به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیولوژی کداک D V B دیجیتال 17*14

مدل: کداک D V B دیجیتال 17*14
شناسه محصول: 2305

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیولوژی کداک D V B دیجیتال 17* KODAK 14

آریا طب عرضه کننده انواع تجهیزات پزشکی می باشد که هدف اصلی آن توجه به رضایت مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت است. یکی از این محصولات می توان به فیلم رادیولوژی کداک اشاره نمود. این فیلم یکی از برند های نامی و با کیفیت می باشد که پیوسته مورد استفاده پرسنل پزشکی بوده است

فیلم رادیولوژی کداک نوعی فیلم رادیولوژی است که از کیفیت ممتازی برخوردار می باشد به طوری که ما به متخصصینی که به دنبال عالی ترین برند فیلم های رادیولوژی هستند این فیلم را پیشنهاد می دهیم و همچنین توصیه می کنیم این فیلم را از آریا طب ارائه دهنده بهترین تجهیزات پزشکی تهیه نمایید.

فیلم رادیولوژی

رادیولوژی نوعی علم است که با تصویر برداری از بدن به دنبال خدمت رسانی به علم پزشکی می باشد بدین صورت که تشخیص و درمان بیماری ها سریع تر و با دقت بیشتری انجام گیرد که این عمل با عبور اشعه ایکس از اندام های بدن امکان پذیر است. اشعه ایکس از تمامی مواد منجمله مایع، گاز و جامدات عبور می کند ولی وقتی جامدات از تعداد اتم بیشتری تشکیل شده باشند کمتر اشعه ایکس را از خود عبور می دهند. برای مثال مواد تشکیل دهنده سرب به گونه ایست که مانع خوبی برای عبور اشعه ایکس می باشد، به همین دلیل در مکان هایی که از اشعه ایکس استفاده می شود برای حفاظت لای دیوارها از ورقه های سرب نازک بکارگیری می شود.

رادیولوژی دارای انواعی از دستگاه ها می باشد مثل دستگاه رادیولوژی ساده معمولی که برای تصویربرداری از ریه، استخوان و ... کاربرد دارد. دستگاه رادیولوژی دیجیتال که بیشتر برای آنژیوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد و دستگاه سی تی اسکن که برای کسب تصاویر دیجیتال مقطعی از بدن کاربرد دارد.

عبور اشعه ایکس از بدن بدون هیچ گونه درد و خونریزی می باشد ولی عاری از هیچ گونه ضرری هم نیست، اما هنگامی که استاندارد های پزشکی و رادیولوژی رعایت شود و متخصصین رادیولوژی و تکنسین ها، مراقبت های لازم را داشته باشند، این روش می تواند بدون ضرر و یا کم ضرر باشد ولی ممکن است در هنگام تکرار های بیش از حد آسیب های جبران ناپذیری را بر روی بدن ایجاد نماید.

چه کسی عکس رادیولوژی را تهیه می کند؟

تهیه عکس رادیوگرافی بر عهده تکنسین رادیولوژی می باشد. پزشک متخصص رادیولوژی پزشکی است که تخصص خود را در رشته رادیولوژی گرفته است و وظیفه اش دیدن و تفسیر کردن عکس های رادیولوژی می باشد. این پزشک می تواند با دیدن تصاویر از سلامت و یا بیماری اندام های فرد مطلع شود. برخی از تکنسین های رادیولوژی قادر به تهیه فیلم های رادیولوژی ساده هستند و برخی دیگر می توانند فیلم های تخصصی تر مثل فیلم سی تی اسکن را تهیه نمایند اما یک متخصص رادیولوژی قادر است  کلیه فیلم های رادیولوژی را تفسیر نمایند.

فیلم رادیولوژی کداک

از آن جایی که ایران تولید کننده فیلم های رادیولوژی نیست این فیلم ها را که تاثیرات چشمگیری در علم پزشکی داشته اند از کشور هایی مانند ژاپن و آلمان خریداری نموده و وارد کشور می نماید. یک نمونه از این فیلم ها فیلم رادیولوژی کداک می باشد که محصولی از کشور آمریکا است و در دو نوع دیجیتال و آنالوگ در سایز های متفاوت تهیه می شود. فیلم رادیولوژی کداک، پیوسته تاثیر بسزایی را در طب داشته است.

ویژگی فیلم رادیولوژی کداک:

فیلم رادیولوژی کداک یکی از اولین و مشهورترین فیلم های رادیولوژی می باشد که از وضوح و کیفیت یگانه ای برخوردار است.

 

  • کداک KODAK

  • فیلم رادیولوژی دیجیتال

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی