به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فور 55 لیتری ساده محفظه استیل

مدل: 55 لیتری ساده محفظه استیل
دسته بندی: فور
شناسه محصول: 1321

10200000


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فور 55 لیتری ساده محفظه استیل

پرسنل آزمایشگاه های مختلف همواره برای خشک و استریل کردن وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی با مشکلات فراوانی روبرو بودند آنها نمی توانستند آن طور که باید وسایل را خشک کنند به دلیل اینکه دسترسی به تمام جزئیات وسایل مشکل بود مثلا داخل لوله های آزمایشگاهی به دلیل باریک بودن لوله به خوبی خشک نمی شد و یا اگر می شد مدت زمان زیادی از وقت پرسنل را به خود اختصاص می داد که این امر باعث ناخوشنودی بسیاری از این افراد شده بود به همین علت متخصصین در این زمینه را به این فکر واداشت که دستگاهی را به این منظور تولید کنند تا آسانی کار را برای پرسنل آزمایشگاه ها بوجود آورند که با تولید فور آزمایشگاهی به این مهم دست یافتند و امروزه شرکت های مختلف در این زمینه به رقابت پرداخته اند فور 55 لیتری ساده با محفظه استیل یک نمونه از تلاش متخصصین در جهت خشک کردن و استریل کردن وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که با ایجاد گرمای 50 الی 250 درجه سانتی گراد و با دقت دمایی 10± درجه سانتی گراد این کار را به راحتی انجام می دهد بدنه خارجی این آون از جنس ورق روغنی می باشد که با پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است برای ضدعفونی کردن وسایل و تجهیزات توسط فور 55 لیتری ساده محفظه استیل هم می توان دما را بین 160 الی 180 درجه سانتی گراد تنظیم کرد تا با دادن گرمای خشک به وسایل و تجهیزات به طور کامل استریل (ضدعفونی) شوند استریل شدن توسط این دستگاه در دو ساعت انجام می شود جنس المنت های فور 55 لیتری ساده محفظه استیل که مامور دادن گرما به محفظه داخلی هستند و همچنین جنس محفظه داخلی این فور از استیل می باشد برای اینکه دستگاهی با طول عمر مفیدتری داشته باشیم بهتر است تا از دمای بیشتر از 220 درجه سانتی گراد استفاده نشود ابعاد داخلی این دستگاه  45×31×37 و ابعاد خارجی آن 72×45×50 (عرض×عمق×ارتفاع) سانتی متر می باشد این فور به دلیل اینکه از دسته فورهای ساده می باشد ترمومتر یا همان دماسنج ندارد که در نتیجه باید گفت قابلیت کالیبراسیون نیز ندارد

محدوده دمایی: 250-50 درجه سانتی گراد
دقت دمایی : 10± درجه سانتی گراد
ابعاد خارجی : 72*45*50 سانتیمتر عرض*عمق*ارتفاع
ابعاد داخلی : 45*31*37 سانتیمتر عرض*عمق*ارتفاع
تایمر : تایمر کوکی 120 دقیقه چینی
ترموستات : ایتالیایی با کنترل دستی
ترمومتر(نمایشگر دما): ندارد
ولتاژ : 220 ولت
توان : 800 وات
قابلیت کالیبراسیون : ندارد

 فور آزمایشگاهی که به آن آون یا فور خشک کننده نیز گفته می شود برای خشک و استریل نمودن ظروف شیشه ای و فلزی در آزمایشگاه ها قابلیت استفاده دارد. انواع گوناگونی از این وسیله توسط کارخانجات برای انجام فعالیت های مختلف طراحی و تولید شده اند. برخی از آنها انتقال گرما را به طور خودکار و طبیعی انجام می دهند اما نوع دیگری از آنها با کمک پنکه و یا خاصیت سبک بودن هوای گرم و سنگین بودن هوای سرد انتقال گرما را انجام می دهند. معمولا محدوده حرارتی فورها از دمای اتاق تا 350 درجه سانتی گراد می باشد گرچه برخی از آون های آزمایشگاهی نیز هستند که تا دمای 600 درجه سانتی‌ گراد نیز کار می کنند از دیگر نام های این دستگاه می توان به اسامی همچون آون هوای داغ و یا گرم خانه نیز اشاره نمود. با کمک این وسیله عمل ضدعفونی و خشک شدن وسایل فلزی با کمک حرارت و با دمای 180 درجه سانتی گراد در 2 ساعت کامل انجام می شود. روند کار بدین صورت است که با بالا رفتن تدریجی دمای گرم خانه، رطوبتی که در وسایل شیشه ای وجود دارد تبخیر گردیده و باعث نابودی هر گونه فعالیت بیولوژیکی می شود. فور آزمایشگاهی از اجزای مختلفی از قبیل محفظه داخلی، المنت های گرم کننده، عایق های حرارتی، سیستم کنترل و نمایش دمای داخل محفظه، سیستم حفاظتی و فیوزهای الکتریکی تشکیل شده است. محفظه داخلی که وسایل مورد استفاده برای استریل شدن را در بر می گیرد غالباً از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت بالا ساخته می شود. در این محفظه، سنسور دما و ترموکوپل نیز وجود دارد. المنت های گرم کننده نیز برای تامین حرارت مورد نیاز فور آزمایشگاهی در نظر گرفته شده اند که اغلب در کنار دیواره خارجی فور و در تماس با آن جای داده شده اند تا باعث افزایش دمای داخل آون ( به حدی که نیاز است ) شوند. تعداد المنت های داخل محفظه به نوع، مدل و توان الکتریکی دستگاه بستگی دارد. المنت ها غالبا فنری بوده و درون یک پوشش سرامیکی نسوز قرار می‌ گیرند تا مانع از انتقال جریان الکتریکی به محفظه فور گردند. عایق های حرارتی نیز به منظور مانع شدن از هدر رفتن انرژی حرارتی، سرد شدن سریع محفظه داخلی و گرم شدن بیش از حد محفظه خارجی، مدارهای الکتریکی و محیط بیرون که غالبا دارای جنس پشم شیشه هستند، تعبیه شده اند. دمای داخل محفظه ممکن است با یک دماسنج جیوه ای، عقربه ای و یا یک برد الکتریکی با سنسور حرارتی نشان داده شود و همچنین با یک نمایشگر دیجیتال نیز همراه باشد. سیستم کنترل دما نیز با توجه به نوع دستگاه یکی از ترموکوپل های فلزی، جیوه ای یا سیستم های میکروپروسسوری با سنسور دقیق است که در صورتی که چنین باشد ادغام سیستم نمایش و کنترل دما امکان پذیر می باشد. سیستم های حفاظتی با توجه به نوع دستگاه می تواند از نوع الکتریکی و یا حرارتی باشند که به منظور حفاظت کاربران، دستگاه و محتویات آن طراحی می شوند. فیوزهای الکتریکی نیز در مواقع اضطراری به منظور قطع جریان یا مواقعی که دما بیش از حد افزایش می یابد و ... کارایی دارند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی