به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوش سوراخ کن کافلن

مدل: کافلن
دسته بندی: ابزار زیبایی
شناسه محصول: 690

670000

  • کاهش درد در هنگام سوراخ کردن گوش
  • سهولت در استفاده،قابلیت حمل آسان،مطمئن و کیفیت عالی
  • دارای 4 اندازه متفاوت با قابلیت تغییر

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوش سوراخ کن کافلن ابزاری مطمئن و دقیق برای سوراخ کردن گوش است. بسیاری از دختران و خانم ها نگران سوراخ شدن گوش و درد آن هستند، قبلاً این کار را با نخ و سوزن انجام می دادند که رعایت اصول بهداشتی را می طلبید و مجبور بودند سوزن را روی آتش بگذارند تا آن را ضدعفونی کنند، اما مورد تایید قرار نگرفت. و کاملاً استریل نشده است. امروزه با تجهیزات پیشرفته دیگر نیازی به سوزن نیست و می توانید در زمان کمتر و بدون درد و خونریزی گوش خود را با این دستگاه سوراخ کنید. گوش سوراخ کن کافلن دار کاملا استریل بوده و دارای تمامی نکات بهداشتی می باشد. در دستگاه گوش سوراخ کن کافلن از ماژیک غیر سمی برای علامت گذاری سوراخ های گوش که برای افراد مضر نیست استفاده شده است و در نهایت سری های جداگانه ای برای دستگاه گوش سوراخ کن ایرانی ساخته شده است که هر کدام از آنها برای گوشواره های با طراحی متفاوت است. پس از سوراخ کردن گوش باید مراقب باشید، زیرا هنگام استفاده از گوشواره های سنگین، مجرای گوش به مرور زمان گشاد شده و در نهایت گوش را پاره می کند و با ضدعفونی منظم گوشواره با الکل از عفونت جلوگیری می کند.

گوش سوراخ کن کافلن

دستگاه گوش سوراخ کن کافلن

  • طراحی مکانیکی منحصر به فرد و راحت بطوری که شما خودتان به آسانی میتوانید گوش خود را سوراخ کنید.

  • مناسب برای سوراخ کردن گوش کودکان و بزرگسالان
  • استریل
  • دارای بدنه فلزی
  • دارای ماژیک غیر سمی جهت علامتگذاری
  • دسته ارگونومیک استفاده از این گوش سوراخ کن را آسان میکند.
  • کاهش درد در هنگام سوراخ کردن گوش
  • سریع، دقیق و بدون صدا
  • دارای 4 سری با اندازه های مختلف
  • این محصول بسیار خوش دست و سبک می باشد.
  • سهولت در استفاده، قابلیت حمل آسان، مطمئن و کیفیت عالی

تفنگ گوش سوراخ کن کافلن

  • سوراخ کردن گوش در شرایط استریل ، در مجموع کاری کم خطر است اما در مورد بعضی افراد که مستعد عفونت هستند مانند بیماران دیابتی یا افرادی که کورتن مصرف میکنند یا افرادی که دچار بیماریهایی هستند که خونشان به راحتی منعقد نمیشود و احتمال خونریزی در آنها بالاست یا افرادی که داروهای ضدانعقاد خون مصرف می کنند ، ممکن است این مساله دردسرساز شود و بهتر است پزشک در این موارد نظارت دقیقی داشته باشد.
  • سوراخ كردن لاله گوش خطرناك است و بهترین مكان برای سوراخ كردن گوش با دستگاه گوش سوراخ کن همان نرمه گوش است.نرمه گوش‌كه همان قسمت پایینی گوش است، جایی است كه برای سوراخ كردن نشانه می‌رود.

گوش سوراخ کن کافلن

طریقه استفاده از دستگاه گوش سوراخ کن کافلن

  • ابتدا موها را از محل سوراخ كردن گوش دور نمائيد.

  • محل سوراخ كردن گوش را با پنبه الكل به خوبي تميز نمائيد.
  • محل سوراخ كردن گوش را فقط با ماژيك مخصوص علامت گذاري كنيد.
  • قسمت پشتي گوشواره را در بخش جلوئي دستگاه قرار دهيد(سعي كنيددسـت خـود را بـه حلقـه هـاي پشتي تماس ندهيد)
  • سپس كپسول گوشواره را درون دستگاه بگذاريد. مطمئن شويدكه كپسول ها به خوبي و تا انتهادرون دستگاه قرار گرفته باشد.در غير اين صورت گوشواره دقيقا در قسمت پشتي قرار نگرفته و عمل سوراخ كردن ناقص انجام ميشود.
  • لاله گوش را ميان كپسول گوشواره و قسمت جلوئي دستگاه قرار دهيد
  • دست خود را نزديك محل سوراخ كردن گوش قرار دهيد و كمك كنيد تا قسمت داخلي كپسول درست مقابل علامت قرار بگيرد.
  • اكنون آرام و با ملايمت دستگاه گوش سوراخ کن فلزی را فشار دهيد تا قسمت تيـز كپسـول گوشـواره روي علامت قرار بگيرد
  • دستگاه را محكم فشار دهيد تا گوشواره كاملا در لاله گوش فرو رود و مطمئن شويد كه عمليـات كامـل انجام شده است .
  • قسمت پروانه اي پشت گوشواره را بعد از سوراخ كردن طوري تنظيم كنيد كه لالـه گـوش تحـت فشـار نباشد و صداي كليك جا افتادن گوشواره و قسمت پروانه ائي پشت گوش شنيده شود.
  •  

                                                                        دستگاه گوش سوراخ کن کافلن

گوش سوراخ کن یکی از انواع سوراخ کننده گوش می باشد همانطور که گفتیم سوراخ کردن گوش برای بسیاری از خانمها بسیار دغدغه بزرگی می‌باشد زیرا که در قدیم الایام برای سوراخ کردن گوش از سوزن و نخ استفاده می شد که بسیار به غیر بهداشتی دچار عفونت و تب شدیدی می شدند اما به برکت پیشرفت علم دستگاه های سوراخ کننده گوشت تولید شده که بسیاری از این مشکلات را برطرف نموده است که بسیار یت و بهداشت گوشه‌ای افراد را مورد تایید قرار می‌دهدهمچنین شما می توانید در کمترین زمان ممکن و با حداقل درد گوش های خود را سوراخ کنید و بتوانید از انواع گوشواره ها برای زیبایی ظاهری خود استفاده نمایید گوش سوراخ کن کافلن دستگاهی سریع و مطمئن و دقیق برای سوراخ کردن گوش های شما می باشد شما به وسیله این دستگاه می توانید با روشی کاملا استریل گوش های خود را سوراخ کنید به همراه این محصول اغلب یک ماژیک غیر رسمی برای علامت گذاری کردن جای سوراخ ها روی گوش ارائه می گردد همچنین دستگاه داده های سری های متفاوتی هست که برای استفاده از انواع گوشواره ها مورد استفاده قرار می گیرد هنگامی که فرد گوش خود را سوراخ کرد هنوز تمام کار خود را انجام نداده است و باز هم باید مراقبت های ویژه انجام دهد یکی از مشکلاتی که بعد از سوراخ کردن گوش ممکن است برای افراد اتفاق بیفتد عفونت های ناشی از سوراخ کردن گوش است که با استفاده از مراقبت های ویژه قابل درمان میباشد از دیگر مشکلاتی که ممکن است در اثر استفاده از گوشواره برای فرد به وقوع بپیوندد پاره شدن گوش به دلیل استفاده از گوشواره های نامناسب و سنگین می باشد او زمانی که این گوشواره ها برای مدتی به گوش آویزان باشد کم‌کم سوراخ گوش را گشاد میکند و علاوه بر ظاهر نامناسب موجب پارگی گوش می شود البته تاکید می شود که بیشتر این مشکل برای بزرگسالان رخ می دهد تا کودکان پس بهتر است برای کودکان نیز از گوشواره های بسیار سبک و و کاملاً بهداشتی استفاده کرد تا محله ی سوراخ گوش کودکان بهبود یابد و همچنین بهتر است به صورت دوره ای جای گوشواره را به کمک الکل تمیز و ضدعفونی نمایید پس در چند ماه اول بعد از سوراخ کردن گوش اگر یکی دوبار محل سوراخ گوش را کنترل نمایید و از سلامت آن مطمئن شوید که باید می کند گاهی اوقات به همراه انواع دستگاه گوش سوراخ کن نگین های متفاوت و متنوع ضد حساسیت با رنگ ثابت خدمت مشتریان ارائه می گردد که جهت رفاه حال مشتریان می‌باشد دستگاه های گوش سوراخ کن بسیار بهداشتی و مورد تایید وزارت بهداشت و نظام پزشکی می باشد و اکثر پزشکان برای سوراخ کردن کودکان و بزرگسالان از این دستگاه استفاده می نمایند.

دستگاه گوش سوراخ کن کافلن

تفنگ گوش سوراخ کنstudexuniversal یک وسیله برای سوراخ کردن گوش می باشد که بسیار دقیق و مطمئن بوده و تمام اصول بهداشتی در آن رعایت شده است . با استفاده از این تفنگ برای سوراخ کردن گوش فرد هیچگونه دردی احساس نمی کند و بدون خونریزی می باشد . در گذشته از نخ و سوزن استفاده می کردند و برای استریل کردن سوزن آن را بالای آتش می گرفتند ولی این کار کاملا بهداشتی نیست و تمام میکروب های موجود بر روی سوزن به این طریق از بین نمی روند . سوراخ کردن با نخ و سوزن ممکن است سوراخ ها قرینه نباشند ولی با دستگاه های پیشرفته علامت گذاری به طور دقیق و به کمک یک ماژیک غیر سمی انجام می شود . این دستگاه 3 آداپتور در سه سایز بزرگ ، معمولی و کوچک دارد که دارای رنگ های کرم ، سفید و صورتی است . برای استریل کردن گوش ها دو بسته پد الکی ، برای آزمایش و تمرین سوراخ کردن یک گوش اسفنجی و یک ژل مخصوص برای ماساژ گوش می باشد . در نتیجه تفنگ گوش سوراخ کن studexuniversal دستگاهی کاملا بهداشتی و دقیق برای سوراخ کردن گوش است که دارای تجهیزات دیگری می باشد ، این دستگاه سریع ، دقیق ، با کیفیت ، بدون سر و صدا و استریل است پس اگر یک راه حل مناسب و بهداشتی برای سوراخ کردن گوش می خواهید این دستگاه را انتخاب کرده و بدون درد و خونریزی گوش خود را سوراخ کنید

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی