به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم رادیولوژی کداک DVB دیجیتال 10*8

مدل: کداک DVB دیجیتال 10*8
شناسه محصول: 2307

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم رادیولوژی کداک DVB دیجیتال 10*8

فیلم رادیولوژی کداک یکی از فیلم های رادیولوژی می باشد  که با دارا بودن ویژگی هایی مانند امنیت فوق العاده، سرعت عمل بالا، کوچک بودن حجم و کیفیت خروجی عالی جایگاه ویژه ای در علم پزشکی دارد. این محصول را می توانید از شرکت آریا طب که ارائه دهنده با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی می باشد تهیه نمایید

فیلم رادیولوژی کداک یکی از انواع فیلم های رادیولوژی است که هدف از تولید آن خدمت رسانی به جامعه پزشکی می باشد. متخصصین می توانند این فیلم را از آریا طب که ارائه دهنده بهترین و مجهزترین تجهیزات مختلف پزشکی می باشد تهیه نمایند. داشتن کیفیت بالای محصولات ارائه شده از اهداف مهم شرکت آریا طب به شمار می آید.

فیلم رادیولوژی

تصویر برداری به وسیله اشعه ایکس برای اولین بار توسط آقای رونتگن در سال 1895 صورت گرفت که ایشان در هنگام کار با لوله کروکس به طور اتفاقی متوجه وجود این اشعه نامرئی شدند قابل ذکر است که اولین رادیوگرافی را همسر آقای رونتگن انجام داده است. درمان و جمع آوری اطلاعات از بدن توسط اشعه ایکس را رادیولوژی می گویند، هنگامی که اشعه ایکس وارد بدن می شود از هیچگونه اطلاعاتی برخوردار نمی باشد ولی زمانی که این اشعه از بدن عبور می کند در اثر کنش های انجام شده با اندام های بدن اطلاعات تشخیصی مناسبی را در اختیار پزشکان قرار می دهد.

چندین روش که می توان اطلاعات بدست آمده از اشعه ایکس را به تصویر کشید:

  • 1 – قدیمی ترین راه موجود کاربرد فیلم های رادیوگرافی می باشد.
  • 2 – صفحه های فسفر که به نور حساس می باشند و به عنوان صفحه تصویر در کامپیوتر رادیوگرافی استفاده می شود.
  • 3 – بکارگیری دریافت کننده ها و نوسازی الکترونیکی تصاویر مانند ام آر آی و سی تی اسکن

امروزه فیلم رادیولوژی دیجیتال جایگزین نوع ساده آن شده است که از مزیت های ویژه ای همچون صرفه جویی 31 تا 47 درصدی زمان و کاهش هزینه های هنگفت را به دنبال دارد. در این روش اطلاعات کامل و تصاویر در قالب CD  و DVD به بیمار تحویل داده می شود. همچنین این روش از کیفیت بالای تصاویر برخوردار می باشد که احتیاجی به تکرار رادیوگرافی را ندارد، یکی از ویژگی های مهم فیلم رادیولوژی دیجیتال کاهش دوز پرتو دهی به بیمار می باشد.

فیلم رادیولوژی کداک

ایران یکی از کشور های وارد کننده فیلم های رادیولوژی است چرا که این فیلم ها مورد اهمیت و استفاده تیم پزشکی جهان هستند. فیلم رادیولوژی کداک یکی از بهترین فیلم های رادیولوژی محسوب می شود که دارای دو نوع آنالوگ و دیجیتال است و در سایز های متفاوتی با بهترین قیمت در دسترس می باشد، این فیلم از ظهور و ثبوت رادیوگرافی برخوردار است. فیلم رادیولوژی کداک شامل مزیت های مهمی چون امنیت فوق العاده، سرعت عمل بالا، کوچک بودن حجم و کیفیت خروجی عالی می باشد.

در تصاویر پنهان فیلم رادیولوژی کداک به علت کم بودن تعداد اتم های نقره در محل خال حساسیت، کریستال هالید نقره غیر قابل مشاهده می باشد در نتیجه فرایند ظهور و ثبوت تجمع  مولکول های نقره، در این ناحیه میلیون برابر می شود و در نهایت تصویر نمایان می شود. عملکرد ظهور و ثبوت در کیفیت تصویر به اندازه تکنیک و اهمیت دادن به بیمار صاحب اهمیت می باشد که در نتیجه باعث کاهش دوز بیمار و بهبود بیشتر کیفیت تصاویر می شود از اینرو فیلم رادیولوژی کداک باعث پیشروی علم پزشکی می شود.

  • کداک KODAK

  • فیلم رادیولوژی دیجیتال

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی