به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

روکش سلولوئیدی دندان

مدل: کیت روکش شفاف آناتومیک TOR VM
دسته بندی: ابزار ترمیمی
شناسه محصول: 2594
برند: tor vm

750000

  • کیت 64 عددی روکش شفاف آناتومیک برای ساخت تاج دندان های قدامی، خلفی، اطفال، مخروطی

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کیت روکش سلولوئیدی

بسته بندی کیت روکش شفاف آناتومیک TOR VM  به این صورت می باشد که در هر بسته 64 روکش شفاف آناتومیک وجود دارد و دارای نوع های مختلفی هستند از جمله / قدامی ، خلفی ، اطفال و مخروطی . روکش های شفاف آناتومیک دندان های قدامی دارای 44 روکش دندان های جلویی در فک بالا با سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک و 20 روکش دندان های جلویی فک پایین با سایز های بزرگ ،   متوسط و کوچک می باشد . روکش شفاف آناتومیک  دندان های خلفی دارای 32 عدد روکش برای دندان های آسیاب بزرگ و 32 روکش دندان برای آسیاب های کوچک با سایز کوچک ؛ متوسط و بزرگ می باشد . روکش شفاف آناتومیک  دندان اطفال برای دندان های آسیاب بزرگ32 روکش و همچنین برای دندان های آسیاب کوچک اطفال 32 روکش با سایز کوچک - متوسط و بزرگ دارد . و در آخر  روکش شفاف آناتومیک دندان مخروطی دارای 8 روکش شفاف  از هشت مدل می باشد .

روکش سلولوئیدی دندان

روکش شفاف آناتومیک

روکش شفاف آناتومیک دندان یک راه انقلابی برای بازسازی ساختار دندان و بهبود لبخند شما هستند. آنها نوعی تاج دندان هستند که به گونه ای طراحی شده اند که شفاف بوده و رنگ طبیعی دندان های شما را تقلید کند. برخلاف روکش‌های فلزی سنتی، روکش‌های شفاف مخروطی به‌طور یکپارچه با دندان‌های موجود شما ترکیب می‌شوند و ظاهری زیبا و طبیعی را ارائه می‌دهند.

شکل مخروطی تاج باعث می شود تا نسبت به روکش های سنتی محکم تر و مطمئن تر روی دندان قرار گیرد. این به محافظت از دندان در برابر سایش و پارگی بیشتر کمک می کند و در عین حال نتیجه زیبایی شناختی تری را ارائه می دهد. شفافیت روکش شفاف آناتومیک همچنین ظاهر و احساس طبیعی تری را ایجاد می کند، زیرا اجازه می دهد نور از مواد عبور کند و مانند یک دندان واقعی از روی دندان منعکس شود.

روکش سلولوئیدی دندان tor vm

علاوه بر مزایای زیبایی شناختی، روکش سلولوئیدی دندان tor vm تعدادی از مزایای سلامتی را نیز ارائه می دهند. ماده ای که برای ایجاد تاج استفاده می شود زیست سازگار است، به این معنی که برای استفاده در دهان بی خطر است و هیچ آسیبی به لثه یا دندان های اطراف وارد نمی کند. این روکش همچنین برای محافظت از دندان در برابر آسیب بیشتر طراحی شده است، زیرا مانعی بین دندان و هرگونه ذرات غذا یا باکتری ایجاد می کند.

روکش سلولوئیدی دندان tor vm یک راه عالی برای بازسازی ساختار دندان و بهبود لبخند شما هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و هم برای سلامت دهان و دندان شما مفید باشند. اگر به دنبال راه حلی با ظاهر طبیعی و ماندگار برای ترمیم دندان هستید، روکش های شفاف مخروطی می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

  • مواد عمومی ترمیمی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی