به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سرنگ پیستون دار

مدل: 1 سی سی
دسته بندی: تزریق
شناسه محصول: 3433

تماس بگیرید

1 سی سی

تماس بگیرید
جزییات

2 سی سی

تماس بگیرید
جزییات

5 سی سی

تماس بگیرید
جزییات

10 سی سی

تماس بگیرید
جزییات

20 سی سی

تماس بگیرید
جزییات

30 سی سی

تماس بگیرید
جزییات

50 سی سی

تماس بگیرید
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سرنگ پیستون دار

سرنگ پیستون دار 10 سی سی

  • درباره ی کاربرد سرنگ باید بگوییم که در پزشکی سرنگ به عنوان یک وسیله‌ای می باشد که برای تزریق دارو به بدن استفاده می شود. سرنگ عموماً وسیله‌ای استوانه ‌ای ‌شکل و مدرّج است که در انتهای آن پیستون قرار دارد که با فشار دست، دارو را به جلو هدایت و از طریق سر سوزن تیز وارد بافت بدن می‌کند.  با توجه به کاربردی که سرنگ دارد دارای انواع مختلفی می باشد تقسیم‌ بندی سرنگ ‌ها بر اساس حجم آن‌ ها است مانند سرنگ انسولین، دو سی سی، پنج سی سی و ده سی سی می باشد. معمولاً سر سرنگ‌ ها یک اندازه و استاندارد ساخته شده و بنابراین هر نوع سوزنی به آن وصل می‌شود و پیستون داخل سرنگ به راحتی داخل بدنه حرکت می‌کند. مخزن سرنگ با عنوان محفظه پیستون شناخته می شود که به چند کار در هنگام تزریق کمک می کند: اول اینکه این محفظه در سرنگ ها به صورت مدرج بوده و برای تنظیم میزان ورود مایع تزریقی در سرنگ استفاده می گردد.

  • مشخصات سرنگ پیستون دار10 : از این سرنگ پیستون دار 10 در جهت تزریق مواد دارویی به بدن استفاده می شود و همچنین جهت گرفتن نمونه خون از بدن در آزمایشگاه ها نیز این سرنگ پیستون دارد کاربرد دارد این سرنگ دارای استاندارد ملی و تائیدیه وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد این سرنگ در انواع مختلف 2 ، 5  و 10 سی سی می باشد. برای تهیه این نوع سرنگ ها می توانید که به سایت aryateb مراجعه نماید و علاوه بر این محصول سایر سرنگ های سایت را نیز مشاهده کنید و در صورت نیاز به اسان ترین روش خریداری نمائید.
  • سرنگ پیستون دار 20 سی سی

  • بیشترین کاربرد سرنگ های پزشکی بیشتر برای تزریق های زیرپوستی می باشد که از طریق سرنگ مایعات به اندام یا خروج مایعات از بدن استفاده می شود. با توجه به این که ورود هوا به رگ های خونی بسیار خطرناک می باشد، به همین منظور و برای جلوگیری از ورود هوا به داخل رگ های خونی، استفاده از پیستون در سرنگ به دلیل ایجاد امکان مکش مایع به فضای سرنگ و سوزن تزریق باعث می شود، تا پیش از تزریق فضای سیلندر سرنگ عاری از هوا باشد، علاوه بر آن فضای سرنگ شفاف و از جنس پلاستیک یا شیشه ساخته می شود تا به راحتی بتوان مایع درون آن را دید و حباب های هوا را از آن خارج ساخت. سرنگ ها عموماً وسیله‌ای استوانه ‌ای ‌شکل و مدرّج هستند که در انتهای آن پیستون قرار دارد که با فشار دست، دارو را به جلو هدایت و از طریق سر سوزن تیز وارد بافت بدن می‌کند.

  • مشخصات سرنگ پیستون دار 20 سی سی: سرنگ ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند و این تقسیم‌ بندی سرنگ ‌ها معمولا بر اساس حجم آن‌ ها می باشد مثل سرنگ انسولین، دو سی سی، پنج سی سی و ده سی سی. سر سرنگ‌ ها همیشه یک اندازه و استاندارد ساخته می شوند و بنابراین هر نوع سوزنی به آن وصل می‌ شود و پیستون داخل سرنگ به راحتی داخل بدنه حرکت می ‌کند. مخزن سرنگ با عنوان محفظه پیستون شناخته می شود که به چند کار در هنگام تزریق کمک می کند از این سرنگ پیستون دار 20 سی سی در جهت تزریق مواد دارویی به بدن استفاده می شود و سرنگ ۲۰  میلی همراه با سرسوزن زیرجلدی جهت تزریق مایعات به بدن و همچنین خارج ساختن  آنها از بدن مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  
  • ویژگی های سرنگ پیستون دار 20 سی سی:
    •  استریل است
    •  یکبار مصرف بوده
    •  غیرسمی و غیر تب زا می باشد
    •  سوزن آن از استیل ضد زنگ و آغشته به لایه نازکی از سیلیکون می باشد
  •  
  • برای تهیه این نوع سرنگ ها می توانید که به سایت aryateb مراجعه نماید و علاوه بر این محصول سایر سرنگ های سایت را نیز مشاهده کنید و در صورت نیاز به اسان ترین روش خریداری نمائید.

سرنگ پیستون دار 30 سی سی

  • یکی از روش‌ های معمول تزریق محلول‌ های دارویی به بدن بیماران جهت کنترل و درمان بیماری آن ها، استفاده از سرنگ می‌باشد. در هنگام تزريق، مواد دارويي با انجام عمل مکش وارد محفظه ‌اي شده و سپس به بدن موجود زنده تزريق مي ‌گردد. طبقه ‌‌بندی ‌های مختلف از نظر حجم، نوع نوک سرنگ ، اجزا تشکیل دهنده و نوع سرنگ وجود دارد که حجم و نوع سرنگ دو مشخصه بسیار حائز اهمیت در معرفی و عرضه محصول در بازار می ‌باشد. سرنگ‌ ها را براساس حجم ( بر حسب سی‌سی ) می ‌توان به سرنگ‌ های 0/5، 1، 2، 2/5، 3، 5، 10 20حتی 30 و 50 سی‌سی تقسیم ‌بندی نمود. سرنگ های که امروزه تولید می شوند بسیار بهداشتی و ایمن تر هستند و از همین رو هم امروزه تمایل به استفاده از سرنگ‌های خاص بیشتر شده و از این نظر برتری بیشتری را نسبت به سرنگ‌ های معمولی دارا می ‌باشند.
  • در سایت aryateb با توجه به نیاز های شما انواع سرنگ ها و تجهیزات پزشکی موجود می باشد پس در صورت نیاز می توانید که به سایت ما مراجعه نمائید.

  • مشخصات فنی سرنگ پیستون دار30: این سرنگ  مناسب جهت تزریقات و خون گیری می باشد که جنس بدنه ان از پلی پروپیلن پزشکی (Medical grade P.P.) تولید شده است که دارای پوشش سیلیکونی جهت کاهش سوزش و درد تزریق است دارای بَرِل شفاف همراه با درجه های واضح است که به راحتی قابل خواندن است و دارای سوزن از جنس استیل ضدزنگ پزشکی304 می باشداین سرنگ  سَتَرون  شده با گاز اتیلن اکساید است.در صورت نیاز به این نوع سرنگ با مراجعه به سایت aryateb محصول مورد نظر را خریداری نمائید.

    سرنگ پیستون دار 50 سی سی

  • جهت کنترل و درمان بیماری در بیماران یکی از روش ‌های معمول تزریق محلول‌ های دارویی به بدن ان ها است طبقه‌‌ بندی ‌های مختلف از نظر حجم، نوع نوک سرنگ، اجزا تشکیل دهنده و نوع سرنگ وجود دارد که حجم و نوع سرنگ دو مشخصه بسیار حائز اهمیت در معرفی و عرضه محصول در بازار می ‌باشد.  سرنگ ‌های خاص، سرنگ ‌هایی هستند که قابلیت انهدام سرنگ یا سر سوزن با روش‌ های مختلف جهت جلوگیری از استفاده مجدد در آن ها تعبیه شده است. سرنگ ‌های خاص به دو دسته سرنگ ‌های خود تخریب و ایمن تقسیم می‌ شوند.

  • مشخصات فنی سرنگ پیستون دار 50 سی سی: سرنگ‌ها را براساس حجم (بر حسب سی‌سی) می‌ توان به سرنگ‌ های 0/5، 1، 2، 2/5، 3، 5، 10، 20 و حتی 30 و 50 سی‌سی تقسیم ‌بندی نمود سرنگ ‌ها به دو دسته سرنگ‌ های معمولی و خاص تقسیم می ‌شوند. مهم ترین ویژگی های سرنگ پیستون دار 50 سی سی سه تیکه و مناسب برای جایگذاری در پمپ انفوزیون است مناسب جهت تزریقات و خون گیری می باشد. جنس بدنه سرنگ تولید شده از پلی پروپیلن پزشکی است دارای پوشش سیلیکونی جهت کاهش سوزش و درد تزریق می باشد  بَرِل شفاف همراه با درجه های واضح است که جنس سوزن از استیل ضد زنگ پزشکی است.
  • سرنگ

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی