به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سرنگ خود تخریب

مدل: سایز 2
دسته بندی: تزریق
شناسه محصول: 3444

تماس بگیرید

سایز 2

تماس بگیرید
جزییات

سایز 5

تماس بگیرید
جزییات

سایز 10

تماس بگیرید
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سرنگ خود تخریب 2

 با توجه به اهمیت بهداشت و این که بیماری هایی که امروزه وجود دارد می تواند که بر اثر استفاده از سرنگ های الوده به سایر افراد نیز منتقل شود از این رو و با توجه به این که بیماران دیابتی بیشترین افرادی هستند که از سرنگ های مخصوص استفاده می کنند از این رو در مراکز بهداشتی و درمانی، با توجه به اینکه انتقال بسیاری از بیماری های عفونی همانند ایدز ، هپاتیت و . . . از طریق خون صورت می گیرد و استفاده مکرر از سرنگ ها ممنوع است و سازمان بهداشت جهاني (WHO) همهی کشور ها را موظف کرده است تا در برنامه‌ هاي واکسيناسيون سراسري از سرنگ ‌هايAD   استفاده کنند. و بيش ترين مورد مصرف اين سرنگ‌ ها نیز برای واکسيناسيون است. سرنگ ‌های خود تخریب به گونه‌ای طراحی می ‌شوند که کمترین یا حتی هیچ ‌گونه دستور العمل خاصی نیاز نداشته باشند در تعریف سرنگ خود تخریب باید بگوییم که این سرنگ در واقع سرنگی است که پس از اولین استفاده، مکانیزم خود تخریبی آن به طور اتوماتیک فعال شده و استفاده مجدد از سرنگ را غیر ممکن می سازد.

در صورت نیاز به این سرنگ ها پزشک ها و تجهیزات پزشکی ها می توانند که با مراجعه به سایت aryateb این محصول را به راحتی تهیه نمایند.

مشخصات سرنگ خود تخریب 2

با توجه به تعریفی که از این سرنگ گفتیم این سرنگ یک بار مصرف است بدنه سرنگ تولید شده از پلیپروپیلن پزشکی است و دارای برل شفافی است دارای مکانیسم خود تخریبی است بیشترین کاربرد این سرنگ برای انجام واکسیناسیون است طراحی و ساخته شده بر اساس استاندارد های بین المللی ISO9626 ,ISO7864 ,ISO7886-3 و استاندارد ملی ISIRI 770-3است. این سرنگ دارای سوزن با پوشش سیلیکونی جهت کاهش سوزش و درد تزریق می باشد. معمولا جنس این سرنگ ها از استیل ضدزنگ پزشکی304 می باشد که بسیار مناسب و با کیفیت می باشند.

سرنگ خود تخریب 5

بیشترین کاربرد سرنگ های خود تخریب5  برای جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی و خونی می باشد سرنگ های خود تخریبی یکی از سرنگ‌ هایی می‌باشد که به ‌طور اتوماتیک پس از اولین استفاده از کار افتاده و استفاده مجدد از سرنگ را غیر ممکن است. اين سرنگ بعد از يك ‌بار استفاده قفل مي شود و به هيچ وجه دوباره قابل استفاده نخواهد بود این سرنگ تا حدود زیادی افراد را از بیماری های عفونی که از سرنگ های الوده منتقل می شود نجات می دهد از این رو بيش ‌ترين مورد مصرف اين سرنگ‌ ها نیز برای واکسيناسيون می باشد. فروشگاه اینترنتی aryateb با فروش این سرنگ ها به تمامی دارند گان تجهیزات پزشکی و فروشگاه های کالا های پزشکی خرید اسان و مناسب را مهیا کرده است از این رو با مراجعه به سایت aryateb می توانید که این سرنگ ها را تهیه نمائید.

مشخصات سرنگ خود تخریب 5

در سرنگ خود تخریب5  که یک بار مصرف می باشد از قطعه ای فلزی بنام اینسرتی استفاده شده که دو نقش مهم را ایفا می کند. در مرحله اول فقط مقدار مشخصی از دارو کشیده میشود و در مرحله دوم با توجه به قفل شدن پلانجر در داخل سیلندر امکان استفاده مجدد سرنگ از بین می رود و چون قبل از مونتاژ اینسرتی، سوزن نیز در داخل مخروط سیلندر قفل شده است و سوزن و سرنگ به صورت یک پارچه در آمده اند بنابراین پس از مصرف سرنگ و سوزن هر دو غیر قابل مصرف می شوند. این سرنگ در واقع  طراحی و ساخته شده بر اساس استاندارد های بین المللی ISO9626 ,ISO7864 ,ISO7886-3 و استاندارد ملی ISIRI 770-3 می باشد که دارای مکانیسم ایمنی خود تخریبی است

سرنگ خود تخریب 10

سرنگ ها در طرح ها و انواع مختلف در دسترس هستند. اکثر سرنگ ها یکبار مصرف بوده و بسیاری از آنها حاوی سر سوزن هستند. تعدادی از سرنگ ها نیز بدون سر سوزن عرضه می گردند. شما می توانید سرنگ را با توجه به حجم داروی تزریقی و یا نوع استفاده ای که دارید، انتخاب کنید. با توجه به استفاده بیشتر افراد از سرنگ ها مخصوصان بیماران دیابتی و یا سرنگ های واکسیناسیون و با توجه به رعایت بهداشت سرنگ های که تولید می شوند دارای مزیت های بسیار مناسبی هستند که سرنگ خود تخریب 10  با داشتن مکانیسم خاص به ‌طور اتوماتیک پس از اولین استفاده از کار افتاده و استفاده مجدد از سرنگ را غیر ممکن است این مورد برای جلوگیری از شیوع بیماری های خونی مثل ایدز، انواع هیاتیت ها بسیار مناسب است.

مشخصات  سرنگ خود تخریب 10

انتخاب سرنگ عمدتاً بر اساس حجم دارو و فشار جریان دلخواه صورت می پذیرد. حجم سرنگ ها معمولاً بر اساس سی سی یا میلی لیتر اندازه گرفته می شود. هر دو نوع اندازه گیری در حجم معادل یکدیگر هستند. مثلاً سرنگ یک سی سی همان سرنگ یک میلی لیتر است. حجم بالای تزریق دارو و یا جریان با فشار کم نیاز به سرنگ با اندازه بزرگتر دارد. این سرنگ دارای سوزن پوشش سیلیکونی جهت کاهش سوزش و درد تزریق است. جنس  سوزن سرنگ استیل ضد زنگ پزشکی ۳۰۴ می باشد. همچنین دارای بَرِل شفاف همراه با درجه های مشخص است

  • سرنگ

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی