشکی است که سال های متمادی در این زمینه فعالیت دارد. کارشناسان این مرکز افراد حرفه ای و مجربی هستند که تمام دقت خود را برای تعمیر دستگاه به کار می گیرند و عمل رفع عیب را در مدت زمان کوتاهی انجام داده و دستگاه را به دست صاحب آن می‌ رسانند. اگر دستگاه ساکشن دندانپزشکی شما دچار ایراد شده است تعلل نکنید و همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه شما را راهنمایی نمایند.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی