به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه تزریق بی حسی بدون درد

مدل: star pen
شناسه محصول: 22746
برند: وودپیکر

16980000

  • تزریق خودکار دارو با سرعت ثابت و فشار کم
  • دو حالت کاری aspiration (آسپیراسیون خودکار و آسپیراسیون دستی)
  • چهار زمان تزریق قابل تنظیم: High : 150s - 45s Low : 310s - 170s

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

رفتن به دندانپزشک می تواند برای بسیاری از افراد یک تجربه ترسناک و دردناک باشد. صرف فکر کردن به سوزن و تزریق می تواند باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شود. با این حال، پیشرفت در تکنولوژی دندانپزشکی راه حل های جدیدی را برای کمک به بیماران برای غلبه بر ترس خود از تزریق دندان به ارمغان آورده است. یکی از این فناوری ها، دستگاه تزریق بی حسی بدون درد است.

دستگاه تزریق بی حسی بدون درد

دستگاه تزریق بی حسی بدون درد روشی راحت‌تر و کمتر اضطراب‌آور برای اعمال بی‌حسی موضعی در طول عمل‌های دندان‌پزشکی هستند. این دستگاه‌ها از تکنیک‌های نوآورانه استفاده می‌کنند تا تجربه را برای بیماران راحت‌تر کنند. در اینجا برخی از مزایای استفاده از دستگاه تزریق بدون درد در دندانپزشکی آورده شده است:

1. بدون سوزن فوبیا: یکی از بزرگترین مزایای استفاده از دستگاه تزریق بی حسی بدون درد این است که فوبیای سوزن را به حداقل می رساند. بیمارانی که از سوزن می ترسند می توانند بیهوشی را بدون ترس و اضطراب ناشی از آن دریافت کنند.

2. بدون بی حسی یا سوزن سوزن شدن: تزریق های سنتی دندان می تواند باعث بی حسی یا احساس سوزن سوزن شدن در دهان شود. با این دستگاه اعصاب حسی بدون ایجاد این عوارض ناخواسته مسدود می شوند.

3. کاهش درد: دستگاه بی حسی را به صورت آهسته و پیوسته ارائه می کند و باعث کاهش خراش سوزن می شود که اغلب دردناک ترین قسمت تزریق است.

4. دوز دقیق: دستگاه های تزریق بدون درد از فناوری کامپیوتری استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که مقدار مناسب بیهوشی تجویز می شود و خطر مصرف بیش از حد یا کمتر از دوز را کاهش می دهد.

دستگاه تزریق بی حسی وودپیکر star pen

در نتیجه، دستگاه تزریق بی حسی بدون درد یک بازی را در دندانپزشکی تغییر می دهد. آنها تجربه راحت تر و بدون استرس را برای بیماران فراهم می کنند و به کاهش ترس و اضطراب مرتبط با تزریق دندان کمک می کنند. اگر فردی هستید که در مورد روش های دندانپزشکی اضطراب دارید، با دندانپزشک خود در مورد استفاده از دستگاه تزریق بی حسی بدون درد صحبت کنید تا قرار بعدی شما راحت تر باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی