به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تعمیر کمپرسور دندانپزشکی

مدل: تعمیرات کمپرسور دندانپزشکی
شناسه محصول: 1739

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کمپرسور دندانپزشکی چیست

از آن جایی که دندانپزشکی ها مراکزی حساس می باشند که بیماران گوناگونی به آن جا رفت و آمد می کنند باید به طور مرتب لوازم و تجهیزات آن ها استریل شوند و از لوازم تمیز و بهداشتی استفاده شود. با شیوع ویروس کرونا، اهمیت رعایت بهداشت در مراکز درمانی دوچندان شده است.

کمپرسورهای دندانپزشکی نیز از جمله ابزاری هستند که باید به طور منظم تمیز شوند. کمپرسورهایی که به طور معمول در زمینه دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند اویل فری (بدون روغن) می باشند و طبق نظرات کارشناسان، استفاده از کمپرسورهای روغنی در مراکز دندانپزشکی توصیه نمی شود.

همان طور که گفته شد رعایت بهداشت مراکز درمانی و استفاده از تجهیزات تمیز اهمیت زیادی دارد به همین علت است که نباید از کمپرسورهای روغنی استفاده کرد. علت این امر تجمع روغن، رطوبت و رسوب می باشد که با گذر زمان زمینه را برای رشد باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها فراهم می کنند.

عوامل مهم برای خرید کمپرسور

برای این که یک کمپرسور مناسب برای مطب ها و مراکز دندانپزشکی خریداری کنید باید یک سری عوامل را در نظر بگیرید از قبیل:

قیمت

برند و کیفیت

میزان صدا (از آن جایی که در مراکز درمانی حفظ آرامش و استفاده از تجهیزاتی با صدای کم اهمیت زیادی دارد بهتر است کمپرسوری انتخاب کنید که میزان صدای پایینی دارد)

لوازم جانبی دستگاه

سهولت تامین و تعویض قطعات

نحوه نگهداری

شرایط نصب

سطح بهداشت و ایمنی دستگاه

خدمات پس از فروش

کیفیت کمپرسورهای دندانپزشکی

کمپرسورها هوای فشرده ای فراهم می کنند که کیفیت این هوا و نحوه ساخت کمپرسور تاثیر بسیار زیادی روی سلامتی بیمار می گذارند. برای این که یونیت طول عمر بیشتری داشته باشد، کمپرسور باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد (زیرا این دو قسمت در ارتباط مستقیمی با هم قرار دارند).

بزرگترین مشکل کمپرسورهای معمولی که روغنی می باشند تولید رطوبت و وجود روغن می باشد که به طرز چشمگیری طول عمر تجهیزات را کاهش می دهند. علت این امر این است که در اثر برخورد ذرات روغن و قطرات آب با قطعات و تجهیزات، احتمال پوسیدگی و استهلاک افزایش پیدا می کند.

به همین علت برای کارآیی بیشتر و جلوگیری از خراب شدن قطعات، بهتر است از کمپرسورهایی استفاده کنید که برای استفاده در مراکز و کلینیک های دندانپزشکی طراحی شده اند.

تعمیرات کمپرسور دندانپزشکی

از مهم ترین نکاتی که در خصوص این دستگاه ها باید به خاطر بسپارید این است که دستگاه های کمپرسور با هر برندی و از هر نوعی ممکن است خراب شوند.

برای تعمیر کمپرسورهای دندانپزشکی باید نکاتی را در نظر بگیرید از جمله:

تشخیص درست و تسلط تعمیرکار:

در صورتی که مشکل کمپرسور به درستی تشخیص داده نشود امکان تعمیر درست آن وجود ندارد. تعمیرکارانی که به کار خود مسلط هستند با تشخیص درست، برای انجام اقدامات مناسب و تعمیرات برنامه ریزی می کنند. تخصص کافی امکان تعمیر اصولی را فراهم می کند.

گاهی بلافاصله بعد از تعمیر، زمانی که دندانپزشک با ابزار و تجهیزات کار می کند متوجه می شود که تغییر چندانی حاصل نشده و ابزار به تعمیر مجدد نیاز دارند. اما در صورتی که تعمیر نزد متخصصان حرفه ای مثل متخصصان ما در شرکت آریا طب انجام شده باشد این اتفاق رخ نمی دهد. پس اگر برای زمان و سرمایه خود ارزش قائل هستید بهتر است تعمیرات خود را به کارشناسان ما در آریا طب بسپارید.

شناخت درست دستگاه کمپرسور:

ابزار و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی دارای تنوع زیادی هستند. برخی از تعمیرکاران تنها با برخی از برندها و انواع دستگاه ها آشنایی دارند و با سایر انواع دستگاه ها آشنایی ای ندارند. اما متخصصان آریا طب با انواع تجهیزات دندانپزشکی و حتی جدیدترین مدل های موجود آشنایی دارند و می توانند امکان تعمیری بدون دردسر را برای شما به وجود بیاورند.

تعمیرات کمپرسور دندانسازی

  • کمپرسور ها قابل تعمیر هستند و اگر دچار مشکلی شوند شرکت ما قادر به تعمیر آن می باشد ، ما در شرکت از کارشناس ها و متخصصان با تجربه ای برای تعمیر و سرویس دستگاه ها استفاده می کنیم زیرا این افراد تجربه های لازم را برای تعمیرات دستگاه های دندانپزشکی دارند ، کارشناسان ما با اطلاعات کاملی که در این موضوع دارند دستگاه را تعمیر و در زمان کوتاهی به شما تحویل می دهند . کمپرسور از مهم ترین تجهیزات در دندانپزشکی است که در عملکرد درست سیستم نقش مهمی دارد ، کمپرسور ها ی بدون روغن از بهترین کمپرسور ها هستند که سبک و در قسمت عقب دارای چرخ هایی می باشند ، شما به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید . 
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی