به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ

مدل: انالوگ AGFA
شناسه محصول: 2309

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ AGFA

24*18     سانتی متر
30*24    سانتی متر
   40*30    سانتی متر   
35*35  سانتی متر 
43*35  سانتی متر
13*18      سانتی متر

 فیلم رادیولوژی فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ یک نمونه از بهترین فیلم های دیجیتال رادیولوژی و برند های معروف در ایران می باشد. این فیلم از تجهیزات مورد نیاز در مراکز رادیولوژی می باشد که جزو معمول ترین گیرنده های تصویری می باشد و بیشترین مصرف را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

آریا طب مرجع تخصصی عرضه انواع تجهیزات پزشکی در حوزه سلامت است که فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ AGFA را با کیفیتی بالا در اختیار خریداران می گذارد. این مرکز با هدف ارائه خدماتی منحصربفرد در این مقاله در مورد فیلم رادیولوژی اطلاعاتی مفید و کاربردی را به شما ارائه خواهد داد.

اطلاعاتی در مورد فیلم رادیولوژی

فیلم رادیولوژی عمدتا از دو قسمت تشکیل شده است. این دو قسمت شامل پایه و امولسیون می باشند. امولسیون در هر دو سمت فیلم قرار خواهد گرفت به همین علت به این فیلم ها، فیلم با امولسیون دو طرفه می گویند. مابین پایه و امولسیون یک لایه نازک و پوشاننده که به لایه چسبنده معروف است، وجود دارد و این موجب اطمینان از یکنواختی چسبندگی مایه امولسیون به پایه می شود.

معمولا لایه چسبناک موجب خواهد شد که زمان استفاده و ثبت فیلم امولسیون، با این ماده زمینه تماس داشته باشد و همچنین از استحکام مناسبی برخوردار باشد.

امولسیون با لایه ای محافظت کننده و از جنس ژلاتین با نام لایه پوشاننده سطحی پوشانده می شود. این لایه سبب خواهد شد که امولسیون از خراشیدگی یا ضربه حفظ شود.

پایه فیلم

پایه مهم ترین جزء یک فیلم رادیوگرافی می باشد. وظیفه اساسی که پایه فیلم بر عهده دارد به وجود آوردن ساختاری محکم می باشد که امولسیون قابلیت کشیده شدن روی آن را داشته باشد. ماده زمینه از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و همچنین در برابر شکسته شدن یا پاره شدن از خود مقاومت نشان می دهد و این امر موجب راحتی کار با آن است.

پایه فیلم رادیولوژی شفاف بوده و توسط پلی استر ساخته شده است. از آنجایی که پایه فیلم اندازه و شکلش را هنگام استفاده و ظهور حفظ خواهد کرد در نتیجه تصویر ایجاد شده بهم ریخته نمایش داده نخواهد شد.

امولسیون

امولسیون به نوعی قلب فیلم رادیولوژی نام دارد. در واقع امولسیون ماده ایست که با پرتو های نور واکنش نشان می دهد و سبب انتقال اطلاعات خواهد شد. این ماده یک ترکیب از ژلاتین و بلور هالید نقره می باشد که با لایه ای سه تا پنج میکرونی به طور کامل پوشش داده خواهد شد.

فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ AGFA

آگفا یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین نمونه های فیلم رادیولوژی است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ AGFA یکی از انواع جدید فیلم های رادیولوژی می باشد که با نام فیلم های خشک در بازار عرضه می شوند.

شاید در اولین نگاه هنگامی که فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ AGFA را در دست می گیریم حس کنیم که پلاستیکی است اما نکته جالب اینجاست که این فیلم  رادیولوژی ترکیبی از نقره هالید، برمید و کلرید است. در زمان های گذشته به علت آنالوگ بودن این تجهیزات در چندین سایز مختلف در دسترس بودند و به آن ها فیلم های آنالوگ گفته می شد.

هم اکنون فیلم های جدید رادیولوژی یا فیلم های خشک دارای سه سایز 8*10 و 10*12 و 14*17 اینچ می باشند که فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ AGFA یکی از بهترین و کاراترین نمونه های آن در مراکز رادیولوژی است و توسط نمایندگی آریا طب عرضه می شود.

مزیت فیلم رادیولوژی اگفا سبز انالوگ AGFA به عنوان یک فیلم دیجیتال اینست که در مقایسه با تجهیزات آنالوگ در دهه های گذشته نیازی به روند ظهور ثبوت در مکان های تاریک و با تشعشعات پایین ندارد.

 

  • اگفا AGFA

  • فیلم رادیولوژی سبز

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی