به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

روپوش سربی اطفال

مدل: اطفال
دسته بندی: روپوش سربی
شناسه محصول: 3819

5000000

  • دارای تاییدیه و گزارش تست اشعه
  • پارچه سامسونگ کره ای پشت پی وی سی با قابلیت شستشو و تنظیف

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

روپوش سربی اطفال

ازدیگر پوشش های سربی مورد استفاده در بخش رادیولوژی روپوش سربی کودکان است که این روپوش نیز مانند سایر روپوش ها از میزان سرب استاندارد ساخته شده است و برای حفاظت از بدن کودکان طراحی شده است  یک طراحی بسیار عالی و راحتی دارد و برای تمام کودکان بسیار راحت پوشیده می شود و در هنگام استفاده از ایم روپوش ها خیلی راحت هستند.

در ضمن در قسمت کناری این روپوش ها یک سری بندهایی طراحی شده است که برای محکم کردن و فیکس کردن این روپوش ها به بدن می باشد.که این خود باعث سهولت بسیار خوبی جهت استفاده از آین روپوش ها می گردد.روپوش سربی کودکان دارای برش های دقیق و اندازه های درست می باشد و دقیق و متناسب با سایز بدن طراحی شده است.و در ضمن دارای محافظت و پوشش متناسب و متعادل برای قسمت و پشت و جلوی بدن تهیه شده است

در ضمن دارای پوشش مخصوص خارجی می باشد. برای حفاظت از بدن کودکان دارای پوشش داخلی و محافظتی نیز هستند که بدن کودک را در برابر تابش مضر اشعه ایکس حفاظت می کند.قابلیت دیگر این پوشش ها این است که دارای قطر 0.5 میلیمتری در جلو و قطر 0.25 میلیمتری در عقب می باشد.در ضمن دارای لبه ای کاملا نوار دوزی شده هستند. دارای سایزهای مختلفی هستند

که می توان به این موارد اشاره کرد: سایز کوچک: 59 سانتی طول و عرض 35 سانتی که برای کودکان 3 تا 5 ساله مناسب است.سایز متوسط که دارای طول 67 سانتی و عرض 43 سانتی است که مناسب برای کودکان 6 تا8 ساله می باشد. و سایز بزرگ که اندازه آن به طول 84 سانتی و عرض 45 سانتی است و برای کودکان رده سنی 9 تا 12 ساله کارایی دارد.

لایه پلاستیکی حاوی سرب موجود در این روپوش ها کاملا بدن کودک را در هنگام استفاده از بخش رادیولوژی حفاظت می کند و از لحاظ سرب استانداردی که استفاده شده است دارای بهترین و با کیفیت ترین سرب می باشد که دارای انعطاف می باشد که در هنگام استفاده موجب راحتی و آسایش کودک می گردد.

خرید روپوش سربی کودکان

روپوش های سربی فقط برای پزشکان و پرسنل بیمارستان مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه اغلب از آن ها برای کودکان نیز استفاده می کنند، زیرا بدن کودکان در برابر اشعه های ایکس یا گاما واکنش شدید تری نشان می ‌دهد و برای آن ها مشکلات بیشتری به وجود خواهد آورد. بنابراین برای کودکان نیز از نوعی روپوش استفاده می کنند به نام روپوش سربی کودکان که مناسب اطفال است. این روپوش ها نسبت به روپوش های معمولی هیچ تفاوتی ندارد، در حالی که اغلب افراد فکر می کنند، چون برای کودکان استفاده می شود دارای چند ویژگی متفاوت با روپوش های بزرگسالان است در حالی که همه ی آن ها تقریبا مثل هم هستند.

روپو سربی کودک

معرفی روپوش سربی کودکان

برخورد بیش از حد اشعه های ایکس و نیز اشعه های رادیو اکتیو بسیار مضر و خطرناک می باشد، مخصوصا اگر این اشعه ها به کودکان برخورد کند. نکته ای که در رابطه با این اشعه ها باید بدانید این است که این اشعه ها به شدت قوی می باشند و برخورد آن به بدن برای فرد بسیار زیان بار است. اشعه ایکس یا گاما اگر در مقادیر زیادی باشد می تواند موجب اختلال در کارکرد سلول ها و تکثیر آن ها شود و افزایش یابد که در نهایت منجر به بروز سرطان و حتی مرگ فرد ‌شود. پس تمامی افرادی که در معرض اشعه ها قرار بگیرند باید از روپوش های مخصوص استفاده کنند و اما کاربرد این روپوش سربی کودکان در چیست؟ در مواردی که نیاز به محافظت از قسمت هایی از بدن اطفال می باشد از روش های مخصوص اطفال استفاده می کنند که تقریباً همانند روپوش های بزرگسالان می باشد.

 هدف از تولید این روپوش های کودکان جلوگیری از برخورد پرتو های رادیو اکتیو به بدن کودکان در هنگام عمل می باشد، البته گاهی ممکن است که استفاده از آن فقط برای عمل نباشد بلکه برای تصویر برداری نیز از این روپوش ها استفاده می شود. به طور کلی در موقعیت هایی که باید از روپوش سربی کودکان استفاده کرد عبارت اند از، بخش های رادیولوژی، پزشکی، اتاق عمل و موارد این چنینی که استفاده از روپوش ها ضروری است.

مزایای روپوش سربی کودکان

طراحی فوق العاده و راحت برای پوشیدن و درآوردن روپوش، تعبیه بند هایی برای تنظیم و محکم کردن روپوش ها از جمله ویژگی های مهم این روپوش کودکان است. همچنین طرح های جذاب و متنوع برای استفاده کودکان، باعث جذاب شدن این نوع روپوش ها در بین اطفال شده است. به طور کلی روپوش ها در دو نوع تولید می‌ شوند

که نوع اول سایز بندی سه تا شش سال دارد و نوع دوم دارای سایز بندی ۶ تا ۱۲ سال است. در ساخت روپوش های کودکان از مرغوب ترین نوع لاستیک سرب استفاده کرده اند که بیشترین درصد خلوص را دارد. همچنین از آن جایی که این روپوش ها برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد سبک و راحت می باشند تا کودک در هنگام استفاده اذیت نشود. در تولید این نوع روپوش ها از الگو های طراحی روز دنیا برای حفاظت و راحتی هر چه بهتره اطفال در ایک روپوش سربی کودکان استفاده شده است.

در کنار این موارد گفته شده این روپوش ها دارای دوخت بسیار قوی و عالی می باشند که در کنار مزایا و ویژگی ‌هایی که دارد قیمت آن مناسب است.

روپوش سربی

راهنمای استفاده از روپوش سربی کودکان

ابتدا روپوش را از درون کاور در بیاورید، سپس دست تان را از درون حلقه آستین رد کرده و آن را از قسمتی بپوشید که جلوی بدن را بپوشاند. سپس بند های روپوش را از پشت ضربدری کرده و سپس به جلو بیاورید و آن را ببندید. البته قبل و بعد از استفاده حتما روپوش را آویزان کنید و اجازه ندهید که روی آن تاخوردگی بیفتد. همچنین آن را در مجاورت شعله و مواد اشتعال زا قرار ندهید و از برخورد اجسام تیز به آن جلوگیری کنید.

در صورتی که در هنگام استفاده روی روپوش سربی کودکان لک و یا کثیفی ایجاد شد می‌ توانید با پارچه‌ های نمناک به آرامی روی آن کشیده و آن را پاک کنید. ولی در صورتی که لک پاک نشد می توانید آن را به خشکشویی ها بدهید تا این مشکل را رفع کنند. البته قبل از انجام این کار حتما مطمئن شوید که روپوش قابلیت شستشو را دارد.

سخن پایانی

یکی دیگر از پوشش های سربی که در بخش های رادیولوژی به آن احتیاج می ‌باشد روپوش سربی کودکان است که این نوع روپوش نیز همانند سایر روپوش ها از مقداری سرب استاندارد ساخته شده است و برای حفاظت از بدن کودک طراحی شده است. طراحی آن به گونه ای می باشد که کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کنند در ضمن در قسمت کناری این روپوش ها یکسری بند هایی وجود دارد که از آن برای محکم کردن روپوش به بدن استفاده می‌ شود که این خود باعث سهولت استفاده کودکان از این نوع روپوش ها میشود.

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • رجبی ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۱

    بزرگسال هم موجوده؟

  • مدیریت ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۶

    بله

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی