به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

فیلم ماموگرافی فوجی FUJI

مدل: فوجی FUJI
شناسه محصول: 2301

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

فیلم ماموگرافی فوجی FUJI  24*30

از معتبر و شناخته ترین برند های فیلم های رادیولوژی می توان به فیلم رادیولوژی فوجی اشاره نمود که از کیفیت و وضوح فوق العاده بالا  و قیمت مناسب برخوردار می باشد. متخصصین می توانند این محصول را از شرکت آریا طب که عالی ترین تجهیزات پزشکی را شامل می باشد تهیه نمایند.

آریا طب یکی از شناخته ترین و بروزترین ارائه کنندگان تجهیزات پزشکی مانند تجهیزات پزشکی تخصصی، تجهیزات پزشکی عمومی و ... می باشد که از بهترین نوع محصولات برخوردار است. یکی از عالی ترین این تجهیزات فیلم رادیولوژی فوجی می باشد. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی درباره فیلم رادیولوژی کسب می نمایید.

فیلم رادیولوژی

تشخیص، درمان بیماری و حالات غیر طبیعی بدن به کمک اشعه ایکس و دیگر پرتوها و امواج با ارائه تصویر را فیلم رادیولوژی می گویند. در واقع پرتو مشتق شده را رادیولوژی می گویند که رشته های زیادی را بر اساس پرتو های یون ساز برای درمان و تشخیص بیماری ها در بر می گیرد. و همواره مورد استفاده علم پزشکی می باشد که مزایای چشمگیری را به خود اختصاص داده است.

اساس کار رادیولوژی

دستگاه های رادیولوژی با توجه به این که برای تشخیص یا درمان می باشد از نظر ساختاری با هم متفاوت هستند. ولی عموما یک دستگاه رادیولوژی دارای لامپ های تولید کننده اشعه ایکس می باشد و برای اینکه بتواند اشعه ایکس را براحتی در جهات مختلف متمرکز کند به یک بازوی متصل به پایه که حالت چرخشی داشته باشد وصل می باشد. این دستگاه علاوه بر این که امکاناتی برای پرتو درمانی و تصویربرداری را دارد گاها به پزشک کمک می کند که در همان لحظه تصویر قسمتی از بدن که در مسیر اشعه ایکس می باشد را مشاهده نمایید.

در رادیولوژی تابش اشعه ایکس را از نظر شرایط الکتریکی تنظیم می کنند و فیلمی را در مسیر خروج آن قرار می دهند و در نهایت پرتو ها را با استفاده از وسایل فرعی جمع می نمایند تا بتوانند از سلامت یا بیماری اندام مورد نظر اطلاعاتی را برای بررسی به دست آورند. که این عمل شامل دو گونه ساده بدون مواد و داشتن مواد کنتراست می باشد. تصویر برداری که در آن مواد خارجی وارد بدن نمی شود را رادیوگرافی ساده می گویند ولی تصویر برداری که با ورود مواد خارجی به بدن برای تفکیک بافت های نرم از یکدیگر صورت می گیرد را رادیوگرافی با مواد کنتراست می گویند.

فیلم رادیولوژی فوجی

فیلم های رادیولوژی جدای از هیچ یک از بیمارستان های موجود در جهان نمی باشند، ایران نیز با آن که تولید کننده این فیلم ها نیست ولی کشوری است که کاربرد عالی را از آن ها دارد و همواره توانسته است جزء بهترین های علم پزشکی باشد. یکی از فیلم های بسیار خوب مورد استفاده در کشور ایران فیلم رادیولوژی فوجی می باشد که دارای دوگونه دیجیتال و آنالوگ با سایز های متفاوت است. فیلم رادیولوژی آنالوگ فوجی دارای پنج نوع سایز به اندازه های 24*18-30*24-40*30-35*35-43*35 و فیلم رادیولوژی دیجیتال فوجی دارای دو نوع سایز در اندازه های 24*18 و 30*24 می باشد.فیلم رادیولوژی فوجی محصولی از کشور ژاپن که یکی از کشور های تولید کننده فیلم های رادیولوژی است می باشد.

مزیت های فیلم رادیولوژی فوجی

فیلم رادیولوژی فوجی یکی از برترین برند های فیلم رادیولوژی می باشد که با دارا بودن از کیفیت و وضوح عالی توانسته جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. این فیلم از قیمت مناسبی برخوردار است.

 

  • فوجی FUJI

  • فیلم ماموگرافی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی