به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

روبالشی یکبار مصرف

مدل: سفید
دسته بندی: سایر محصولات
شناسه محصول: 3554

3600

سفید

3600
جزییات

آبی

4200
جزییات

  • ابعاد 50*70
  • تولید داخل
  • رنگ : سفید

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

روبالشتی یکبار مصرف  

 روبالشی یکبار مصرف بیشترین کاربرد در بیمارستان ها و هتل ها دارد حتی اگر شما قصد سفر به جای رو داشته باشید اگر تمایل نداشته باشید ازبالشته هایی که در هتل ها و یا مهمانپذیر ها ارائه می شود استفاده بکنید می‌توانید از روبالشتی‌های یکبار مصرف و یا ملحفه های یکبار مصرف استفاده نمایید که این روبالشتی های یکبار مصرف بسیار بهداشتی و تمیز می باشد و تا حد قابل توجهی نیز از حجم  بار سنگین شما نیز در هنگام مسافرت کاهش می‌دهد و روبالشی یکبار مصرف در بیمارستانها نیز کاربرد بسیار زیادی دارد چرا که احتمال دارد بیماردر طول روز نیاز به تعویض روبالشی داشته باشد که او هم استفاده آسان‌تری داده و هم برای افرادی که در محیط بیمارستان در بخش نظافت فعالیت می کنند و راحت تر می باشد و نیاز به شست و شوی مجدد ندارد وبیش از یک بار استفاده می‌شود همچنین قابل استفاده برای افرادی که در مسافرت هستند و می‌توانند به جای اینکه با خود وسایل سنگین منزل را حمل کند از این رو بالشتی های یکبار مصرف استفاده کند و به راحتی بتوانند در هتل ها استراحت کامل داشته باشند جنس این رو بالشتی ها بسیار پاکیزه و تمیز است . 

دغدغه بسیاری از افراد در سفر و زمانی که می خواهند در هتل ها استراحت کنند استفاده از بالش هایی است که در هتل ها وجود دارد، بنابراین بالش هایی تولید شده است که به راحتی قابل حمل و نقل هستند و می توانید به هر جایی بروید. بالش ها بعد از شستن قابل استفاده مجدد هستند حتی بالش های بیمارستانی برای بیمارانی که نیاز به بستری طولانی مدت دارند می تواند حتی برای بیمار بسیار مفید باشد. دارای مواد بسیار مرغوب بوده و حتی پس از شستشو نیز بارها مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.

رو بالشتی  بهداشتی. استفاده آسان ، راحت و مقرون به صرفه. رو بالشتی  یکبار مصرف برای استفاده موقت ، تعویض مکرر بالش یا زمانی که بالش ها قابل شستشو نیستند مناسب هستند. مناسب برای مسافرت و تجارت ، اقامت در هتل برای یک خواب سالم و ایمن ، نظافت خوب مناسب برای استفاده در کلینیک ها ، بیمارستان ها ، اتاق های ماساژ یا آبگرم ، این رو بالشتی  یکبار مصرف از نانوسیم های نرم ساخته شده اند و ضد رسوب و مقاوم در برابر گرد و غبار هستند. این رو بالشتی نرم و بهداشتی برای افراد مسن و کودکان نیز مناسب است. این روبالش یکبار مصرف نرم و با کیفیت است که باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شود. این روبالش یکبار مصرف مناسب پوست بوده و به راحتی دور ریخته می شود. این روبالش های یکبار مصرف بهداشتی ، راحت و مقرون به صرفه هستند. روبالش های یکبار مصرف نیز جایگزین مناسبی برای ربالش هایی هستند که نیاز به شستشو دارند و برای استفاده بیماران یا استفاده از آنها در بیمارستان ها یا خانه ها و هتل ها مناسب هستند. برای راحتی در خانه و سفر و رعایت بهداشت بیشتر ، این  روبالشی یکبار مصرف می تواند کار شما را بسیار راحت کند. 

مزایای استفاده از روبالش یکبار مصرف

مسائل بهداشتی را رعایت کنید.
کاهش هزینه های دوخت ، تعمیر و نگهداری 
هزینه استفاده از آب و مواد شوینده را برای نظافت و ضدعفونی کاهش دهید.
نیازی به اتو ندارد و کار با آن آسان است.
در زمان دوختن یا شستن پارچه ها صرفه جویی کنید.
از انتشار باکتری ها ، میکروب ها و عفونت ها ، به ویژه عفونت های شایع بیمارستانی جلوگیری می کند.

روبالشی یکبار مصرف هتلی  

یکی از علت‌های ریزش مو و حساسیت ، به بالشی که در زیر سرمان قرار داشته در ارتباط می‌باشد. در سفر یا هر جایی که شاید حمل کردن ملحفه ، بار اضافی به شمار می‌رود ، روبالشتی‌های یکبارمصرف به کار خواهند آمد. از جهتی اگر بیماری در خانه داشته باشید ، شاید احتیاج باشد به طور مرتب روبالشتی او را عوض نمایید که در این صورت به کار بردن روبالشتی یکبار مصرف مورد مناسبی می‌باشد. ملحفه و روبالشتی‌های یکبار مصرف ، یکی از وسایل پر استفاده در سفر، هتل، کلینیک‌های درمانی وخوابگاه‌ها می‌باشد. می‌توان در هر جایی که احتیاج بوده روی بالش‌ پوششی قرار داده و به طور منظم تعویض نمود ، روبالشتی یکبار مصرف راهکار مناسبی خواهد بود. جنس بعضی از روبالشتی‌های یکبار مصرف از جنس اسپان باند می‌باشد بنابراین ضدحساسیت هستند. ویژگی این جنس پارچه موجب گردش هوا در پارچه شده و موجب خواهد شد شخص در حین استفاده عرق نکند. همانطور که بیان شد روبالشتی یکبار مصرف یکی از محصولاتی بوده که بیشترین کاربرد آن در هتل‌ها ، خوابگاه‌ها ، بیمارستان‌ها و دیگر مراکز می‌باشد. جنس برخی دیگر از روبالشتی‌های یکبار مصرف از نانوون لطیف و مرغوب برای یکبار استفاده ساخته شده‌اند و هیچ نوع حساسیت پوستی به وجود نمی‌آورند. این روبالشتی‌های یک بار مصرف مناسب استفاده در  مکان‌های گوناگون مثل کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، منزل، سالن‌های ماساژ و غیره می‌باشند. این روبالشتی‌های یکبار مصرف با پوست دوست بوده و بدون دردسر دور انداخته خواهند شد. به همین ترتیب فروشگاه‌های این گونه از روبالشتی تلاش بر آن دارند تا عالی‌ترین روبالشتی یکبار مصرف را برای جلب رضایت مشتریان خود عرضه نمایند. گوناگونی خیلی زیادی از ابعاد و اندازه و جنس در این نوع روبالشتی‌ها مشاهده خواهد شد که همه‌ی این‌ها در فروشگاه‌های گوناگون این محصول عرضه می‌شوند.


روبالشتی یکبار مصرف بیمارستانی

همانطور که بیان شد این نوع از روبالشتی‌ها در مراکز خاص بیشترین کارایی را داشته به همین دلیل باید دارای ویژگی‌های خیلی خاصی باشند تا در مراکزی مثل کلینیک‌ها بتوانند آنها را مورد استفاده قرار دهند. مهمترین خصوصیت روبالشتی یکبار مصرف این می‌باشد که باید از پارچه‌ی خیلی با کیفیت و نرمی دوخته شود تا بتوان در مراکزی که ذکر شد آن را به کار برد. به همین دلیل این نوع روبالشتی‌ها بیشتر از پارچه‌های نخی که بهترین پارچه برای روبالشتی بوده دوخته خواهند شد. در نتیجه اینگونه از روبالشتی‌ها از مناسب‌ترین روبالشتی‌ها برای مصرف در بیمارستان‌ها و یا هتل‌ها به شمار می‌روند. ویژگی دیگری که مناسب‌ترین نوع از این روبالشتی باید دارا باشد این بوده که باید تنوع خیلی زیادی در اندازه داشته باشد چون خود این روبالشتی با اینکه یک روبالشتی ساده است ولی باید مورد استفاده بالش‌های گوناگونی قرار بگیرد برای مثال بالش‌هایی که خیلی بزرگ می‌باشند با بالش خیلی کوچکی که برای کودکان به کار می‌رود در یک اندازه نبوده به همین علت باید در طراحی این نوع روبالشتی‌ها اندازه‌های گوناگونی در نظر گرفته شود. خصوصیت دیگر که این گروه رو بالشتی باید دارا باشد این بوده که باید از پارچه‌ی ارزان قیمتی دوخته شود تا مصرف‌کننده قادر باشد آن را با قیمت خیلی کم تهیه نماید و برای یکبار استفاده آن را به کار ببرد. به همین منظور پارچه‌های خیلی مرغوب و ارزان قیمت را مورد استفاده قرار می‌دهند تا خریدار بتواند با خیال آسوده به عوض کردن و دور انداختن این روبالشتی اقدام نماید.

خرید روبالشی یکبار مصرف 

خرید ارزان روبالشتی یکبار مصرف به مولفه‌های گوناگونی می‌تواند بستگی داشته باشد. مثل اینکه با خرید کلی از این محصول هم احتیاج خیلی از خریداران مثل ارگان‌های ویژه به حجم زیاد از این روبالشتی رفع خواهد شد و هم این که هزینه‌ی خیلی کمتری برای خرید این کالا به فروشنده پرداخت می‌شود. به همین دلیل برای مصلحت خریداران خرید عمده این محصول را توصیه خواهیم کرد.
 

3.3

میانگین امتیاز

66.7%توصیه شده(2 از 3)
33.3 %
0%
33.3 %
33.3 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    جنس خيلي خوبي داره

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    برای سفر عالیه

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ابعاد روبالشتی چند هست ؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    50*70 هست

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی