به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سانتریفیوژ آزمایشگاهی کاوش مگا

مدل: 8 شاخه SDD8
دسته بندی: سانتریفیوژ
شناسه محصول: 4738
برند: کاوش مگا

17700000
17169000

8 شاخه SDD8

17169000
جزییات

16 شاخه SDD16

17460000
جزییات

24 شاخه SDD24

18139000
جزییات

  • تمام دیجیتال درب برقی لوله های ۱۰۰*۱۶ و لوله های ۱۶۰*۱۶
  • آماده تحویل
  • دارا بودن موتور دور بالا (بدون زغال) تنظیم شتاب

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سانتریفیوژ آزمایشگاهی کاوش مگا

سانتریفوژ آزمایشگاهی دستگاهی است که از آن برای چرخاندن مواد با سرعت بالا استفاده می‌شود. دانشمندان معمولاً دستگاه سانتریفوژ را برای جدا کردن ذرات جامد از یک مایع یا تقسیم مخلوط مایعات به اجزای گوناگون آن به کار می‌گیرند. مخلوط را درون لوله‌ای قرار می‌دهند که به صورتی قرار داده شده‌ است که با چرخش دستگاه، به سمت خارج از مرکز حرکت می‌کند و به حالت افقی قرار می‌گیرند. در این حالت، نیروی گریز از مرکز می‌خواهد که مخلوط را برخلاف مرکز سانتریفوژ براندو از این نقطه دور کند و ذرات یا مایع سنگین تر بیش تر به سمت بیرون (یا ته مخلوط) رانده می‌شوند.

کاور دستگاه ورق فولادی با رنگ الکترو استاتیک ضد خش

وقتی سانتریفوژ از حرکت بازمی‌ایستد، مواد به همین حالت غیر مخلوط می‌مانند. خون و سایر نمونه‌های بیولوژیکی را معمولاً به وسیله دستگاه سانتریفوژ جدا می‌کنند. سریع‌ترین سانتریفوژ با نام «فرامرکز گریز» با سرعت ۲۰۰۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد. از دستگاه‌های گریز از مرکز بزرگ برای انجام آزمایش بر روی خلبانان نظامی و فضانوردان استفاده می‌شود تا میزان مقاومت آنان در شتاب‌های بالا معلوم گردد.

دستگاه سانتریفیوژ دستگاه هایی میباشند که با سرعت بالا چرخانده می شوند تا ذرات جامد از یک مایع یا مخلوط مایعات و اجزای گوناگون آن ها را از یکدیگر جدا نمایند برای این منظور محلولات مورد نظر را درون لوله قرار می ریزند سپس لوله را داخل دستگاه جای می دهند که لوله ها با روشن شدن دستگاه و چرخش آن به سوی خارج از مرکز حالت افقی به خود می‌ گیرند

در این هنگام نیروی گریز از مرکز سعی می‌ کند که مخلوط را بر خلاف مرکز سانتریفیوژ به حرکت در آورد و از آن نقطه دور نماید که در این صورت ذرات یا مایع سنگین بیشتر در ته مخلوط ته نشین می شوند. هنگامی که دستگاه سانتریفیوژ از حرکت بایستد مواد به همین حالت غیر مخلوط باقی می مانند.

معمولاً برای جداسازی خون و نمونه های بیولوژیک از دستگاه مذکور استفاده می شود سریعترین سانتریفیوژ فرامرکز گریز نام دارد که چرخش آن دارای سرعتی برابر با ۲۰۰ هزار دور در دقیقه است. دستگاه های گریز از مرکز بزرگ برای انجام آزمایش بر روی خلبانان نظامی و فضانوردان برای سنجش میزان مقاومت آنها در شتاب های بالا کارایی دارد همچنین به جهت جداسازی سوسپانسیون ها نیز استفاده می شوند. سانتریفیوژ 8 شاخه دیجیتالی یکی از هزان مدل سانتریفیوژ موجود در بازار تجهیزات پزشکی می باشد

که با وزنی حدود ۲۲ کیلوگرم عرضه گردیده است. بدنه این دستگاه از ورق فولادی با رنگ الکترواستاتیک و درب آن از نیز از طلق پلی اتیلن شفاف با ضخامت 1 سانتی متر ساخته شده می باشد و دارای هد متحرک 8 شاخه است. با برق 220 ولتی و فرکانس  50 هرتز کار می کند و می تواند نوسانات برق 20% (+) (-) را تحمل نماید.

سرعت دستگاه را می توان از 15 الی ۴۰۰۰ RPM تنظیم نمود همچنین دارای تایمر ۹۹ دقیقه ای است. سیستم ترمز در نظر گرفته شده برای سانتریفیوژ 8 شاخه دیجیتالی نیز از نوع اتومات می باشد همچنین به منظور برقراری ایمنی و محافظت بیشتر درب آن به میکروسوئیچ نیز مجهز می باشد و فیوزی با ترانس کاهنده ولتاژ نیز برای آن از سوی سازنده در نظر گرفته شده است.

عوامل گوناگونی از قبیل جنس، برند دستگاه، نوع عملکرد، ابعاد و ... در تعیین قیمت دستگاه معرفی شده تاثیرگذار هستند. قبل از خریداری توجه داشته باشید که محصول مد نظر از کمپانی معتبری باشد همچنین از داشتن گارانتی، اصل بودن دستگاه و صحیح و سالم بودن آن نیز اطمینان حاصل بفرمایید. فروشگاه های آنلاین بسیاری در زمینه فروش تجهیزات پزشکی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند فروشگاهی را جهت خرید انتخاب نمایید که از نماد اعتماد و سابقه درخشان در زمینه خدمت به مشتریان برخوردار باشد. کارشناسان مرکز آریا طب با سالها تجربه درخشان و ارزنده در ارائه محصولات پزشکی آماده مشاوره دادن به شما عزیزان هستند.

سانتریفیوژ 8 شاخه

سانتریفیوژ 8 شاخه دیجیتالی کاوش مگا مدل SDD8

ایکون تیک سبزدارا بودن موتور دور بالا (بدون زغال)

ایکون تیک سبزکنترل کننده دیجیتال برای کنترل  و تنظیم سرعت

ایکون تیک سبزکنترل کننده دیجیتال برای تنظیم زمان

ایکون تیک سبزسیستم دیجیتال تنظیم شتاب حرکت دستگاه

ایکون تیک سبزدارا بودن ترمز الکتریکی

ایکون تیک سبزدارا بودن سیستم بالانس  برای تنظیم تعادل دستگاه

ایکون تیک سبزدارا بودن سیستم شناساگر خودکار روتور دستگاه

سانتریفیوژ 24 شاخه

سانتریفیوژ 24 شاخه تمام دیجیتال کاوش مگا مدل SDD24

دستگاه سانتریفیوژ دارای تایمر دیجیتال

حداکثر سرعت ۴۰۰۰ دور در دقیقه (قابل تنظیم)
لوله های ۱۰۰*۱۶ و لوله های ۱۶۰*۱۶
نمایشگر دیجیتال
موتور مخصوص سانتریفیوژ
تنظیم زمان از یک دقیقه تا ۲۰دقیقه
کاور دستگاه ورق فولادی با رنگ الکترو استاتیک ضد خش

دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

سانتریفیوژ 16شاخه تمام دیجیتال کاوش مگا مدل SDD16

دستگاه سانتریفیوژ دندانسازی

سانتریفیوژ در انواع گوناگون در فروشگاه آنلاین و دارای نماد اعتماد الکترونیکی  آریا طب با قیمت مناسب به فروش می رسد می توانید از طریق همین سایت نسبت به خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایید.

  • کاوش مگا

  • سانتریفیوژ آزمایشگاهی

3.5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
0%
50 %
50 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۲

    باعرض سلام و خسته نباشید.ببخشید میخواستم بپرسم چرا شما قیمت رو مثال زدید3.200.000تومان ولی هنگام پرداخت آنلاین میشه6.500.000تومان؟؟!!

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    تنظیم زمانش چند دقیقس؟؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    1 تا 20 دقیقه

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی