به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستکش وینیل لیبرتون

مدل: اسمال
دسته بندی: دستکش پزشکی
شناسه محصول: 3313

تماس بگیرید

اسمال

تماس بگیرید
جزییات

لارج

تماس بگیرید
جزییات

مدیوم

تماس بگیرید
جزییات

  • برند لیبرتون
  • ساخت کشور چین

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستکش وینیل لیبرتون چین

  • دستکش های معاینه بسیاری با جنس های لاتکس، مواد مصنوعی، پلاستیکی، مواد شیمیایی و غیره وجود دارد این دستکش ها از سه سایز اسمال، مدیم و لارج برخوردار می باشند یک نمونه از دستکش های معاینه که از مواد مصنوعی ساخته می شود دستکش وینیل است که در خود پروتئین های لاستیک ندارد به همین علت آلرژی زا نبوده و گزینه مناسب برای کسانی است که پوست آنها نسبت به لاتکس حساسیت نشان می دهد اگر بخواهیم این دستکش را با دستکش معاینه لاتکس دار مقایسه کنیم باید بگوییم که این دستکش برخلاف دستکش های لاتکس دار کاملا به دست نمی چسبد به همین دلیل بهتر است به منظور کارهایی که نیاز به دقت لمسی دارد مورد استفاده قرار نگیرد و دست کاملا در آن آزاد می باشد که بیشتر به منظور کارهای تمیز کاری، مونتاژ کاری، نقاشی، آشپزی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستکش وینیل لیبرتون

ویژگی ها

  •  به دلیل گشاد بودن دست در آن عرق نمی کند از لحاظ ضخامت باید گفته شود که دستکش وینیل در برابر دستکش های لاتکس دار از ضخامت کمتری برخوردار است بنابراین نباید دستکش را برای کارهای سخت که احتمال پاره شدنش زیاد است بکار گرفت.
  •  دستکش معرفی شده در مقابل مواد خوردنده دارای مقاومت بالایی است بنابراین نگران آغشته شدن آن با مواد شیمیایی نباشید
  •  دستکش وینیل مطابق با استانداردهای EN 455-2، ASTM 5250، ASTM D6124 و ASTM 5151-92 و از تاییدیه های CE اروپا، FDA اروپا و ISO 13485 برخوردار می باشد.
  •  عمر مفید این دستکش به شرط نگهداری صحیح 5 سال می باشد.
  •  فاقد مواد اولیه آلرژی زا می باشند و کاربر با استفاده آن ها دچار حساسیت نمی شود به همین دلیل مناسب برای کسانی است که پوست شان نسبت به لاتکس آلرژی دارد.
  •  دستکش با جنس وینیل از لحاظ اقتصادی با صرفه تر است این نمونه از محصول با رنگ شفاف به صورت غیر استریل توسط شرکت های گوناگون در سطح جهان عرضه می گردد.
  •  در مقایسه با دستکش لاتکس گشاد تر و ضخیم تر ساخته می شوند و چون کاملاً به دست نمی چسبند از عرق کردن دست ها جلوگیری به عمل می آورد.
  •  از استحکام بالایی در برابر اجسام تیز و برنده برخوردار است همچنین کشش بالایی دارد.
  •  می توان آن را چندین بار در طول روز در آورده و مجددا پوشید و هیچ بوی نامطبوعی از خود تولید نمی کند

به منظور رعایت بهداشت و آلوده نشدن دست ها لازم است قبل از شروع هر کاری از دستکش استفاده گردد دستکش های بسیاری با جنس و رنگ های متنوع در بازار وجود دارد یکی از دستکش های موجود با جنسی از وینیل عرضه می گردد که برای ساخت آن از مواد مصنوعی کمک گرفته شده است. مواد مصنوعی شامل کلرید پلی وینیل و روان کننده ها می باشد. مقاومت این نوع دستکش ها در برابر اسیدها، قلیاها و الکل ها زیاد است و و برای فعالیت‌ هایی که به دقت لمسی احتیاج ندارند و همچنین به منظور استفاده های عمومی، پر کارآمد می باشد و از آن می توان در محیط های آزمایشگاهی، تمیزکاری، نقاشی و مونتاژ کاری استفاده کرد.

دستکش وینیل لیبرتون

چند نکته:

  •  دستکش معاینه به صورت یکبار مصرف تولید می گردد بنابراین نباید بیش از یک بار مورد استفاده قرار گیرد همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این نمونه از دستکش سبب ایجاد حساسیت نمی شود اگر استثنائا با استفاده از آن دچار حساسیت شدید باید از مصرف آن خودداری نمایید
  •  نکته دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به تاریخ مصرف آن می باشد اگر مدت زمان مصرف تمام شده باشد نباید آن را مصرف نمایید.

دستکش وینیل لیبرتون یک نمونه از دستکش های وینیل موجود در بازار است که توسط کمپانی لیبرتون در کشور چین به صورت بی رنگ و شفاف تولید گردیده و از استحکام بالایی در برابر اجسام تیز و برنده برخوردار است همچنین کشش بالایی دارد اما در مقایسه با دستکش های لاتکس و نیتریل از کشسانی کمتری برخوردار است. محصول معرفی شده از نوع وینیل بدون پودر است در ساخت آن از لاتکس استفاده نشده است به همین دلیل حساسیت ایجاد نمی‌ کند، به منظور انجام کارهای شیمیایی خیلی حساس انتخاب این محصول صحیح نمی باشد. بسته بندی آن نیز به صورت کارتن های 100 عددی و در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ است چون دستکش به صورت غیر استریل تولید می گردد بنابراین باید از تماس مستقیم آن با زخم های باز اجتناب کرد. دستکش وینیل لیبرتون برای استفاده در بیمارستان ها، مراکز درمانی، مطب ها، رستوران ها، مراکز بهداشتی، منازل و آرایشگاه ها قابلیت استفاده دارد. فروشگاه تجهیزات پزشکی و زیبایی آریا طب تجربه شیرین یک خرید اینترنتی را برای مشتریان تداعی می نماید. این فروشگاه از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برخوردار می باشد و از اوایل تاسیس سعی نموده است تا به آن پایبند باشد ارسال سریع کالا توسط همکاران ما، تضمین اصل بودن کالا می‌ باشد.

  • وینیل

  • کم پودر

  • لیبرتون

  • غیر استریل

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی