به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

حوله یکبار مصرف

مدل: 40*40 گرماژ 50
دسته بندی: سایر محصولات
شناسه محصول: 3556

2350

40*40 گرماژ 50

2350
جزییات

40*40 گرماژ 70

2550
جزییات

80*40 گرماژ 50

3100
جزییات

80*40 گرماژ 70

3850
جزییات

  • ابعاد : 40*40
  • گرماژ :50
  • هر بسته شامل 100 عدد حوله میباشد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

حوله یکبار مصرف بیمارستانی

حوله دستی یک بار مصرف کاربردی بسیار زیادی در اماکن عمومی مانند هتل ها و بیمارستانها دارد . این حوله ها به دلیل اینکه  بهداشتی هستند و از لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند . حوله های یکبار مصرف می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای انواع حوله های معمولی باشد . ضخامت این حوله ها بسیار مناسب و کیفیت بسیار خوبی دارند و  بسیار کاربردی تولید شده‌اند که قابلیت جذب آب فراوانی دارند و چند برابر وزن خود می تواند آب بدن را جذب نمایند و هیچ گونه حساسیتی که برای پوست افراد ندارد و نسبت به حوله های معمولی دارای کیفیت بالاتر هستند و اصطلاحاً به آن ها حوله های جادویی هم گفته می شود .

حوله یکبار مصرف

قیمت حوله یکبار مصرف

قدرت کشسانی پارچه های این حوله ها تا حدی است که با نیروی دست انسان هم قابل پاره شدن نیستند . حوله های یکبار مصرف  در سایزهای مختلف و ضخامت های متنوعی تولید شده‌اند که هر کدام از کاربردهای گوناگونی دارند مانند حوله آرایشگاهی در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ، حوله یکبار مصرف استخری در استخر ها و سالن های ماساژ  ، حوله یکبار مصرف پزشکی در بیمارستان ها  و حوله هتلی ارزان قیمت در هتل ها . برای مصرف شخصی افراد در مسافرت هم نیست و می‌توان از اینها استفاده کرد و او پس از استفاده می توان آن را دور انداخت اما به دلیل جنسیت و کیفیت مناسبی که این حوله ها دارند می توانید آنها را بعد از چند بار پس از شست و شو استفاده کرد و هیچ حساسیتی برای پوست افراد ندارد . هر عدد حوله  بسته‌بندی جداگانه ای داده و در نهایت داخل یک پک ۵ عددی هستند و وزن هر یک متر مربع حوله های یک بار مصرف جادویی در حدود ۶۰ گرم میباشد .

برای اطلاع از قیمت عمده حوله یکبار مصرف با ما تماس بگیرید.

حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف پزشکی

این نوع حوله یکبار مصرف است ، بنابراین نسبت به سایر حوله ها بسیار بهداشتی است. حوله های یکبار مصرف از انتقال قارچ و باکتری های پوستی جلوگیری می کند. استفاده از این نوع حوله ها در آرایشگاه  ها بسیار توصیه می شود زیرا می تواند از بیماری جلوگیری کند. حوله های یکبار مصرف بسته به نوع استفاده به مدل های مختلف برش داده می شوند.  حوله های یکبار مصرف با کیفیت های مختلف تولید می شوند. جنس اکثر حوله های یکبار مصرف الیاف است. پارچه حوله ای یک ماده ویسکوز یکبار مصرف است که دارای تار و پود و روش بافت مانند نمد بدون تکنیک های بافت نیست. به حوله ها اسپانل گفته می شود. اگر این حوله ها از پنبه ساخته  شود ، رطوبت زیادی را جذب می کند.
حوله های یکبار مصرف یک گزینه عالی برای استفاده در سالن های زیبایی ، هتل ها و سالن های ماساژ است که به حوله های بهداشت شخصی نیاز دارند. با قیمت بسیار مناسب ، این حوله ها می توانند جایگزین مناسبی برای حوله های معمولی باشند. می توانید از این حوله برای پاک کردن دست و صورت خود استفاده کنید. قابلیت جذب بالایی دارد و می توان آن را چندین بار شستشو و استفاده مجدد کرد. از این حوله می توان برای نظافت و نظافت نیز استفاده کرد.

ویژگی های پارچه حوله یکبار مصرف

الیاف حوله های یکبار مصرف ویسکوز بوده و دارای تار و پود نیستند ، مانند نمدهایی که فناوری بافت را نداشتند ، در این حوله ها از قانون بافت استفاده نمی شود. پارچه حوله یکبار مصرف اسپانلس  نام دارد و اگر این پارچه با پنبه تولید شود ، جذب آب بالایی خواهد داشت.

عکس حوله یکبار مصرف

 

حوله یکبار مصرف آرایشگاهی 

حوله یک بار مصرف پزشکی و بهداشتی در دسته محصولات مصرفی عمومی پزشکی قرار داشته و با توجه به اهمیت حفظ نظافت و دارا بودن استاندارد های لازم از این جهت امروزه موارد کاربردی فراوانی را می توان برای این محصول نام برد . پوست بدن و موی سر از مهم ترین اجزای زیبایی و سلامت ظاهر هر شخص به شمار می روند ، به طور معمول هر فرد در منزل خود از یک حوله پارچه ای استفاده می کند که پس از خشک نمودن آن مجددا از آن استفاده می نماید ، اما این دسته از حوله ها دارای معایبی می باشند که از بین آن ها می توان به قدرت جذب آب پایین به دلیل جنس پارچه ای آن ها و عدم امکان استفاده آن ها برای عموم اشاره نمود ، لذا می توان با استفاده از حوله های یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی از ناراحتی های مربوط به پوست و مو جلوگیری نمود .


کاربرد های حوله یک بار مصرف پزشکی و بهداشتی

حوله های یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی دارای کاربرد های فراوانی می باشند که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم : 

  • یکی از این موارد برای تجهیزات مصرفی سالن زیبایی و انواع آرایشگاه های زنانه و مردانه می باشد ، مطمعناً امکان انتقال حوله شخصی به آرایشگاه ها ممکن نمی باشد و از طرفی در اماکن عمومی امکان استفاده از حوله های چند بار مصرف پارچه ای ممکن نمی باشد ، از این رو به منظور جلوگیری از انتقال هرگونه آلودگی و بیماری از فردی به فرد دیگر استفاده از حوله های یکبار مصرف کاملا استریل و بهداشتی امری ضروری است . 
  • از دیگر موارد می توان به انواع مهمان پذیر ها و هتل ها اشاره نمود، مطمعناً شما نیز نمی توانید به تمیز و بهداشتی بودن حوله های چند بار مصرف موجود در این اماکن اطمینان نمایید ، بنابر این شما می توانید بدون آن که زحمت حمل حوله های سنگین پارچه ای را به خود بدهید ، با پرداخت هزینه ای معقول از حوله ای کاملا بهداشتی و استریل استفاده کنید . 
  • یکی دیگر از موارد کاربردی مهم استفاده از این حوله ها در مکان حیاتی های درمانی و بهداشتی همانند بیمارستان ها می باشد ، چرا که حفظ بهداشت فردی و سلامت بیمار امری ضروری به شمار می رود ، از این رو این اماکن ملزم به استفاده از یک حوله یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی مناسب و با کیفیت می باشند .
  • علاوه بر این با حوله های یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی به دلیل قابلیت جذب آب بالای آن ها لذت یک کارایی و استفاده بهتر از حوله را تجربه نمایید .
     
3.5

میانگین امتیاز

75%توصیه شده(3 از 4)
25 %
25 %
25 %
25 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ارسال به شهرستان به چه صورته؟

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنسش خیلی خوبه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    هر بستش چند تا محصول توشه ؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    هر بسته شامل 100 تا حوله هست .

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ابعادش چنده ؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    80*40

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی