به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سربکت ریبون گاز Sorbact Ribbon Gauze

مدل: Sorbact Ribbon Gauze
شناسه محصول: 668

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سربکت ریبون گاز Sorbact Ribbon Gauze

سوربکت ریبون گاز دارای بافت کتانی می باشد که علاوه بر جذب میکروب و قارچ کمک بسیار زیادی به درمان عفونت زخم می کند همچنین این ریبون گاز با توجه به خاصیتی که دارد می تواند به بافتهای اسلاف و نکروتیک دبریدمان به راحتی متصل شود و این عمل در طول درمان انجام می گیرد .

این ریبون در اندازه های کوچک نیز  وجود دارد و می تواند برای درمان عفونت قارچی بین انگشتان دست و پا استفاده شود .  این محصول  دارای انواع  و ویژگی های مختلفی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

پانسمان سوربکت دارای پوشش باکتریایی پانسمان ژل است که این پوشش به کلراید کاربامیل دی آلکیل آغشته می باشد محتوای ژل در این پانسمان شامل کاربومر ، هیدروکسید ، سدیم گلیکول پروپیلن و آب فاقد مواد معدنی  است .

پانسمان سوربکت دارای ترکیب آب گریزی و قوی می باشد که باعث می شود پارچه سبزی که در این محصول وجود دارد به میکرو ارگانیسم هایی مانند استافیلوکک و قارچ هایی مانند کاندیدا آلبیکنز بچسبد و زمانی که شما پانسمان را عوض می کنید این میکروارگانیسم ها از سطح زخم جدا می شوند جالب است بدانید که ارگانیسم هایی که خاصیت آبگریزی ندارند از زخم جدا نمی شوند .

 شما می توانید از محصولات سوربکت برای کنترل زخم هایی با میزان ترشح شدید و همچنین درمان و حفره های کم عمق استفاده کنید این محصول در کنترل زخم های خشک و یا زخم های ضخیم به خصوص زخم های عفونی بسیار عالی عمل کرده و روند درمان را تسریع می بخشد .

چنانچه دارای زخم های فشاری زخم های شریانی و یا زخم های دیابتی هستید میتوانید از این محصول برای درمان زخم های خود استفاده کنید .

مواردی که باید در استفاده از این محصول رعایت کنید:

 چنانچه پس از استفاده از این محصول در پوست شما حساسیتی بروز داد استفاده از پانسمان را متوقف کنید و حتما با یک متخصص بالینی در این رابطه مشورت کنید .

 در صورت استفاده از پانسمان جراحی سوربکت چنانچه خارش کمی در پوست اطراف زخم احساس کردید به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا این مورد در تمامی محصولات چسبنده وجود دارد و گاه آن استفاده اشتباه و یا تعویض های بی مورد و زیاد پانسمان می تواند به بروز چنین عوارضی منجر شود

نکات زیر را در استفاده از محصول حتما جدی بگیرید:

 چنانچه در صورت استفاده از این محصول در روند درمان خود شاهد بهبودی نبودید حتما با یک متخصص در زمینه مربوطه مشورت کنید .

 توجه کنید که این محصول به صورت یکبار مصرف است و به هیچ وجه نباید این محصول را مجدد استریل نمایید .

 چنانچه از تمام این پانسمان در درمان زخم خود استفاده نکرده اید و فقط قسمتی از پانسمان مورد استفاده قرار گرفت حجم من قسمت باقی مانده و دست نخورده آن را دور بیندازید .

 چنانچه محصول دارای آسیب دیدگی بود و از حالت پلمپ خارج شده بود به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید .

 در صورتی که دارای حساسیت به مواد تشکیل دهنده این محصول هستید نباید از آن استفاده کنید

 برای اینکه تمامی میکرو ارگانیسم ها و جذب پانسمان شوند باید حتما سطح آب گریز سبزرنگ را مستقیماً بر روی زخم خود قرار دهید توجه کنید که عامل بسیار مهم در عملکرد مطلوب پانسمان و عدم چسبندگی به زخم مرطوب بودن محیط زخم می باشد

 به هیچ عنوان در کنار  پانسمان سوربکت از کرم های چرب به محل اول های آبگریز استفاده نکنید چرا که استفاده از این نوع کرم ها و  پماد ها باعث کاهش میزان جذب میکرو ارگانیسم ها می شود

 

Product Art. No. Size Pieces per packet
Sorbact® Ribbon Gauze 98118 1 x 50 cm 20
Sorbact® Ribbon Gauze 98121 2 x 50 cm 20
Sorbact® Ribbon Gauze 98120 5 x 200 cm 10
Sorbact® Ribbon Gauze 98119 10 x 200 cm 10

Infection-inhibiting tamponade

Sorbact® Ribbon Gauze is a sterile wound dressing that binds bacteria and fungi. It consists of a green Sorbact® wound contact layer that allows exudate to pass through to a secondary dressing. Read more

  • سوربکت sorbact

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی