به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش لاتکس آوا

مدل: مدیوم
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 3918

تماس بگیرید

مدیوم

تماس بگیرید
جزییات

اسمال

تماس بگیرید
جزییات

لارج

تماس بگیرید
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش لاتکس پودری آوا سایز مدیوم

  • بیشتر جراحان و کادر پزشکی و افراد کارمند در بخش آزمایشگاه ملزم به استفاده از این دستکش های لاتکس پودری آوا هستند که از حساسیت کمتری نسبت به سایر دستکش ها برخوردار می باشد. در واقع لاتکس یک ماده ای است که از یک صمغ درختی ساخته شده است ولی بسیاری از ابزار یکبار مصرف پزشکی از لاتکس ولی از جنس مصنوعی آن ساخته شده است و به علت استفاده زیاد از این دستکش های لاتکس در بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی بیشترین موارد حساسیت به لاتکس به خاطر استفاده از یکسری دستکش های معاینه و دستکش های جراحی از نوع استریل می باشد به خاطر همین دلیل می باشد که برای جلوگیری از حساسیت های افرادی که در اثر استفاده از دستکش برای شان ایجاد می گردد از این دستکش ها استفاده می کنند.
  •  
  • چند نکته:
    •  بیشترین حسایت برای افرادی است که مبتلا به بیماری اختلالات سلول های مغزی هستند یا دچار اختلالات مثانه و سیستم های ادرای می باشند و یا اینکه بدن شان تحت عمل های جراحی متعددی قرار گرفته است
    •  افرادی هم که به مدت های طولانی از سوند های ادراری استفاده می کنند مجبورند از این دستکش های لاتکس پودری استفاده کنند.
    •  بیماران مبتلا به بیماری های حساسیتی مانند آسم و اگزما نیز باید از این دستکش ها استفاده کنند.
    •  حتی افرادی که دچار حساسیت های مربوط به بعضی از سبزیجات مانند بادمجان و کیوی و ادویه جات و هم چنین آجیل هستند نیز باید از این دستکش هال لاتکس استفاده نمایند.
    •  یکسری افراد هم ممکن است نسبت به این دستکش های لاتکس دچار یکسری حساسیت هایی باشند که این حسایت ها شامل حساسیت تحریکی ناشی از تماس با لاتکس که خفیف ترین نوع حساسیت است که بیشتر به صورت خشکی و خارش و سوزش و حتی پوسته ریزی در بدن افراد دیده می شود.
    •  یکسری حساسیت ها هم حساسیت تماسی تاخیری هستند که نسبت به حساسیت پیشین دارای وسعت بیشتری می باشدو شدت بیشتری نیز دارند و در اصل حساسیت های لاتکس احتمال دارد تا چند هفته بعد نمایان گردد و یا مدت های طولانی اثر آن باقی بماند.

دستکش لاتکس آوا

  •  
  • برای انجام هرکاری لازم است تا اصول بهداشتی و ایمنی رعایت گردد. یکی از اصول بهداشتی مجهز بودن به دستکش می باشد. دستکش ها دارای مدل، رنگ و سایز متنوعی هستند که هر یک کارایی به خصوصی دارد و آن ها را باید با توجه به کاربردی که دارند مورد استفاده قرار داد ما در این مقاله تنها قصد معرفی یک نوع از دستکش ها را داریم که در زمینه بهداشتی و پزشکی کارایی دارد. شرکت های مختلف داخلی و خارجی بسیاری در زمینه تولید دستکش های معاینه مشغول به فعالیت هستند و با یکدیگر به رقابت می پردازند یکی از شرکت هایی که با بکارگیری مواد اولیه مرغوب توانسته است محصولات با کیفیتی ارائه دهد شرکت ایرانی است که محصولات خود را با برند آوا به مشتریان عرضه می نماید. دستکش معاینه این برند از وینیل که شامل مواد پلاستیکی و روان کننده هاست ساخته می شود و در تولید آن از لاتکس طبیعی اصلا استفاده نمی شود زیرا لاتکس طبیعی با تمامی پوست ها سازگاری ندارد و ممکن است موجب ایجاد حساسیت های مختلف پوستی گردد بنابراین باید دستکش جایگزینی باشد تا افرادی که پوستشان با لاتکس سازگاری ندارد بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند که برند آوا با ساخت دستکش های معاینه وینیل برای این دسته از افراد قدم موثر و مفیدی را برداشته است. این محصول در دو نوع پودری و بدون پودر، در دو رنگ شیری و بی رنگ و در سه سایز اسمال، مدیوم، لارج تولید می گردد. بسته بندی این محصول به صورت بسته های 10 عددی است که در هر کدام از این بسته ها 5 جفت دستکش وینیل را در خود جای می دهد. محصول معرفی شده در صنایع پزشکی، آرایشگاه ها، آشپزخانه ها، آزمایشگاه ها، صنایع کشاورزی، مراکز درمانی و داروخانه ها دارای کاربرد گسترده ای می باشد.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  کیفیت بالای آن
    •  عدم خوردگی در برابر قلیاها، اسیدها، بازها و سایر الکل های طبی
    •  عدم پارگی آن در برابر اجسام برنده که به همین دلیل به مدت طولانی عمر مفید خواهد داشت.
    •  دستکش وینیل آزادانه بر روی دست قرار می گیرد به همین علت دست ها عرق نمی کنند و در نتیجه باعث تولید بوی نامطبوع نیز نمی گردد.
    •  پوشیدن و درآوردن آن نیز بسیار راحت است و کاربر با آن احساس راحتی دارد و بخاطر کار زیاد خسته نمی گردد.
    •  دستکش وینیل آوا علی رغم اینکه سطح نرم و لطیفی دارد اما موجب لیز خوردن اشیا از دست نمی شود
    •  از دیگر ویژگی های آن یکبار مصرف بودن آن است که توسط یک شخص نمی تواند دوبار مورد استفاده قرار بگیرد
    •  دستکش وینیل آوا از استانداردها و اصول بهداشتی و در نتیجه تاییدیه وزارت بهداشت کشور نیز بهره مند است.

دستکش لاتکس آوا

  • توجه:
    •  دقت نمایید دستکش وینیل آوا به صورت غیر استریل تولید شده بنابراین از آن برای تماس با زخم های باز به هیچ عنوان نباید استفاده کرد.
    •  هنگام خرید به تاریخ مصرف محصول دقت کنید اگر تاریخ انقضای آن فرا رسیده باشد نمی توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.
    •  
  • فروشگاه اینترنتی آریا طب از شما بزرگواران تقاضا دارد چنانچه نقد، بررسی، تجربه یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارید آن را در قسمت نظر کاربران به ثبت رسانده و در صورت خرید و داشتن رضایت از آن، نسبت به اشتراک گذاری این صفحه با دوستان و آشنایان خود اقدام نمایید. فروشگاه آریا طب با سال ها تجربه در زمینه فروش آنلاین تجهیزات پزشکی و زیبایی، همواره سعی نموده است تا رضایت مشتریان را اولویت تلاش های خود قرار دهد از این رو دستکش وینیل آوا را با مناسب ترین قیمت فراهم کرده است تا شما عزیزان از خرید دستکش اصل، با کیفیت و دارای قیمت مناسب لذت برده و خرید مطمئن و لذت بخشی را تجربه نمایید.

دستکش لاتکس پودری آوا سایز small

  • دستکش لاتکس پودری آوا از جمله دستکش های یکبار مصرف می باشد که برای راحتی و آسایش افراد مورد استفاده قرار می گیرد و برای اینکه افراد در برابر بیماری و عفونت های رایج از بیماری ایمن باشند از این دستکش های یک بار مصرف استفاده می کنند و در ضمن تماس مستقیم با بیماری ممکن است برای فرد مشکلات بیشتری ایجاد کند و برای جلوگیری و پیشگیری از این انتقال عفونت به بدن فرد جلوگیری می کند.

  •  
  • ویژگی ها:
    •  این دستکش های یکبار مصرف یکبار مصرف هستند.
    •  اصلا قابل شستشو نیستند و باید بعد از استفاده حتما باید آن را به دور انداخت.
    •  برای افراد هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.
    •  این دستکش های لاتکس پودری از لاستیک های طبیعی ساخته شده اند که حس عالی به شخص می دهد و از ایجاد حساسیت های پوستی فرد در حین کار کردن جلوگیری می کند.
    •  لاتکس با ایجاد قابلیت کشسانی در دستکش ها به وجود می آورد و این حس کشسانی در دستکش ها باعث ایجاد راحت پوشیده شدن برای دستان افراد می گردد.

دستکش لاتکس آوا

  •  
  • برای اولین بار این دستکش های لاتکس در سال 1914 تولید شد و این دستکش های لاتکس پودری آوا سایز small از پلیمرهای مختلفی مانند لاتکس و هم چنین از لاستیک نیتریل یا در ضمن از نیپرین نیز ساخته شده است و برای بسیاری از جراحان ترجیح داده شده است که از این دستکش های لاتکس استفاده کنند زیرا که پیشرفت تکنولوژی موجب گردیده است تا از ایجاد حساسیت پوستی کمتری برای فرد ایجاد کند. لاتکس موجود در این دستکش های لاتکس پودری از صمغ درختی ساخته شده است که در آفریقا و جنوب شرقی آسیا می روید و بسیاری از وسایل یکبار مصرف که از لاتکس تهیه می شوند از این ماده ساخته می گردند. چون اکثر افراد در اثر استفاده از دستکش های یکبار مصرف دچار حساسیت می گردند به آنها توصیه می گردد که از دستکش های لاتکس پودری آوا سایز small استفاده کنند. چون افراد پزشک بیشتر مجبورند به خاطر شرایط کاری شان از دستکش های لاتکس استفاده کنند و بیشترین احتمال حساسیت برای این افراد می باشد لازم است از دستکش های لاتکس استفاده کنند.
  • دستکش های لاتکس پودری آوا برای بیمارانی که مبتلا به اختلالات سلول های مغز استخوان هستند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای بیمارانی که مبتلا به اختلالات مثانه و هم چنین سیستم ادراری هستند نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا از انتقال هر گونه عفونت به بدن جلوگیری کنند.

 دستکش لاتکس پودری آوا سایز L

دستکش لاتکس از مواد شیری رنگی ساخته شده اند که از ایجاد هر گونه حساسیتی در افرادی ممانعت می کند و دستکش لاتکس برای استفاده راحت تر افراد ایجاد شده است. معمولا این دستکش ها برای محیط های آزمایشگاهی و معایناتی که نیاز به انجام کار با دقت دست می باشد مورد نیاز می باشد. دستکش های لاتکس می توانند باعث ایجاد حساسیت های آلرژیک در افراد شود اما با این حال از جمله دستکش های پرمصرف می باشند. به طور کلی دستکش های لاتکس پودری آوا معمولا توسط مراقبان و کارمندانی که برای مراقبت از خودشان در برابر آلودگی در حین معاینه و یا حتی در هنگام کار استفاده می گردد. دستکش های لاتکس پودری اغلب برای نظافت های منزل نیز کاربرد داردو قیمت بسیار مناسبی نیز دارند و از ایجاد هر گونه حساسیتی برای افراد جلوگیری می کند. یکسری از این نوع حسلاسیت ها را بیان می کنیم که ممکن است برای افراد ایجاد شود یک نوع حساسیت تحریکی که ناشی از تماس با لاتکس می باشد که بسیار خفیف است و ممکن است در حد خارش و یا حتی قرمزی ساده ایجاد گردد. از حساسیت های دیگری که ممکن است ایجاد شود در وسعت بیشتری اتفاق می افتد که ممکن است شدت بیشتری نسبت به قبلی داشته باشد.حساسیت های تماسی فوری نیز وجود دارند که از نادرترین و کمترین نوع حساسیت ها می باشد که کمتر برای افراد رخ می دهد و علائم این حساسیت به صورت تپش قلب. لرزش اندام.درد قفسه سینه و کاهش فشار خون نمایان می گردد. برای پیشگیری و درمان خیلی از این حساسیت ها لازم است که لاتکس را از دست فرد خارج کرد. حتی گاهی اوقات می شود از داروهای ضدحساسیت نیز استفاده کرد ولی اگر این حساسیت ها افزایش یافت می توان از داروهای کورتونی استفاده نمود.در موارد شدیدتر از بیماری از تزریق های وریدی نیز می توان استفاده نمود ولی در کل هیچ گونه درمانی برای از بین بردن حساسیت وجود ندارد.

  • لاتکس

  • کم پودر

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی