به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پیش بند سربی

مدل: پیش بند سربی بزرگسال
دسته بندی: روپوش سربی
شناسه محصول: 3847

5000000

پیش بند سربی بزرگسال

5000000
جزییات

پیش بند سربی کودک

4000000
جزییات

  • دارای محافظ تیروئید
  • پارچه سامسونگ کره ای پشت پی وی سی با قابلیت شستشو و تنظیف ، دولایه
  • دارای تاییدیه و گزارش تست اشعه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
سایز کوچکتر ویژه کودکان 2000000
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پیش بند سربی دندانپزشکی

گارد سربی از دیگر پوشش های سربی می باشد که در دسته تجهیزات پزشکی قرار می گیرد بیشترین کاربرد پیشبند سربی در بخش فک و صورت و دندان پزشکی می باشد بسیاری از بیمارانی که برای انجام عملیات دندانپزشکی خود نیاز به عکس از فک و صورت خود دارند برای جلوگیری از خطر ریسک این اشعه های پرتو ایکس به بدن خود از این پیش بند سربی  برای حفاظت از بدن خود استفاده می کنند این گارد سربی  طراحی بسیار با کیفیتی دارند هم چنین دارای دوخت بسیار قوی در پوشش خود می باشند یک لایه سربی در ساخت این  گارد سربی به کار برده شده است که بسیار مستحکم و با کیفیت می باشد و دارای یک روکش ضد آب است که در ساخت این گارد به کار برده شده است، قابلیت نظافت و بهداشت بیشتری را به مصرف‌کننده می‌دهد از مشخصات دیگر این شیلد سربی دندانپزشکی استفاده از بهترین و با کیفیت ترین لاستیک سربی در ساخت آن می‌باشد که باعث انعطاف بیشتر و حتی عدم شکنندگی در هنگام استفاده از آن در موقع عکسبرداری از مصرف کننده می شود.

پرسنل بیمارستان و مراقبت های بهداشتی مخصوصا پزشکان و دانشمندانی که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارند و همواره در معرض انواع اشعه های رادیو اکتیو هستند به تجهیزاتی نیاز دارند تا از آن ها در برابر این اشعه ها محافظت کنند. در واقع تلاش برای به حداقل رساندن برخورد پرتو ها و... باعث تولید تجهیزاتی به نام پیش بند سربی شده است. این ابزار از رساندن پرتو های خطرناک گاما و رادیو اکتیو جلوگیری می کند که کاربرد موثری هم در بین پرسنل بیمارستان و... دارند. به پیش بند ها تجهیزات حفاظتی هم گفته می شود که از آن برای کاهش برخورد پرتو های قوی گاما و رادیو اکتیو استفاده می کنند. این تجهیزات پزشکی از لایه های سرب و لاستیک تشکیل شده است. البته در انواع مختلف تولید می شوند که هر کدام برای قسمت هایی از بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

پیش بند سربی

پیش بند سربی رادیولوژی

دارای ضریب اطمینان حفاظتی بالایی می باشد و از لحاظ کیفیت نیز با نمونه‌های خارجی برابری می کند و در کل پیش بند سربی رادیولوژی برای  محافظت بالا تنه بیمار در هنگام عکسبرداری و تصویربرداری دندان و فک و صورت او مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار با کیفیت و  از جنس بسیار مرغوبی ساخته شده است. پیش بند سربی بیشتر در مقطع دندانپزشکی استفاده می گردد و در بیمارستان هایی که مجهز به سیستم تصویربرداری از فک و صورت بیمار می باشد و می توان از این گارد سربی  در بدن بیماران مشاهده نمود که برای حفاظت بیشتر از بدن بیماران استفاده می گردد.

روپوش های سربی جهت استفاده و راحتی بیمار در هنگام استفاده در طول درمان تهیه شده است روپوش های سربی جهت حفاظت از اپراتور و یا بیماران در مقابل پرتوهای یونساز نظیر اشعه ایکس  یا اشعه های دیگر در مراکز رادیولوژی و یا آنژیوگرافی و حتی در  مواقعی که بیمار در مرحله پرتو درمانی قرار دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

و هم چنین در مراکز صنعتی نیز مورد استفاده اشخاص قرار می‌گیرد این مدل روپوش های سربی با معروف ترین برندهای اروپایی به لحاظ کیفیت برابری می کند و هم ارز می باشد ویژگی قابل مشاهده روپوش های  سربی استفاده از لاستیک سربی در ساخت آن می باشد که این لاستیک سربی چهار لایه ای می باشد که بسیار با کیفیت و دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا که به موجب سبکی و راحتی فرد در هنگام استفاده از روپوش سربی می شود هم چنین ویژگی عدم شکنندگی این پیش بندهای سربی باعث حفاظت بالای این روپوش ها و هم چنین عمر بالای استفاده این روپوش ها می گردد و روکش های که درروپوش های سربی مورد استفاده قرار گرفته است باعث بالا بردن مقاومت روپوش ها در موقع استفاده می گردد و بالا بردن عمر و کیفیت روپوش ها می شود

هم چنین این لایه ای که در ساخت روپوش های سربی استفاده می شود این قابلیت بهداشتی بودن و ضد میکروب بودن را به فرد استفاده کننده می دهد روپوش ها در دو سایز موجود می باشد یکی سایز بزرگسال است که مناسب افراد بزرگسال می باشد و یک سایز بچه گانه که برای کودکان استفاده می گردد

شیلد سربی

شیلد سربی از خطر و نفوذ اشعه ایکس به بدن و ایجاد بیماری در بدن بیمار  بسیار محافظت می‌کند و در لایه سربی موجود در محافظ سربی باعث حفاظت بالا بیمار در مقابل اشعه ایکس می‌ شود که بسیار با کیفیت و از بهترین جنس لاستیک سربی تهیه شده است که دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر اشعه ایکس می باشدعکس روپوش سربی دندان پزشکی

روپوش های سربی در انواع مختلفی تولید می گردد که شامل روپوش سربی هایلایت می باشد و هم چنین روپوش سربی دو طرفه در بخش‌هایی از آن استفاده می گردد که نیازمند حفاظت بیشتری از فرد در مدت زمان طولانی تری می باشد مانند بخش هایی مثل آنژیوگرافی اتاق عمل و مراکزی که نیاز دارند تا فرد مدت بیشتر در منطقه حضور داشته باشد این روپوش ها نیز در دو سایز بزرگ و کوچک تولید شده و بسیار دوخت قوی و و با کیفیتی دارند هم چنین از یک روکش ضد آب که باعث می‌شود از انتقال هر گونه عفونت به بدن جلوگیری شود

در ساخت این روپوش ها استفاده می گردد و دارای کیفیت بالای ضد میکروبی نیز می باشد که از ویژگی های بارز دیگر این روپوش ها به خاطر استفاده از لاستیک سربی در دوخت آن می باشد که یکی از بهترین و مطمئن ترین لاستیک های سربی با کیفیتی است که در ساخت این پیشبند سربی دو طرفه استفاده می گردد. ویژگی انعطاف پذیری بالا و عدم شکنندگی این روپوش ها در واقع ضریب اطمینان حفاظتی بالا  را به این روپوش ها ی سربی می دهد که  با نمونه‌های خارجی  برابری می‌کند و در آخر موجب راحتی و سهولت استفاده از این روپوش ها در مراکز بهداشتی و درمانی می گردد.

پیش بند های سربی یا پیش بند سربدار نوعی لباس محافظتی محسوب می شود. به عبارت دیگر مثل سپر از افراد در برابر پرتو های گاما محافظت می کند. این تجهیزات فقط برای پرسنل بیمارستان اعم از پزشک و پرستار و جراح و یا دانشمندانی که با مواد شیمیایی برخورد دارند، مورد استفاده قرار نمی گیرند. بلکه گاهی برای بیماران و عموم مردم کاربرد دارد. این پیش بند به این دلیل می تواند از افراد در برابر اشعه های گاما محافظت کند که در آن سرب و لاستیک وجود دارد. شاید در نگاه اول بنظر برسد که یک لایه پلاستیک است، اما وجود یک لایه سرب که با توجه به نوع تجهیزات سربی مقدار آن فرق می کند و می تواند از ۰.۵ تا ۲.۳ سرب باشد باعث محکم و قوی شدن لباس می شود. همچنین  وجود سرب باعث انعطاف پذیری این لباس ها شده است.

  در واقع از سرب به عنوان یک فلز پر کاربرد یاد می کنند  که نقش اساسی در لباس های پزشکی دارد.

هدف اصلی استفاده از این پیش بند ها به کاهش برخورد اشعه های ایکس یا گاما به  بدن است، زیرا برخورد آن ها به بدن افراد باعث به وجود آمدن اختلالاتی در بدن می شود. همچنین اگر این پرتو ها به اندام های حساس بدن برخورد کنند در نسل های آینده هم تاثیر می گذارند. این پرتو ها بیشتر در مکان هایی، مثل رادیوگرافی، فلوروسکوپی، توموگرافی کامپیوتری وجود دارد.

پیش بند سربی کودک

ایکون تیک سبزدر ساخت آن از مرغوب ترین نوع لاستیک و سرب استفاده شده است، به همین دلیل نرم است و شکننده نمی باشد

ایکون تیک سبزبه دلیل وجود لاستیک و سرب سبک است و به راحتی می توان آن را پوشید.

ایکون تیک سبزدر آن ۴ لایه سبک و نرم سرب و لاستیک است

ایکون تیک سبزدر پیش بند سربی روکش نانو وجود دارد که از نفوذ عفونت ها و پرتو ها به بدن جلوگیری می کند.

ایکون تیک سبزدارای طراحی های مختلفی هستند و اغلب با ابعاد و سایز های گوناگونی تولید می شوند.

ایکون تیک سبزقیمت آن ها مناسب است.

ایکون تیک سبزدوخت بسیاری قوی دارند.

پیش بند ها تجهیزاتی هستند که برای حفاظت از اشخاص در برابر پرتو های گاما تولید شده اند. در واقع از آن جایی که از طرفی بدن انسان به راحتی می تواند پرتو ها را به سمت خود جذب کند و از طرف دیگر این پرتو ها به شدت قوی هستند باید در هنگام استفاده از این پرتو ها از تجهیزات سربی برای اندام های مختلف بدن استفاده کرد. اما توجه داشته باشید که پیش بند سربی را به تنهایی استفاده نمی کنند، چون پیش بند ها نیمی از بدن را پوشش می دهند و در کنار آن از روپوش ها هم استفاده می شود.

و نکته دیگر آنکه تجهیزات سربی همیشه تاثیر گذار نیستند و میزان تاثیر پوشش های سربی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثلا وضعیت فیزیکی سرب موجود در پیش بند، نحوه پوشیدن آن، معادل بودن سرب روپوش و انرژی پرتو های ایکس موجود و عوامل دیگر که همگی روی تاثیر پوشش سربی موثر هستند.

این پیش بند در دو نوع بزرگسالان و کودکان تولید می شوند، پس طبیعی است که قیمت ها هم با هم برابر نباشند. پیش بند سربی بزرگسالان نسبت به پیش بند های کودکان معمولا قیمت بیشتری دارند.

  • پیش بند سربی

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • jalali ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۴

    ضخامت سرب چقدره؟

  • مدیریت ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۳

    ۰.۵

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی