دستگاه فارادیک

لاغری و تناسب اندام مهم ترین پروسه ای است که همه ای افراد برای دست یافتن به آن به دنبال روش های بسیار مناسبی هستند با توجه به عوارض جراحی های لاغری و هزینه بالای این نوع جراحی ها امروزه از روش های غیر تهاجمی برای رسیدن به تناسب اندام استفاده می شود استفاده از دستگاه فارادیک یکی از این روش ها است که به عنوان یکی از روش های نوین در لاغری در سطح جهان کاربرد دارد.

دستگاه فارادیک لاغری

دستگاه فارادیک دارای تعدادی پد است که با اتصال این پد به نقاط مورد نظر  باعث انقباض و انبساط این عضلات و در نتیجه باعث شکسته شدن عضلات در همان ناحیه می شود از مهم ترین اثرات استفاده از دستگاه فارادیک می توان به افزایش گردش خون، افزایش اکسیژن عضله، بهبود وضعیت ظاهر عضله، تحریک سلولهای عصبی، افزایش انقباض عضلات غدد لنفاوی، کمک به دفع مواد زائد، باعث سفت شدن عضلات شل و اویزان و جوان سازی پوست ، افزایش کالری سوزی، کاهش وزن ، ماساژ و رفع درد های عضلانی، کمک به بهبود فیزیوتراپی عضلات آسیب دیده با فیزیوتراپی و ترمیم تاندوم های آسیب دیده از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه فارادیک است.

برای نتیجه گیری بهتر از دستگاه فارادیک در نر داشته باشید که بهتر است تا جلسات درمان به مدت 4 تا 6 هفته به صورتی هفتگی دو تا سه مرتبه تکرار شود و همچنین برای کمک به عملکرد بهتر دستگاه و چربی سوزی بیشتر مصرف مایعات را افزایش داد و مصرف چربی و کربوهیدرات‌ ها را در رژیم غذایی خود به حداقل برسانید انجام فعالیت های ورزشی را در نیز در برنامه خود بگنجانید

دستگاه فارادیک

قیمت دستگاه فارادیک

با توجه به مواردی که دربارع دستگاه فارادیک گفتیم قیمت خرید دستگاه فارادیک بسیار مناسب است این دستگاه با  قرار گرفتن بر روی عضله، عضله را وادار به انقباض و انبساط می کند و باعث شکستن چربی های انباشه شده در قسمت های مختلف می شود همان طور که در زمان فعالیت ورزشی چربی سوزی انجام می شود در زمان استفاده از دستگاه فارادیک نیز همان اتفاق رخ می دهد فقط با این تفاوت که در زمان استفاده از دستگاه فارادیک نیاز به تحرک نیست. استفاده از دستگاه فارادیک علاوه بر لاغری موضعی در ناحیه شکم و پهلو ، موجب تسکین درد های مفصلی و رماتیسمی نیز در افراد می شود از همین رو نیز بسیاری از افراد از دستگاه فارادیک برای فیزیوتراپی عضلات آسیب دیده و کاهش درد های مفاصلی استفاده می کنند.

دستگاه فارادیک فیزیوتراپی

قیمت دستگاه فارادیک فیزیوتراپی که موجب چربی سوزی بالا می شود می تواند به عنوان یک انتخاب عالی برای بیشتر افراد باشد دستگاه فارادیک فیزیوتراپی دارای پدهایی است که  با اتصال این پد ها علاوه بر از بین بردن چربی ‌ها برای کاهش دردهای عضلانی، درد‌های عصبی و خشکی بافت ‌های عضلانی نیز بسیار کاربرد دارد از دستگاه فارادیک فیزیوتراپی در بیشتر مراکز درمانی در افراد سالخورده و دارای مشکلات عضلانی برای رفع بی حسی و بی حرکتی عضلان دست و پا نیز استفاده می ‌شود. سوزاندن چربی اضافی و کاهش وزن مهم ترین کاربرد دستگاه فارادیک فیزیوتراپی است

با توجه به قیمت دستگاه فارادیک فیزیوترای بسیاری از ورزشکاران حرفه ای استفاده از دستگاه فارادیک را همیشه در برنامه های تمرینی خود دارند و برای ریکاوری و برگشت قدرت عضلات و سرحال شدن عضلات خسته، بعد از تمرینات سنگین از دستگاه فارادیک فیزیوتراپی استفاده می کنند.

طراحی این دستگاه به گونه ایی است که هر کاربر می تواند تا قدرت خروجی هر کانال را تنظیم کند این دستگاه داری تایمر خودکار است و مدت زمان استفاده در هر جلسه از این دستگاه به مدت ۲۰ دقیقه می باشد، و پس از اتمام وقت دستگاه فارادیک فیزیوتراپی به طور خودکار خاموش می شود.

دستگاه فارادیک لاغری

مصرف بیش از حد غذا های چرب، کم تحرکی، فعالیت های ورزشی کم و وراثت باعث بروز چاقی و اضافه وزن شده است که چاقی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مردم با آن روبرو هستند. و از همین رو اکثریت افراد به دنبال راهی برای رفع این مشکلات هستند مناسب ترین روش برای رفع چنین مشکلاتی با توجه به قیمت دستگاه فارادیک لاغری خرید و استفاده از این دستگاه است. این دستگاه برای آن دسته از افراد هم که اضافه وزن ندارند اما در نواحی مانند شکم، بازو یا ران‌ ها دچار انباشت چربی هستند نیز دستگاه لاغری فارادیک مناسب ترین پیشنهاد است.

در بحث قیمت دستگاه فارادیک لاغری باید بگوییم که دستگاه فارادیک لاغری یک دستگاه کاملا الکترونیکی است که با کمک پالس ‌های الکتریکی باعث تحریک ماهیچه‌ ها و شکل گیری و باعث تخریب چربی های انباشته شده و بهم چسبیده می شود. چربی های سفت شده بعد از متلاشی و خرد شدن از طریق منفذ های پوستی و تعریق روزانه خارج می شوند.

برای نتیجه گیری بهتر و سریع تر استفاده مداوم و منظم از دستگاه فارادیک باعث خردتر و خردتر شدن چربی ها می شود. چربی اطراف روده و داخل شکم نیز با استفاده از دستگاه فارادیک لاغری متلاشی می شود

پالس الکتریکی در دستگاه فارادیک، که بوسیله پد ها وارد بدن و ماهیچه ها و عضلات می شود باعث تحریک تار های عصبی متصل به ماهیچه شده و باعث منقبض کردن ماهیچه ها می شوند. و همین انقباض و انبساط عضلات و ماهیچه ها موجب افزایش گردش خون در ماهیچه ها و سوخت و ساز چربی های این ناحیه می شود.

علاوه بر سوخت و ساز افزایش گردش خون باعث افزایش انتقال اکسیژن به عضله می شود که این وضعیت باعث بهبود ظاهر عضله و شفافیت رنگ پوست و از بین رفتن چین و چروک ها و ترک های ایجاد شده روی پوست می شود.

دستگاه فارادیک خانگی

دستگاه فارادیک با توجه به چربی سوزی مناسب و مزایای بسیاری که دارد مورد توجه بسیاری از افراد است و افراد به دنبال خرید دستگاه فارادیک خانگی هستند. فرایند استفاده از دستگاه فارادیک باید به صورت مداوم ، جلسات کوتاه و به آهستگی انجام گیرد تا به تناسب اندام دلخواه و لاغری طولانی مدت دست پیدا کرد. با استفاده از دستگاه فارادیک خانگی  شما می توانید تا به تناسب اندامی ایده ال برسید به طوری که در استفاده از دستگاه فارادیک لاغری چربی سوزی عضلات به صورت اصولی و متناوب صورت گیرد و عملکرد ماهیچه های شما دچار گرفتگی و اختلال نمی شود و موجب لاغری موضعی و بدون عوارض جانبی می شود. مهم ترین نتایج استفاده از دستگاه فارادیک خانگی عبارتند از :

 چربی سوزی بالا و تخریب بافت های چربی

 رفع سلولیت

 باعث ایجاد فرم بهتر ماهیچه ها

 دفع چربی از طریق تعریق

 بهبود رنگ پوست و روشن شدن ان می شود

 فزایش خون رسانی به مواضع تحت درمان

 بهبود انتقال اکسیژن به عضلات

موجب افزایش سوخت و ساز و دفع چربی

 افزایش تعریق عروق و تصفیه رگ ‌ها

 بهبود عملکرد عضلات

 تقویت ماهیچه ‌های زیر چربی ‌ها

دستگاه فیزیوتراپی فارادیک

دستگاه فارادیک از انواع دستگاه های فارادیک است که برای درمان بیماران در مراکز بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه قابل استفاده در منازل، انواع باشگاه ها،استخرها،کلینیک های فارادیک و مراکز درمانی و توانبخشی و هم چنین در مراکز نگهداری سالمندان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. درواقع دستگاه فارادیک پروفشینال 10 کانال  یک روش درمانی فیزیکی است که درآن با استفاده از امواج الکتریکی خیلی ضعیف به وسیله قرار گرفتن پدهای الکتریکی بر روی پوست به ناحیه اعصاب آسیب دیده و فیبرهای عضلانی ناحیه درد هدایت می شود. این دستگاه  در مراکز الکتروتراپی استفاده می شود و به راحتی قابل جابه جایی است و برای کاهش ناحیه درد،جریان الکتریکی ضعیف تولید می کند. این درمان برای افراد مختلف که سیستم بدنی متفاوتی دارند متفاوت می باشد.به این ترتیب که  مدت زمان اثرگذاری الکتروتراپی بر روی بدن با توجه به سطح و نوع درد و مشکل بیمار متفاوت است . هم چنین این روش برای درمان  انواع دردهای مزمن مانند کمر درد و یا گردن درد و  بیماری های حاد مانند دیسک کمر و سیاتیک بسیارموثر است.بسته به محل نوع درد مناسب ترین و موثرترین و راحت ترین درمان برای برطرف درد برای شما انتخاب شده و نیز نقاط دقیقی از پوست بدن می بایست الکترودها یا پدها بر روی آن ها قرار گرفته تا به این ترتیب بتوان به حداکثر نتایج ممکن دست پیدا کرد.

دستگاه فارادیک پرفشنال

دستگاه فارادیک یکی از دستگاه هایی است که مخصوص بیماران خاصی همچون افرادی که نیاز به فیزیوتراپی دارند یا افرادی که دچار درد عصبی و عضلانی هستند، تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه (پارادیک پرفشنال) قادر است تا در درمان ها متفاوت مورد بهره برداری قرار گیرد. در واقع فارادیک نام فرکانسی است که در دستگاه مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌گیرد.

  • سکته مغزی یا فلج اندامی
  • برخی بیماری های مخصوص سالمندان ناتوان یا افراد ناتوان(ضعف عضلانی)
  • نروپاتی
  • میوپاتی
  • ضعف بعد از جراحی ناشی از شکستگی، آسیب‌های ورزشی و..
  • سلولیت و...

 

از آنجایی که یک سری داروهای شیمیایی نیز جهت درمان اینگونه بیماری ها تولید وعرضه شده‌اند، توجه به این نکته ضروری است که در چه زمان و شرایطی باید از دستگاه فارادیک پرفشنال استفاده نمود؟! ذکر این نکته ضروری است که با توجه به بررسی میزان آسیب ها و عوارض ناشی از استفاده مکرر از دستگاه و داروها، نتیجه نهایی وجود عوارضی همچون اعتیاد یافتن به دارو را نشان می‌دهد در حالی که این موضوع در استفاده مکرر از دستگاه فارادیک صدق نمی‌کند.

 گاهی دردها به قدری حاد هستند که توسط فرکانس‌هایی قوی تسکین داده می‌شوند. مانند:

  • درد ام اس
  • سیاتیک
  • رماتیسم مفصلی
  •  آسیب نخاع و اعصاب
  •  درد ناشی ازبیماری سرطان
  • قفل شدن فک
  •  دردهای لگنی
  •  پوکی استخوان و...

 

 درمان این دستگاه به چه گونه است؟

در واقع باید گفت که جریان الکتریکی ایجاد شده در دستگاه و انتقال این جریان به بدن، منجر به ترشح آندورفین در اندام شخص بیمار می‌گردد و نوعی تسکین درد را به همراه دارد. به نحوی که حتی برای زخم هایی مثل زخم ناشی از دیابت موثر است. البته زنان باردار به دلیل خطرات احتمالی مجوز استفاده از این دستگاه را ندارند.

فرکانس فارادیک علاوه بر موارد فوق گفته شده، قادر است تا تراکم چربی‌ها را در فرد بیمار افزایش دهد. بعلاوه اگر بانوان پس از بارداری با یک سری آثار پوستی ناشی از بارداری و زایمان مواجه شوند، فرکانس موجود در این دستگاه قادر است تا پوست را بهبود بخشد و آن آثار را محو کرده یا از بین ببرد. این قضیه در بین افرادی که مدام چاق و لاغر می‌شوند نیز وجود دارد.

این دستگاه ها گاه به صورت پد یا کمربند ایمنی جهت افراد چاق و به منظور لاغری و تناسب اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد و گاه به صورت دستگاه فیزیوتراپی برای تسکین دردهای بیمار مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. بنابراین جهت استفاده از آن باید نوع و شرایط استفاده بیمار را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. توجه نمایید که این دستگاه ها صرفا جهت مصارف کلینیکی و سالن و... مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و همانطور که گفته شد جهت مصارف شخصی در خانه و یا حتی در باشگاه ها و... مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. قیمت این دستگاه با توجه به شرکت سازنده، نوع و امکانات و کیفیت آن متفاوت است. به منظور خرید این محصول حتما بررسی های لازم را انجام داده و پس از مشورت اقدام به خرید دستگاه از فروشگاه های معتبر و باکیفیت نمایید.

دستگاه های فارادیک

دستگاه فارادیک 10 پد لاغری ایرانی و یا اصطلاحا کمربند های ماهواره ای یک روش جدید است که برای لاغری های موضعی به کارمی رود و این دستگاه دارای پدهایی مانند دستگاه نوار قلب هستند که به نقاطی از بدن وصل می شود و عضلات آن ناحیه را وادار به انقباض و فعالیت می کند و این نوع انقباض از نوع غیر فعال می باشد و در مقابل انقباض فعال وجود دارد که فرد با اراده خود عضله را منقبض و آن راوادار به فعالیت می کند. از این روش افراد تنبل که حوصله فعالیت و تحرک را ندارند و یا افرادی که تحرک فیزیکی آن ها توسط خود پزشک منع شده است استفاده می کنند. این روش هممانند سایر روش ها درمان مناسبی برای کاهش وزن نخواهد بود زیرا لازمه تاثیرگذاری آن استفاده دائمی است که خسته کننده بوده و عملا امکانپذیر نمی باشد و در ضمن این روش یکی از انواع پر هزینه به شمار می آید.ولی مطالعات علمی در زمینه چاقی بیان می کند که با استفاده از این دستگاه و این تکنولوژی می توان فقط به مدت 30 الی 40 دقیقه در 10 جلسه بدون پیروی از یک روش تغذیه ای و یا ورزش خاصی یک یا دو سایز از بدن کم نمود. و همانند یک تکنیک ورزشی است که هر عضله را به تنهایی وادار به انقباض و انبساط می کند تا به این روش چربی مازاد انباشته شده در محل سوخته و از بین برود. در واقع متخصصان علوم تغذیه ادعا میکنند که استفاده از روش فارادیک بسیار بی خطر بوده و خیلی سریع است و هر شخصی که دچار تناسب اندام نامناسب باشد با پیگیری ده جلسه ای از این روش می تواند به راحتی به سایز های مورد علاقه خود برسد وظاهری متناسب داشته باشد. و روزانه طرفداران زیبایی و تناسب اندام روز به روز بیشتر می شوند و انباشت توده های چربی در بدن تهدید کننده سلامت جسم و روح است مانند بیماری های آرتروز زانو.مشکلات بارداری ناشی از اضافه وزن.مشکلات تنفسی. دیابت. کلسترول بالا. فشار خون و غیره. و بیماری هایی مانند سلولیت به سختی با رژیمهای لاغری یا ورزش قابل درمان هستند. وریشه سلولیت به سادگی از بین نمی رود اما این دستگاه فارادیک 10پد لاغری ایرانی این امکان را فراهم می کند تا افراد به لاغری و تناسب اندام و هم چنین تناسب اندام مناسب برسند.

دستگاه فارادیک چیست 

دستگاه فارادیک پروفشینال درکشور ایالات متحده یک روش درمان مخصوص کسانی است که از درد بیماری های عضلانی و عصبی رنج می برند و از داروهای شیمیایی مانند انواع مسکن ها و مخدرها استفاده می کنند مناسب می باشد، که گاه حتی این داروها بر روی بدنشان عوارض جانبی بسیار و گاه هزینه های سنگین دارد. پزشکان درآمریکا یک تحقیقی راانجام دادند به این صورت که  این فرکانس را  بر روی بدن 5000 بیمارآزمایش کردند و متوجه شدند که استفاده مداوم درزمان طولانی از این فرکانس نه تنها موجب اعتیاد در فرد نمی شود بلکه هیچ گونه عوارض جانبی هم به همراه ندارد بدین گونه که با انتقال تحریکات ضعیف الکتریکی با ولتاژ بسیار پایین به سطح پوست موجب تسکین درد می شود.مزیت استفاده از این روش در این است که بیمار برای بهبود  درد خود از مسکن ها و داروهای شیمیایی استفاده می کندکه خود  این نوع داروها در تمام بدن بیمار منتشر می شود و احتمال اینکه عوارض خطرناکی برای بیمار در دیگر نقاط بدن در بر داشته باشد زیاد است. ولی دستگاه فارادیک با استفاده از محرک الکتریکی فقط بر ناحیه درد اثر گذاشته و هیچ گونه خطری برای بدن بیمار به همراه ندارد. در ضمن استفاده از دستگاه فارادیک برای زخم های باز که معمولا افراد مبتلا به دیابت دچار می شوند توصیه نمی شود وهم چنین افرادی که قند خون بالایی دارند که این مورد  موجب کندی در روند بهبودی زخم می شود بسیار تاثیر گذار می باشد و برای زنان باردار هم استفاده از دستگاه فارادیک به خاطر پالس های الکتریکی وارده بر بدن اصلا توصیه نمی شود.