به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

شیردوش برقی اسپکترا

مدل: Spectra Dew 300
دسته بندی: شیردوش
شناسه محصول: 970

تماس بگیرید

Spectra Dew 300

تماس بگیرید
جزییات

برقی شارژی Spectra M1

تماس بگیرید
جزییات

spectra DEW 350

تماس بگیرید
جزییات

برقی بیمارستانی Spectra S2

تماس بگیرید
جزییات

spectra M2

تماس بگیرید
جزییات

9s Spectra

تماس بگیرید
جزییات

دستی

تماس بگیرید
جزییات

  • شیردوش برقی پیشرفته
  • ساخت کره جنوبی
  • تقلید طبیعی مکیدن نوزاد

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

شیردوش برقی اسپکترا دارای استانداردهای ISO,FDA,ISO13485,ISO9001 می باشد .اسپکترا مناسب مادرانی که نوک سینه آن ها صاف و یا فرو رفته است می باشد .استفاده از شیر دوش می تواند در افزایش شیر مادرانی که شیرکافی برای کودک خود ندارند بسیار موثر است .منبع تغذیه دستگاه از طریق آداپتور و یا برق شهری می باشد،مکشی که دستگاه دارد تقلیدی از نحوه ی مکیدن نوزاد است که این کار باعث جلوگیری از درد سینه و همچنین خارج شدن راحت شیر از سینه می شود که این تقلید کردن نوعی شبیه سازی است .

نمایندگی فروش شیردوش برقی اسپکترا

قدرت مکش دستگاه از 0 تا 300 میلیمتر جیوه است که قابلیت تنظیم داشته و کاربر می تواند به طور دلخواه در یک سطح قدرت مکش را تنظیم کند .قطعاتی که با شیر تماس داشته اند را می توان جدا کرده و با آب جوش شستشو داد و قطعاتی که در ساخت دستگاه به کار گرفته شده اند کاملا بهداشتی و از جنس سیلیکونی و فاقد BPA و یا بیس فنول آ هستند .

شیردوش برقی اسپکترا spectra dew300

مکش دستگاه دارای دو عملکرد تک پمپی و دو پمپی است که برای استفاده از عملکرد دو پمپی باید ست مربوط به آن را به طور جداگانه تهیه کنید،مکش دو پمپی باعث صرفه جویی در مصرف میزان انرژی و دوشیدن شیر بیشتر در زمانی کوتاه می شود .مراحل مکش 3 مرحله و به صورت اتوماتیک می باشند که به ترتیب مکش،رهایی و استراحت هستند،وزن دستگاه 1.8 کیلوگرم است که قابل حمل به مکان های مختلف می باشد،در نتیجه اگر یک شیر دوش کاملا بهداشتی با حمل آسان و صدای کم می خواهید شیردوش برقی اسپکترا Spectra Dew 300 بهترین انتخاب برای شما می باشد.

شیردوش برقی اسپکترا s2

  •  تک پمپ با قابلیت تبدیل شدن به 2 پمپ
  •  بسیار پرقدرت و کم صدا
  •  قدرت مکش قابل تنظیم
  •  ساخت کشور کره جنوبی
  •  سیستم شبیه ساز مکش نوزاد
  •  دارای دو سال گارانتی

شیردوش برقی اسپکترا مدل m2

​​​​​​​شیر دوش بیمارستانی اسپکترا برای همه ی مادران با سرپستان های فرو رفته و صاف قابل استفاده می باشد که مجهز به  یک فیلتر برای جلوگیری از برگشتن شیر به داخل موتور دستگاه است. میزان شدت مکش دستگاه از 0 تا 320 میلیمتر جیوه است که قابلیت تنظیم دارد و کاربر می تواند در هر سطحی که میخواهد آن را تنظیم کند. این دستگاه برای شیردوشی از نحوه ی مکش نوزاد تقلید کرده است که می توان گفت یک شبیه سازی انجام داده است .قبل از دوشیدن شیر به مدت چند دقیقه سینه را ماساژ می دهد زیرا سینه تحریک شود و آمادگی لازم را داشته باشد و سپس شروع به کار کرده و شیردوشی می کند،ماساژ قبل از شیردوشی باعث زیاد شدن شیر می شود .

شیردوش برقی اسپکترا قیمت

قطعاتی که در تماس با شیر هستند قابل شستشو می باشند که می توان آن هارا جدا کرده و در آب جوش استریل کرد . شیردوش برقی بیمارستانی Spectra S2 برای مادر و کودک هیچ ضرری ندارد و تمام قطعات آن فاقد BPA می باشند. شیردوش اسپکترا دارای دو نوع مکش به صورت تک پمپی و دو پمپی می باشد،اگر میخواهید از مکش دوپمپی استفاده کنید باید ست مربوط به آن را جداگانه خریداری کنید .مکش دو پمپی باعث می شود در مدت زمان کم شیر بیشتری دوشیده شود که این کار باعث صرفه جویی در انرژی می شود .و در آخر مادرانی که در طول روز چندین ساعت از نوزاد خود دور هستند می توانند ست دوپمپی را تهیه کرده و برای کودک خود شیر بیشتری را در زمان کم بدوشند و با خیال راحت به سرکار و یا مکانی دیگر بروند.

شیردوش برقی spectra

شیردوش ها انواع مختلفی دارند که یکی از با کیفیت ترین محصولات شیردوش هایی با برند اسپکترا هستند. اسپکترا ساخت کره جنوبی است که دارای استاندارهای ISO,FDA,ISO13485,ISO9001 است. شیردوش ها برای مادرانی که نگران تغذیه و شیردهی کودکان خود هستند مناسب می باشد،استفاده کردن از این دستگاه موجب افزایش شیر مادرانی که کمبود شیر دارند می شوند و مناسب برای جلوگیری از هدر رفتن شیر مادرانی که شیر زیادی دارند می باشد .این شیردوش شیشه شیری با ظرفیت 160 میلی لیتر دارد،قدرت مکش دستگاه را می توان به طور دلخواه تغییر و تنظیم کرد،قدرت مکش آن از 0 تا 300 میلی متر جیوه است و دارای 3 مرحله ی شبیه سازی شده به نحوه ی مکش نوزاد است که به این ترتیب هستند:مکش،رهایی و استراحت .مادرانی که دارای سر پستان فرو رفته و صاف هستند می توانند از شیردوش برقی spectra M2 استفاده کنند که استفاده مداوم از این دستگاه موجب بیرون آمدن نوک سینه آن ها می شود .

شیردوش برقی بیمارستانی اسپکترا

وزن دستگاه 300 گرم است که با این وزن کم قابل حمل است و مناسب برای استفاده در زمان سفر می باشد .منبع تغذیه دستگاه از طریق آداپتور و باتری است،قطعاتی که در زمان دوشیدن با شیر تماس داشته اند قابل جدا سازی هستند و باید آن ها را از طریق آب جوش استریل کرد . شیردوش برقی spectra M2 دارای یک فیلتر مخصوص برای جلوگیری از رفتن شیر به داخل دستگاه است،و قبل از شیردوشی عمل ماساژ را برای افزایش مقدار شیر انجام می دهد، شیردوش برقی spectra M2 دارای 4 عدد باتری است و در آخر شیردوش برقی اسپکترا کم صدا و کم حجم است و از مواد مغذی موجود در شیر محافظت می کند و هیچ گونه ماده شیمیایی در ساخت این دستگاه به کار برده نشده است.

قیمت شیردوش برقی اسپکترا 3

این دستگاه بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده است و مادران می توانند با این وسیله، به راحتی شیر خود را بدوشند. با حرکات عقب و جلوی مکنده، شیر به داخل بطری پلاستیکی می ریزد. استفاده از شیر دوش دستی اسپکترا مدل handy، به گونه ای است که شیر مستقیما از پستان به بطری می ریزد و لازم نیست که مادر در حالت خاصی قرار بگیرد. این وسیله، ابعاد کوچکی دارد و وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل است.
شیردوش اسپکترا وزن کمی دارد و هیچ فشاری به پستان وارد نمی کند و از خستگی دست و مچ مادر، جلوگیری می کند. اجزای پلاستیکی این دستگاه از مواد اولیه فاقد مواد مضر ساخته شده و سلامت کودک را تهدید نمی کند

  • اسپکترا Spectra

  • برقی

  • پلاستیک

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی