به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فورسپس کلمپ ایوری

مدل: فورسپس کلمپ ایوری
شناسه محصول: 1776

تماس بگیرید

  • پنج سال گارانتی زنگ زدگی

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فورسپس کلمپ رابردم ایوری

کلمپ برای ثابت نگه داشتن دندان و ایجاد ایزولاسیون مناسب برای دندان استفاده می شود. فورسپس کلمپ ایوری دارای خاصیت ارتجاعی است که نه تنها به راحت باز شدن انبر کمک می کند بلکه در یقه دندان قرار می گیرد. در ضمن این خاصیت ارتجاعی کلمپ باعث می شود که گیره پس از قرار گرفتن در یقه دندان کاملاً ثابت بماند. فورسپس کلمپ ایوری ابزاری است که به قرار دادن فورسپس در دندان کمک می کند. این محصول فورسپس کلمپ ایوری حالت انبر مانندی دارد و در لبه های آن خار قرار داده شده است که در سوراخ های انبر محکم می شود و پنس را باز می کند و با زاویه قائم در داخل دندان قرار می دهد و پس از رها کردن انبر، گیره در داخل دندان باقی می ماند. مکان ثابت می ماند فورسپس کلمپ ایوری از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای 5 سال گارانتی در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد.

فورسپس کلمپ ایوری

فورسپس کلمپ ایوری برای ثابت نگه داشتن تیغه و ایجاد ایزولاسیون مناسب برای دندان مورد نظر از گیره استفاده می شود. فورسپس کلمپ ایوری دارای خاصیت ارتجاعی است که باز کردن و قرار دادن انبر در یقه دندان را آسان می کند و زمانی که انبر رها می شود به دلیل خاصیت ارتجاعی در جای خود باقی می ماند. ابزاری که به قرار دادن انبر در محل مورد نظر کمک می کند  فورسپس نام دارد که به شکل انبر است که در هر لبه آن یک خار وجود دارد که در سوراخ های انبر قرار می گیرد که باعث باز شدن انبر می شود. و بسته به زاویه ای که روی دندان مورد نظر قرار می دهد و وقتی آن را رها می کند انبر (به دلیل خاصیت ارتجاعی) در جای خود باقی می ماند.

  • ست رابردم

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی