به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

سواپ پنبه ای

مدل: سوآپ پنبه ای
دسته بندی: زنان و زایمان
شناسه محصول: 4353

20000

  • یکبار مصرف
  • ابعاد دسته چوبی با طول ۱۵ سانتی متر و قطر۲/۵ میلی متر
  • تعداد در هر بسته ۱۰۰ عدد

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
بسته 100 عددی
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

سوآپ پنبه ای

سواپ پنبه ای یک چوب بلند و باریک است که در سر خود دارای پنبه‌ است (چیزی شبیه گوش پاک‌کن یک‌سر). هنگام استفاده باید در کیسه یا لوله‌ی سوآپ را کنار شعله باز کرده و بدون دست زدن به پنبه یک عدد سوآپ را با احتیاط بیرون بکشید و در آن را بلافاصله ببندید.

⚠ از آنجایی که سواپ پنبه ای یکبار مصرف می باشد حتما بعد از یکبار مصرف دور بیاندازید. سواپ پنبه ای را حتما با یه مایع استریل که از رشد باکتری جلوگیری می نماید مرطوب کنید، برای مرطوب کردن سواپ پنبه ای به هیچ عنوان از ژل های لغزنده استفاده نکنید.

این محصول برای پخش کردن نمونه باکتری، گرفتن نمونه زیستی از بدن افراد و انتقال باکتری بدون اهمیت دادن به مقدار آن مناسب است. اما برای آزمایش‌هایی که مقدار باکتری در آن‌ها مهم است، اصلاً مناسب نمی‌باشد. از آن جا که این محصول یکبار مصرف بوده پس از یک‌بار استفاده، آن را دور بیندازید. سواپ را باید با یک مایع استریل که از رشد باکتری جلوگیری نکند مرطوب نمایید و یا به وسیله خود محیط ترانسپورت مرطوب کرد. جهت مرطوب کردن سواپ به هیچ عنوان از ژل های لغزنده استفاده نکنید.

سواپ پنبه ای

ویژگی­ های مهم سواپ پنبه ای

  •  غیر استریل و استریل
  •  ساخته شده از چوب درخت فان و مرغوب
  •  ابعاد دسته چوبی با طول ۱۵ سانتی متر و قطر۲/۵ میلی متر
  •  تعداد در هر بسته ۱۰۰ عدد
  • سواپ پنبه ای معمولی جذب آب بالایی دارد و  سترون می باشد ،رطوبت نسبی را تا ۸۰ ٪  در خود نگه می دارد.
  • برای برداشتن اشیای کوچکی که روی زخم افتاده اند یا زخم های کوچک کاربرد زیادی دارند.

دیگر کاربردهای سواپ

سواپ برای پخش‌کردن نمونه باکتری روی محیط جامد، گرفتن نمونه زیستی از بدن افراد و انتقال باکتری بدون اهمیت دادن به مقدار آن مناسب است. اما برای آزمایش‌هایی که مقدار باکتری در آن‌ها مهم است، اصلاً مناسب نمی‌باشد. هم‌چنین سوآپ را بعد از یک‌بار استفاده بایستی دور بیندازید. جهت مطالعه سطوح نا هموار با آلودگی بالا مناسب است روشی سریع و ساده و ارزان می باشد و قابلیت جداسازی میکروبها توسط آن بطور متوسط %۷۵ است که بستگی به بافت سطح، نوع و طبیعت میکروب دارد. جهت ارزیابی سطوح صاف، محکم و بدون منفذ مناسب بوده برای سطوح با آلودگی پایین استفاده میشود و قابلیت جداسازی میکروارگانیسم های آن پایین و حدود ۰/۱% است. سوآپ آزمایشگاهی برای نمونه برداری از میکروفلورهای مکان های مختلف به کار می­رود. سوآپ آزمایشگاهی از دو قسمت تشکیل شده است یعنی از یک قسمت پشمی (سر سوآپ)و یک قسمت چوبی یعنی بدنه ی آن تشکیل شده است.

 

سواپ پنبه ای

سواب پنبه ای

یک چوب باریک و بلندی می باشد که در ابتدا یا سر خود پنبه دارد درست مانند یک گوش پاکن می ماند استریل نمی باشد چوبی که به عنوان بدنه شناخته شده از درخت فان و مرغوب است. حالت یکبار مصرف دارد که در آزمایشگاه برای پخش کردن باکتری یا نمونه زیستی استفاده می کنند البته زمانی در آزمایشگاه قابل استفاده می باشد که میزان باکتری اهمیت نداشته باشد همچنین می توانید برای این که پس از برخورد با باکتری رشد نکند با یک مایع استریل کنید برای مرطوب سازی پیشنهاد ما استفاده از ژل نمی باشد. یک روش سریع و آسان با قیمت کم شناخته شده است.

دیگر ویژگی ها

  •  دارای قابلیت جداسازی باکتری می باشد البته با توجه به بافت سطح  و نوع طبیعتی که باکتری در آن موجود است.
  •  ابعاد بدنه تشکیل شده از طول و قطر می باشد که طول 15cm می باشد و قطر 2.5 میلیمتر می باشد.
  •  سوآپ های آزمایشگاهی از دو قسمت تشکیل شده اند یک قسمت پشتی یعنی سر و یک قسمت که معنای بدنه را می دهد.
  •  در درمان زخم کوچک یا برداشتن اشیایی که روی زخم افتاده کاربرد دارد.
  •  سری سوآپ مناسب برای کشت دادن یا نمونه برداری از عفونت های بدنی  قابل استفاده میباشد.
  • نمونه گیری  و انتقال آن به عنوان استریل با سواپ بهتر است زیرا آلودگی کمتری وارد می کند در هر بسته 100 عدد موجود می باشد.
  •  این محصول سترون می باشد و سوآپ پنبه ای معمولی جذب شدیدی دارد و رطوبت نسبی را تا حد امکان هشتاد درصد در خود ذخیره می کند.

سواپ پزشکی

نوع سوآپ به کار رفته بستگی به قسمت بدن دارد که نمونه بافت یا ترشحات حلق  یا گوش و بینی را جمع آوری و مورد آزمایش قرار می دهد. پس از پاک سازی پسماند شیمیایی تا حدودی کاهش می یابد سوآپ های پنبه ای پزشکی چون در اختیار پزشک به طور حرفه ای استریل می گردد تقریبا می شود گفت یکبارمصرف است و به عنوان اثر بالینی شناخته شده است زمان گرفتن نمونه توسط سوآپ پنبه ای باید هوشیاری کاملی داشته باشید  برای نمونه  نیاز به دو عدد سوآپ کورینه باکتریوم دیفتریا دارد  برای نمونه گیری از ترشحات بزاق توسط سوآپ پنبه ای کافیست که موارد زیر را تهیه کنید.

سواپ پنبه ای

قیمت سواپ پنبه ای

نیاز به دستکش،آبسلانگ ،چراغ قوه ، سواپ نوک پنبه ای و در نهایت فرم آزمایشگاهی می باشد از قبل به بیمار برای نموندن سوآپ به حلق به بیمار اطلاع دهید زیرا ممکن که دچار اوق زدن شود. هرچند کمتر از یک دقیقه زمان میبرد. گرفتن نمونه توسط سواپ حدود 10 تا 15 ثانیه زمان نیاز است برای نمونه گیری بیمار باید به طور صاف یا در لبه تخت بنشیند در این حالت باید سر بیمار به عقب برود. زبان بیمار برای کنترل کافیست که آبسلانگ را به زمان فشار دهید تا کنترل زبان به دست آید اگر اوق زدن زیاد باشد فورا آبسلانگ را خارج کنید تا بیمار تنفس لازم را داشته باشد. زخم باید استریل گردد در نهایت پانسمان را جدا کرده برای کشت هوازی از سواپ پنبه ای استفاده می شود تا ترشحات زخم را تا حد امکان جمع آوری کند یا به طور عمیق وارد زخم کرده  و فورا خارج کنید سپس وارد لوله محیط کشت قرار دهید.

سواپ پنبه ای استریل

اگر لوله کشت بی هوازی موجود نباشد درب پلاستیکی کافیست تا سرنگ را هواگیری کنید و نوک نیدل را داخل درپوش فرو کنید. بیشتر باکتری های بی هوازی دربرابر اکسیژن می میرند بهتر است که توسط لوله دی اکسید کربن منتقل گردید ه شود یک لوله کوچک در میان لوله اصلی موجود است  حتما قبل هر کاری باید دستکش استریل استفاده کرد ساخت کشور چین می باشد هیچ گونه پرزی همراه خود ندارد  سواپ نوع پلاستیکی دسته انعطاف پذیری دارد 15cm می باشد یک وسایل رایج در تجهیزات پزشکی شناخته شده است سواپ هایی که نوک پنبه ای هستند دارای خواص طبیعی می باشند که آزادانه انجام نمی شود زیرا دارای اسید های چرب میباشد  نوک ریونی  مانند پنبه می باشد که جذب بالا دارد و بسیار نرم است زیرا الیاف مصنوعی این کار از خمیر چوب تولید شده که با سواپ نوک پنبه ای تطابق ندارد جثه ی بسیار کمی دارد اما در عین حال کارایی بالایی دارد  بیشتر سرپنبه ای آن مناسب برای کشت در محیط های جامد می باشد که تکثیر انجام می دهند همچنین قسمت پنبه ای کار باید مورد اعمال دست قرار گیرد چوب به کاررفته بامبو می باشد در هنگام جداسازی  ترتیب و سایر سواپ ها خارج نشود که استریل آن ها خراب شود  چون به ندرت سواپ پنبه ای استریل  مشاهده می شود که محدود است اما غیراستریل موجو است استریل تنها قسمت پنبه ای کار می باشد  تا ترشحات زخم را به طور کامل جمع کنند  تا زخم جمع شود و بهبود پیدا کند برعکس بازتر نشود که سبب چرک و عفونت می شود که به صورت آبکی ریخته می شود پنبه ب کاررفته این مایع را جذب خود می کند  سواپ پنبه ایی بسیار موثر است.

سواپ پنبه دار

چوبی بلند و باریک که در سر خود پنبه دارد را سواپ پنبه‌دار می نامند. این سواپ پنبه دار به صورت کاملا استریل بسته بندی می گردد که هنگام استفاده باید در کنار شعله درب بسته آن باز گردد و بدون اینکه با دست پنبه آن را لمس کنیم یک عدد از سواپ پنبه دار را برداشته و مجددا درب آن را ببندیم حتما توجه نمایید که پس از برداشتن سواپ از داخل بسته سواپ پنبه دار، بسته را باز نگذاریم زیرا باز گذاشتن آن موجب می گردد تا سواپ ها حالت استریل خود را از دست بدهند سواپ پنبه‌دار به منظور پخش کردن نمونه باکتری، گرفتن نمونه زیستی از بدن افراد و انتقال باکتری بدون اهمیت دادن به مقدار آن قابلیت استفاده دارد اما باید یادآور شویم که این سواپ پنبه دار اصلا برای آزمایش هایی که مقدار باکتری در آن ها دارای اهمیت است ایده آل نمی باشد. قبل از استفاده باید سواپ پنبه‌دار را با یک مایع استریل که مانع از رشد باکتری نشود مرطوب کرد یا به کمک خود محیط ترانسپورت مرطوب کرده و سپس مورد استفاده قرار داد برای مرطوب کردن سواپ نباید از ژل های لغزنده استفاده کرد این محصول در دو طرف خود دارای پنبه استریل است که از لطافت بالایی برخوردار می باشد سواپ پنبه‌دار حالت یکبار مصرف داشته که باید پس از یکبار استفاده مجددا مورد استفاده قرار نگیرد و دور انداخته شود سواپ پنبه‌دار در مشاغلی همچون پزشکی و آزمایشگاه های پزشکی ( نمونه برداری برای کشت ) قابلیت استفاده دارد رعایت اصول بهداشتی در ساخت سواپ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است بنابراین باید هنگام خرید به برند و کشور سازنده توجه ویژه داشته باشید و محصولی را خریداری نمایید که از تاییدیه وزارت بهداشت و درمان نیز برخوردار باشد همچنین توجه به تاریخ انقضا نیز بسیار مهم است و پس از گذشتن تاریخ مصرف سواپ باید از استفاده آن جدا خودداری کرد.

یکی از تجهیزات پزشکی استریل و یکبار مصرف که در شاخه های پزشکی کاربرد دارد سواپ پنبه ای می باشد سواپ یک چوب بلند و باریک است که در دو سر خود یا تنها در یک سر خود دارای توده ای از پنبه ای طبیعی، استریل و کاملا بهداشتی می باشد که معمولا به صورت بسته های 100 عددیبسته بندی می گردد و به فروشگاه های تجهیزات پزشکی عرضه می گرددد این محصول در آزمایشگاه های پزشکی به منظور نمونه برداری برای کاشت بسیار کاربرد دارد هنگام خارج کردن سواپ از بسته و استفاده کردن آن باید با شعله بسته بندی آن را باز کرد و سواپ را با احتیاط کامل به طوری که پنبه بهداشتی آن با دست تماسی نداشته باشد از بسته بیرون آورد پاکت این محصول باید همواره بسته بماند تا سواپ ها حالت استریل خود را از دست ندهند از سواپ پنبه ای برای پخش کردن نمونه باکتری، گرفتن نمونه زیستی از بدن افراد و انتقال باکتری استفاده می گردد البته باید این نکته مهم را یادآوری کنیم که این محصول برای آزمایش هایی که در آن ها مقدار انتقال باکتری اهمیتی ندارد قابل استفاده است بنابراین نمی توان آن را برای هر آزمایش انتقال باکتری مورد استفاده قرار داد هنگام استفاده از محصول معرفی شده ابتدا باید آن را به کمک محیط ترانسپورت یا یک مایع استریل مرطوب نمود مایع استریلی باید استفاده کرد که از رشد باکتری جلوگیری نکند همچنین باید توجه داشت که مرطوب کردن سواپ با ژل های لغزنده نیز بسیار اشتباه می باشد همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم سواپ پنبه ای به صورت یکبار مصرف تولید می گردد که تنها با یکبار استفاده قابلیت مصرف خود را از دست می دهد توجه به کیفیت و رعایت اصول بهداشتی در ساخت سواپ اهمیت فوق العاده ای دارد بنابراین نباید هر محصولی را خریداری کرد برندهای معتبر همواره محصولاتی با کیفیت، بهداشتی و مطابق با استانداردهای جهانی اراىه می دهند بنابراین برای یک خرید مطمن باید به برند و کشور سازنده توجه خاصی داشت محصولات این برندها قطعا دارای تاییدیه وزارت بهداشت کشور نیز می باشند هنگام استفاده از سواپ لازم است به تاریخ انقضا نگاهی انداخته شود تا اگر تاریخ مصرف محصول گذشته باشد مورد استفاده قرار نگیرد .

سواپ پنبه ای استریل

یکی از تجهیزات پزشکی استریل و یکبار مصرف که در شاخه های پزشکی کاربرد دارد سواپ پنبه ای می باشد سواپ یک چوب بلند و باریک است که در دو سر خود یا تنها در یک سر خود دارای توده ای از پنبه ای طبیعی، استریل و کاملا بهداشتی می باشد که معمولا به صورت بسته های 100 عددیبسته بندی می گردد و به فروشگاه های تجهیزات پزشکی عرضه می گرددد این محصول در آزمایشگاه های پزشکی به منظور نمونه برداری برای کاشت بسیار کاربرد دارد هنگام خارج کردن سواپ از بسته و استفاده کردن آن باید با شعله بسته بندی آن را باز کرد و سواپ را با احتیاط کامل به طوری که پنبه بهداشتی آن با دست تماسی نداشته باشد از بسته بیرون آورد پاکت این محصول باید همواره بسته بماند تا سواپ ها حالت استریل خود را از دست ندهند از سواپ پنبه ای برای پخش کردن نمونه باکتری، گرفتن نمونه زیستی از بدن افراد و انتقال باکتری استفاده می گردد البته باید این نکته مهم را یادآوری کنیم که این محصول برای آزمایش هایی که در آن ها مقدار انتقال باکتری اهمیتی ندارد قابل استفاده است بنابراین نمی توان آن را برای هر آزمایش انتقال باکتری مورد استفاده قرار داد هنگام استفاده از محصول معرفی شده ابتدا باید آن را به کمک محیط ترانسپورت یا یک مایع استریل مرطوب نمود مایع استریلی باید استفاده کرد که از رشد باکتری جلوگیری نکند همچنین باید توجه داشت که مرطوب کردن سواپ با ژل های لغزنده نیز بسیار اشتباه می باشد همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم سواپ پنبه ای به صورت یکبار مصرف تولید می گردد که تنها با یکبار استفاده قابلیت مصرف خود را از دست می دهد توجه به کیفیت و رعایت اصول بهداشتی در ساخت سواپ اهمیت فوق العاده ای دارد بنابراین نباید هر محصولی را خریداری کرد برندهای معتبر همواره محصولاتی با کیفیت، بهداشتی و مطابق با استانداردهای جهانی اراىه می دهند بنابراین برای یک خرید مطمن باید به برند و کشور سازنده توجه خاصی داشت محصولات این برندها قطعا دارای تاییدیه وزارت بهداشت کشور نیز می باشند هنگام استفاده از سواپ لازم است به تاریخ انقضا نگاهی انداخته شود تا اگر تاریخ مصرف محصول گذشته باشد مورد استفاده قرار نگیرد .

سواب پنبه ای چیست

همانطور که می دانید پنبه یک محصول کشاورزی است، و توسط یک گیاه تولید می شود، و طی فرآیند های مختلف ضایعات آن جدا شده، و به شکل قابل مصرف در بازار در بسته بندی های مختلف به دست ما می رسد.

وسیله ای ظریف که متشکل از دو جز ساده و شایان می باشد که تنها دارنده ی سری پنبه ای و یک بدنه ای چوبی ظریف است  به هیچ عنوان استریل نمی باشد زیرا مناسب برای سطح آلوده و پاک سازی ترشح های زخم می باشد به این دلیل مناسب برای استریل سازی نمی باشد با این که استریل نیست اما به صورت یکبار مصرف توزیع می گردد برای زخم هایی که  سرشار از میکروب می باشند و نیاز به جداسازی دارند سواپ پنبه ای مناسب است بدنه ی کار علاوه بر این که در یک نگاه ظریف دیده می شود اما دارنده ی طول و قطر با اعداد مختلف می باشد حداقل طول ۱۵ cm می باشد  که قطر آن برابر با 2.5 mmi است ضخامت بالایی دارد بسیار سبک است حجمی که می گیرد خیلی خیلی کم است  مانند چوب پاک کنی می باشد که تنها یک سر آن پوشش دهی شده توسط پنبه است  بیشتر برای نمونه های زیستی قابل استفاده میباشد زمانی استفاده می شود که میزان موجودیت باکتری در اولویت نباشد مبادا که تعداد باکتری ها در اولویت باشد در این صورت باعث می شود که از سواپ پنبه ای استفاده ای  نشود .

قیمت سوآپ پنبه دار

می توانید سواپ پنبه ای خود را حداقل  می توانید مرطوب کنید توصیه برای مرتبط سازی توسط مایع انجام می شود جنس بدنه چوب فان و مرغوب می باشد  بیشتر مناسب پوشش دهی محیط جامد برای برداشت نمونه از باکتری است البته تمام شرایط بستگی به نوع بافتی که در روند تولید باکتری بوده دارد  از نظر جذب رطوبت بسیار درصد بالایی دارد  کارایی که سواپ پنبه ای دارد بسته به ترشح عضوی از بدن است که گاهی پاکسازی پسماند شیمیایی را انجام می دهد  زمان لازم حدود ۱۰ الی ۱۵s می باشد  که به نوعی تعادل کننده زبان نیز می باشد که به سمت عقب می برد مناسب برای برخی از کشت هوازی قابل بهره وری است که توسط لوله انجام می شود  در غیر این صورت کافیست نوک نیدل  توسط درپوش انجام گردد جثه ی کمی دارد که قابل بیان نیست اما کارایی صد بار دارد  ساختار این عملکرد توسط چین می باشد که در بسته های ۱۰۰ عددی قابل تولید است .
مناسب برای آزمایشگاه می باشد که ما دارای سواپ ریون دار هستیم که برخلاف پنبه دارای الیاف ریون که نرم و جاذب می باشند گاهی ممکنه  بدنه ی ظریف فلزی یا آلومینیوم باشد قابلیت نمونه برداری از لوله های ادرار موجود است .

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی