به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیولوژی کداک سبز انالوگ

مدل: کداک KODAK
شناسه محصول: 2311

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیولوژی کداک سبز انالوگ KODAK

24*18     سانتی متر
30*24    سانتی متر
40*30    سانتی متر
   35*35  سانتی متر   
43*35  سانتی متر
13*18      سانتی متر

 فیلم رادیولوژ ی کداک یکی از انواع فیلم های رادیوگرافی محسوب می شود از سرعت، دقت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این فیلم در چندین سایز تهیه می شوند و ساخت کشور آمریکا می باشد که استفاده عالی و کاربردی آن را می توان در کلیه کشور های جهان مشاهده نمود. 

آریا طب یکی از بروزترین شرکت های توزیع انواع تجهیزات پزشکی می باشد که با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. یکی از محصولات عالی ارائه دهنده این شرکت فیلم رادیولوژی کداک می باشد که در ادامه به شرح ویژگی های آن می پردازیم.

مفهوم فیلم رادیوگرافی

رادیوگرافی یک طرح غیرتهاجمی عاری از درد می باشد که در علم پزشکی برا تشخیص و درمان بیماری ها کاربرد فراوانی دارد. در این روش تصاویری از اندام های درونی بدن با ورود اشعه ایکس درون آن ها برداشته می شود. یکی از قدیمی ترن روش های تصویربرداری در طب رادیولوژی توسط اشعه ایکس می باشد و روشی که به وسیله آن اندام های در حال حرکت بدن قابل مشاهده می باشد را فلوروسکوپی می نامند. با ورود فیلم های رادیوگرافی مراحل تهیه فیلم کمتر شد که این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شد، این امر سبب شد توجه پزشکان به سمت این فیلم جذب شود.

یک فیلم رادیوگرافی از چندین لایه تشکیل شده است:

لایه اصلی فیلم رادیولوژی که از تری استات سلولز و یا پلی استر تشکیل شده است که وجود پلی استر باعث مقاومت و دوام  ابعادی موثرتر فیلم می شود.

یک لایه بسیار نازک متشکل از ژلاتین و مواد چسبند که موظف است لایه امولسیون را به لایه اصلی فیلم متصل نماید.

لایه امولسیون که از کریستال های هالید نقره معلق شده در ژلاتین ساخته شده است، هالید های نقره تعین کننده سرعت و دیگر مشخصه های فیلم می باشد. مهمترین لایه فیلم های رادیولوژی، امولسیون می باشد که به پرتو ایکس، گاما، فشار، گرما، نور و مواد شیمیایی بسیار حساس می باشد.

لایه محافظت کننده از امولسیون در مقابل خراش و سایش که از ژلاتین فشرده شده به وجود می آید.

تعریف فیلم رادیولوژی کداک

یکی از پرکاربرد ترین روش های تشخیص و درمان بیماری روز دنیا استفاده از فیلم های رادیولوژی می باشد که جزء تجهیزات پزشکی وارداتی  در ایران محسوب می شود. فیلم رادیولوژی کداک محصول کشور آمریکا می باشد کا از دو نوع آنالوگ و دیجیتال تهیه شده است. که فیلم های آنالوگ آن در پنج سایز به اندازه  های 24*18-30*24-40*30-35*35-43*35  می باشد و فیلم های دیجیتال کداک در دو نوع سایز به اندازه 24*18 و 30*24 موجود می باشد.

تولید و پخش فیلم رادیولوژی کداک DVB  و + DVB  در اندازه های 10*8-12*10-17*14 اینچ به تعداد 100تایی و 125 تایی بسته بندی و صورت می گیرد.

ویژگی فیلم رادیولوژی کداک

تصویر برداری در فیلم رادیولوژی کداک از سرعت بالایی برخوردار می باشد که باعث کاهش هزینه ها می شود. این امر سبب می شود که متخصصین راحتتر بتوانند به نتیجه نهایی دست پیدا کنند و یا حتی در فیلم رادیولوژی کداک از نوع دیجیتال پزشکان می توانند با استفاده از اینترنت محصول به دست آمده را به مکان های دیگر منتقل دهند و یا در نقاط دیگر هم به آن دسترسی داشته باشند. در این نوع فیلم تصاویر از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

 

  • کداک KODAK

  • فیلم رادیولوژی سبز

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی