به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه پالس اکسیمتر چویس مد

مدل: c2
دسته بندی: پالس اکسیمتر
شناسه محصول: 24968

1250000

c2

1250000
جزییات

CHOICEMMED CN356

تماس بگیرید
جزییات

MD300 C26

تماس بگیرید
جزییات

MD300 C20

تماس بگیرید
جزییات

  • دستگاه اکسیژن سنج
  • تحت لیسانس آلمان
  • محاسبه دقیق و سریع

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

با توجه به شرایط موجود و آلودگی ها و بیماری های ویروسی که به واسطه آن شایع شده است، از جمله ویروس خطرناک کرونا، حضور در بیمارستان ها برای چکاب وضعیت جسمی با مشکل مواجه شده است. این مسئله خصوصا برای افرادی که درگیر بیماری های خاصی هستند یا مستعد بروز اختلالات در ضربان قلب، اکسیژن خون و مواردی از این دسته هستند بسیار مهم است. با گسترش تکنولوژی، محققان موفق به ساخت دستگاه هایی شده اند که به وسیله آن افراد بتوانند بدون نیاز به حضور در بیمارستان ها، موارد حیاتی و ضروری را به صورت پیوسته تحت نظر داشته باشند. این دستگاه ها پالس اکسیمتر نام دارد. برای استفاده از آن ها فقط لازم است انگشت خود را درون دستگاه قرار داده و نتایج نمایش داده شده را بررسی کرد. در ادامه با یکی از پرفروش ترین و معروف ترین مدل های پالس اکسیمتر و کاربرد های مهم آن آشنا می شویم.

دستگاه پالس اکسیمتر چویس مد

دستگاه تست اکسیژن خون choicemmed

دستگاه تست اکسیژن خون choicemmed ، یک دستگاه برای بررسی میزان اکسیژن خون است. علاوه بر درمانگاه ها و بیمارستان ها از این دستگاه در منزل نیز می توان استفاده کرد. پزشکان به کمک این دستگاه علائم حیاتی افراد را مورد بررسی قرار می دهند. پالس اکسیمتر دارای کاربرد ها و ویژگی های متنوعی است و برای تمامی کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.
پالس اکسیمتر چویس مد CN356، یک محصول مطمئن و با کیفیت است که تمام تائیدیه های جهانی اعم از FDA, CE, IEC را دریافت کرده است. صفحه نمایش این محصول قابل تنظیم برای ۷ حالت مختلف است.  این محصول دارای باتری با دوام و ماندگاری بالا است. نور این دستگاه را می توان بر روی اتوماتیک قرار داد و تنظیمات را بر روی خاموش شدن خودکار نهاد. به این صورت می توان از کاهش طول عمر باتری و کاهش کارایی دستگاه جلوگیری کرد.

پالس اکسیمتر چویس مد قیمت

پالس اکسیمتر چویس مد ، وزن کمی دارد و به راحتی قابل حمل است. وزن این محصول در حدود ۶۰ گرم می باشد. همانطور که در بالا ذکر شد این محصول دارای صفحه نمایشگر است و بر روی آن می توان تنظیمات خاص را اعمال کرد. ابعاد این دستگاه ۳۲ در ۳۰ در ۶۰ سانتی متر است. بر روی صفحه نمایش، نمودار پالس ها به راحتی قابل مشاهده است. پالس قادر به بررسی دقیق وضعیت تمامی افراد با هر شرایطی می باشد. در صورتی که سطح اکسیژن یا تعداد ضربان قلب در هر دقیقه از طیف طبیعی کمتر یا بیشتر باشد، دستگاه به صورت خودکار به شما خبر می دهد. برای ایجاد این علامت هشدار لازم است تنظیماتی بر روی آن اعمال کنید. با کمک این محصول به راحتی و در منزل می توانید وضعیت سلامت و علائم حیاتی تمامی افراد از کودکان بالای ۳ سال تا بزرگسالان با هر سنی را مورد بررسی و نظارت قرار داد. کیفیت و دقت پالس بسیار بالا است. به این شکل تمامی نتایج را با حداکثر ۲ درصد خطا نشان می دهد.از این محصول برای هر دو دست و پا می توان استفاده کرد.

پالس اکسیمتر چویس مد

سنجش سطح اشباع خون از اکسیژن یا میزان sp02
سنجش ریتم قلبی
سنجش تعداد ضربان قلب در هر دقیقه
نمایش pulse bar بر روی دستگاه
بررسی و نمایش قدرت ضربان شریانی یا PI
آلارم های هشدار دستگاه به صورت صوتی و تصویری عمل می کنند. در صورت دریافت هشدار شما باید مجددا تست را انجام دهید. اگر هم چنان با همان نتیجه مواجه شدید و هشدار دستگاه به صدا در آمد، حتما به پزشک مراجعه نمایید.

پالس اکسیمتر چویسمد

طیف مورد بررسی ضربان قلب در این محصول بین ۳۰ تا ۲۵۰ bpm است. از سوی دیگر پالس طیف اکسیژن اشباع خون ۷۰ تا ۱۰۰ درصد را مورد بررسی قرار می دهد. PI مورد بررسی نیز طیفی بین ۳/. درصد تا ۲۰ درصد است.
اهمیت تحت نظر گرفتن میزان اکسیژن اشباع در خون چیست؟

اکسیژن اشباع در خون یکی از عوامل مهم در وضعیت سلامتی افراد است. به طور کلی سطح این اکسیژن باید بیشتر از 95 درصد باشد. وجود اکسیژن برای تنفس سلولی ضروری است. کمبود آن نیز مسلما عوارض خطرناکی در پی دارد. اگر در حین انجام تست، متوجه اکسیژن اشباع کمتر از 92 درصد شدید، پس از تکرار تست و اطمینان از صحت آن، به پزشک مراجعه کرده و علت آن را جویا شوید.
این کمبود اکسیژن علائمی نظیر احساس درد در قفسه سینه، احساس تنگی نفس، تپش قلب و مواردی از این قبیل را به دنبال دارد. بنابراین تشخیص زود هنگام آن و پیشگیری از عوارض خطرناک تر از اهمیت بالایی برخوردار است. پالس اکسیمتر این کار را برای شما آسان کرده است.
نقش ضربان قلب در سلامتی افراد
یکی از موارد دیگری که توسط پالس اکسیمتر بررسی می شود، بررسی وضعیت ضربان قلب است. ضربان قلب بالا تر یا پایین تر از حد معمول در افراد، گاهی به عنوان علامت یک بیماری و اختلال پنهان است و گاهی خود ریتم نامنظم ضربان و تعداد غیر طبیعی آن در هر دقیقه، عوارض خطرناکی به دنبال دارد و عامل ایجاد بیماری های دیگر می شود.
PI  چه تاثیری بر سلامتی افراد دارد؟

مورد نهایی، PI می باشد. این شاخص در واقع میزان انتقال خون به اندام ها را بررسی می کند. این میزان نیز در عملکرد اندام ها و کارایی آن ها موثر است. تمامی این موارد به کمک دستگاه پالس به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.
با توجه به نکات بیان شده در بالا، پالس اکسیمتر چویس مد CN356، جز جدایی ناپذیر بیمارستان ها می باشد. این محصول کاربرد مهمی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین خرید یک پالس اکسیمتر با کیفیت و معتبر بسیار مهم است.
قبل از استفاده از این دستگاه توصیه می شود دفترچه راهنما موجود در بسته بندی محصول را به دقت مطالعه کنید و تنظیمات مورد نیاز و ضروری را اعمال کنید.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی