به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سرنگ انسولین آوا

مدل: سرنگ انسولین اوا
دسته بندی: تزریق
شناسه محصول: 3443

4700


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سرنگ انسولین اوا

  • می بایستی که در استفاده از سرنگ های انسولین به طول سرنگ و سوزن آن توجه کرد؛ و سرنگ انسولین باید متناسب با وضعیت بدنی فرد و میزان چربی های موجود زیر پوست خریداری شود. زیرا یک سرنگ با سوزن کوتاه توانایی رساندن انسولین به بدن فردی که مقدار زیادی چربی زیر پوست می باشد، را ندارد. از این رو باید در انتخاب سرنگ متناسب با نیاز خود دقت کافی داشت. تزریق به روش های مختلف صورت می گیرد و هر نوع تزریق به سرنگ خاص خودش نیاز دارد، به طور نمونه زمانی که قرار است دارویی به صورت عضلانی و عمیق تزریق شود نمی توان از سرنگ انسولین استفاده کرد چرا که هر دارویی نسبت به نحوه اثر آن و شکل ساخت و محتوای آن و تاثیری که بر قسمتهای مختلف بدن می گذارد تزریق می شود، به این شکل اگر دارویی که قرار است به صورت عضلانی تزریق شود داخل رگ قرار بگیرد می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد و همچنین در مورد انواع تزریق ها چنین مسئله ای صادق است، بنابراین باید هنگام تزریق همه موارد ایمنی و نکات لازم را رعایت نموده و یک تزریق مطمئن صورت بگیرد استفاده از سرنگ انسولین آوا برای تزریق بسیار مطمئن تر و ایمن تر است و خود فرد می تواند که به راحتی و با دقت این تزریق را انجام دهد.

سرنگ انسولین آوا

  • مشخصات سرنگ انسلین آوا: برای تزریق انسولین به بیمار یکی از روش‏ که باید انجام شود تزریق انسولین، می باشد که با استفاده از سرنگ انسولین انجام می گیرد. این سرنگ ها با توجه به نوع خود کاربرد بسیار خوبی را برای تمام سنین دارند معمولا در سرنگهايي كه سر سوزن آن از بدنه جدا مي‌شود، فضاي مرده‏ای وجود دارند که مقداري انسولين در آن باقي ميماند و محاسبه دوز انسولين تزریق شده را براي فرد ديابتي مشكل ميسازد. تولید سرنگ انسولین یکپارچه این مشکل را به حداقل می‏رساند. که سرنگ انسلین آوا نیز با بدنه یکپارچه خود بسیار راحت و آسان قابل استفاده می باشد.
  • متوجه شدیم که شکل و حجم دارو در انتخاب سرنگ بسیار موثر است، علاوه سرنگ گزینه بسیار مهمی در ایمنی تزریق می باشد ، یک تزریق وریدی نیازمند سرنگی است که توسط آن شخص تزریق کننده و بیمار هر دو از خطرات و عوازض ناشی از تخریب سرنگ در امان باشند و همین مسئله باعث شده تا امروزه صنعت تجهیزات پزشکی به ساخت سرنگ های ایمن تر همانند سرنگ آوا بپردازد.
  •  

بیماری دیابت

انسولین، یکی از هورمون های بدن می باشد که برای انجام متابولیسم بدن، ضروری است. این هورمون به صورت خدادادی در بدن وجود دارد. در برخی افراد، میزان این هورمون کم تر از حد نیازاست و منجر به بالا رفتن قند می شود و فرد مورد نظر مبتلا به دیابت یا مرض قند می شود.

در این زمان باید افراد، انسولین را به بدن خود تزریق کنند که یکی از روش های تزریق انسولین، از طریق سرنگ می باشد. دو نوع سرنگ یک پارچه و سر سوزن جدا وجود دارد.

سرنگ انسولین اوا، یک سرنگ یک پارچه می باشد که در ادامه به توضیحات بیشتر می پردازیم.

سرنگ انسولین چیست؟

سرنگ انسولین اوا، یک سرنگ مخصوص تزریق انسولین به بیماران دیابتی است. این سرنگ دارای یک سوزن کوچک است که برای تزریق به بافت زیر پوستی طراحی شده است.

بافت زیر پوستی، پایین ترین لایه ی دستگاه پوششی بدن در مهره داران است که حاوی چربی است. تزریق سرنگ به این  ناحیه باعث می شود که داروهای دیابتی، اثر طولانی تری داشته باشند. لایه چربی برای داروهایی که به طور مدارم و آرام، جذب می شوند مناسب است.

اجزای سازنده سرنگ انسولین اوا

سرنگ انسولین اوا دارای پیستون، محفظه و سوزن می باشد.

محفظه، انسولین را در خود ذخیره می کند. محفظه سرنگ انسولین اوا دارای یک نشانه گذاری بر حسب واحد های بین المللی است که اکثرا 100 واحدی است. یعنی اینکه در یک میلی لیتر مایع، 100 واحد انسولین وجود دارد.

پیستون، وظیفه ورود و خروج مایع را بر عهده دارد. پیستون مایع را به درون محفظه می کشد و برای خارج کردن آن، مایع را فشرده می کند. سوزن کوچک هم برای انجام تزریق مایع به درون بدن می باشد که محل های تزریق انسولین، معمولا بر روی ران، بازو و شکم می باشد. برای تزریق انسولین، سرنگ انسولین اوا باید با زاویه 90 درجه در دست گرفته شود و سرنگ را باید سریع وارد پوست کرده و تزریق به آرامی انجام گردد.

 

مزیت استفاده ازسرنگ انسولین اوا

  • ذکر این نکته حائز اهمیت است که استفاده از سرنگ، یکی از روش های تزریق انسولین می باشد. در برخی از سرنگ ها، سر سوزن از بدنه جدا می شود و این امر باعث می شود که فضای مرده  ای به وجود آید و مقداری انسولین در آن فضا باقی بماند؛ این امر محاسبه دوز انسولین را برای افراد دیابتی، دچار مشکل می کند. سرنگ انسولین  اوا، به صورت یک پارچه است و این مشکل را حل کرده است.
  • در سرنگ انسولین اوا، یک عدد لنز وجود دارد. این لنز به بدنه سرنگ متصل می شود و باعث بزرگ نمایی می شود و برای افراد دیابتی که بینایی شان کاهش پیدا کرده وهم چنین افراد مسن که بینایی ضعیف تری دارند، مناسب است و به کشیدن میزان درست انسولین کمک می کند‌.

 

 مشخصات فنی سرنگ انسولین اوا

  • سرنگ انسولین اوا، بر اساس استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده است و دارای سوزن ظریف و بدون درد است زیرا دارای پوشش سیلیکونی است و یک لنز بزرگ جهت بزرگ نمایی دارد. قطر و طول سر سوزن، با نیاز بیمار  متناسب است.
  • سوزن این وسیله، با به کار گیری تراش سه گانه تیز شده است و باعث می شود به راحتی وارد پوست بیمار شود و تزریق به راحتی انجام گیرد. جنس سوزن ، استیل ضد زنگ می باشد. تاریخ انقضای سرنگ انسولین اوا، 5 سال پس از تولید است. و با گاز اتیلن اکساید، سترون شده است.
  • سرنگ

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی