به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

قلم ویبراتور کله پهن

مدل: قلم ویبراتور کله پهن
شناسه محصول: 3019

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

برای تزریق محلول های جوانسازی پوست می توان از دستگاه های قلم ویبراتور کله پهن استفاده کرد این دستگاه ها به منظور اینکه تزریق ژل و بوتاکس برای متقاضی دردی را ایجاد نکند توسط شرکت های مختلف در مدل های گوناگون تولید و به بازار ارائه می گردند که در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده اند.

  • دستگاه قلم ویبراتور کله پهن چیست : یکی از این دستگاه ها دستگاه قلم ویبراتور کله پهن می باشد این دستگاه با حالت ویبره خود بر روی صورت به آرامی می لغزد و کار انتقال محلول را بدون درد به اتمام می رساند این دستگاه به هنگام تزریق کمک بسیاری به جراح زیبایی می کند و به عنوان بهترین دستیار جراح زیبایی شناخته می شود چون مواد تزریقی را مستقیما به محل مورد نظر هدایت می کند و اجازه نمی دهد تا مواد در زیر پوست گلوله شود ما به کسانی که به دلیل ترس از درد، از تزریق محلول های مختلف امتناع می کنند توصیه می کنیم که از این محصول فوق العاده استفاده نمایند از دستگاه قلم ویبراتور کله پهن می توان برای تزریق ژل و بوتاکس استفاده کرد همچنین می توان تزریق محلول های مختلف را در روش های درمان مزوتراپی و پی آر پی با این وسیله انجام داد تا متقاضی دردی را احساس نکند.

 مزیت های دستگاه قلم ویبراتور کله پهن چیست : 

  • سفت کردن و کشیدن پوست می باشد
  •  می توان آن را در خانه برای مصرف شخصی مورد استفاده قرار داد
  •  در مدت زمان کمی به پوستی صاف و سفت دست یافت
  • کار با این دستگاه بسیار آسان می باشد و کاربر نیازی به مهارت ندارد
  • توصیه می کنیم از دستگاه های ویبراتور با کیفیت و برندهای مطمئن استفاده کنید تا کار با ایمنی کامل انجام شود
  •  
    • دستگاه های با کیفیت دارای طول عمر بالایی هستند اما این به تنهایی کافی نیست برای اینکه دستگاهی از طول عمر بالایی برخوردار باشد باید به صورت مطلوبی از آن نگهداری شود بنابراین نگهداری نقش بسیار پر رنگی در طول عمر دستگاه دارد.

قلم ویبراتور چیست

قلم های ویبراتور کمک می‌کند، تا تزریق ژل، بوتاکس، فیلر و به طور کلی تمامی تزریقات بدون درد انجام بگیرد؛ قلم ویبراتور نوعی بی‌حسی و به عنوان ماساژور صورت است. و به عنوان نوعی سفت کننده پوست به کار می‌رود. تزریق‌های زیبای مانند فیلر، بوتاکس،  ژل و غیره از ارگان‌های متعدد زیبایی روز دنیا می‌باشد. ولی بسیاری از مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی از درد بسیار زیاد این تزریقات گلایه دارند، و از آن می‌ترسند؛ استفاده نمودن از قلم‌های ویبراتور نزدیک محلی که  متخصص زیبایی در حال تجربه و سرگرمی می‌باشد؛ با قدرت بسیار مناسبی که دارد باعث از بین بردن درد تزریق شده می‌شود، و این دستگاه بهترین دستیار برای متخصصین زیبایی در هنگام تزریق می‌باشد؛ که باعث کنترل نمودن و هدایت مواد تزریق شده و مکان‌هایی که مورد نظر می‌باشد، می‌شود و باعث جلوگیری از گلوله شدن مواد تزریق شده زیر پوست می‌شود قلم‌های ویبراتور از دو نوع قلم ویبراتور تی شکل و قلم ویبراتور طلایی تشکیل شده است.

مشخصات قلمهای ویبراتور

پروفسور سیمسون اوریان با استفاده کردن از تئوری کنترل دریچه ای توانست VIBRATA را توسعه دهد؛ این تئوری پیشنهاد می‌کند؛ که ورودی‌های غیر دردناک می‌توانند به طور موثری دریچه‌های ورودی در را خاموش نمایند. بر اساس آن می‌توان گفت درد تنها می‌تواند توسط متحرک‌های مهارشونده، که اعصاب غیر حساس را به درد فعال می‌کند. این ویبراتورها به عنوان یک محرک لمسی عمل می‌کند؛ که باعث می‌شود که در طی انجام تزریقات، احساس درد را مهار کنیم. تئوری کنترل دریچه‌ای به ما توضیح می‌دهد که چگونه درد می‌تواند، تنها از طریق متحرک‌هایی مهار شود که نورون‌های فاقد گیرنده در را فعال می‌کند؛ هنگامی که به طور ذاتی یک ناحیه را پس از تجربه درد مالش می‌دهید این کار می‌تواند تا حدی درد شما را تسکین نماید؛ به همین علت است که فیبرها باعث تحریک نورون‌های فاقد گیرنده در لامینا بشود.

مشخصات قلم‌های ویبراتور صورت

۱_ لیفت کننده پوست

۲_ سهولت در استفاده

۳_ ایجاد آرامش و نشاط

۴_ ماساژ دادن پوست به وسیله ویبره

۵_ مناسب بودن برای تمامی بدن

۶_ قابلیت جابجایی و حمل آسان

۷_ دارای نوع ماساژور برقی

۸_ قابلیت توان مصرفی یک واتی

۹_ جوانسازی و درخشنده کنندگی پوست

۱۰_ ماساژور صورت و باعث سفت کنندگی پوست

۱۱_ جلوگیری کردن از گلوله شدن مواد تزریق شده برای زیر پوست

۱۲_ تمیزی آسان و نگهداری راحت محصول

۱۳_ کمک کننده به تزریق ژل، بوتاکس و مزوتراپی بدون درد

۱۴_ کنترل و هدایت کننده برای تزئین شده به مکان‌های مورد نظر

قلم‌های ویبراتور دو سر دو کله

امروزه صورت و زیبایی صورت، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و همه افراد چه زن و مرد و یا با هر سنی به دنبال داشتن پوستی زیبا صاف و شاداب می‌باشند؛ و همین دلیل باعث راه های فراوانی برای رساندن افراد به این هدف پا به عرصه گذاشته است؛ این راه‌ها برای دست پیدا کردن به زیبایی تزریق بوتاکس و ژل و فیلر و یا تزریقات دیگر را برای صورت اعمال می‌کنند؛ امروزه این تزریق‌ها یک روش زیبایی شناختی می‌باشد که در مدت زمان بسیار کم و بدون نیاز به بستری شدن افراد را به شکل و قیافه دلخواه می‌رساند؛ اما بسیاری از متخصصان زیبایی به دلیل ترس از احساس درد تزریق از روی آوردن به روش های سریع بدون عوارض جدی و خطرناک امتناع می‌کند.

 شما می‌توانید با استفاده از دستگاه ویبراتور دو سر، ایجاد درد به هنگام تزریق به جلوگیری کنید. این دستگاهی متحرک لمسی دارد که با قدرت مناسب می‌تواند، درد تزریق را مهار کرده و موجب می‌شود که متقاضی هنگام تزریق دردی را احساس نکند؛ این امر باعث می‌شود که فردی که عمل تزریق را انجام داده احساس خوشحالی و خرسندی داشته باشد؛ دستگاه ویبراتور دو سر، مواد تزریق شده را به محل مورد نظر هدایت می‌کند، و از گلوله شدن مواد در زیر پوست جلوگیری می‌نماید. استفاده از این دستگاه موجب می‌شود متخصص زیبایی بتواند تزریق موفق و تزریق و بدون دردی را انجام دهد؛ دستگاه ویبراتور دو سد می‌تواند تزریقات ژل و بوتاکس و یا همچنین درمان مزوتراپی و پی آر پی را برای تزریق محلول‌های مورد نظر به پوست مورد استفاده قرار بدهد؛ همچنین باید به این دستگاه همانند ماساژور عمل می‌کند و حالت ویبره آن باعث می‌شود که نرم شدن پوست ترمیم شده و در نتیجه باعث سفت شدن قسمت‌های افتاده پوست بشود.

وضعیت های استفاده از قلم ویبراتور تزریق

۱_ مراجعه کننده هنگام تزریق دردی را احساس نمی‌کند

۲_ فردی که در حال انجام تزریق می باشد احساس خرسندی و شادی دارد

۳_ دستگاه باعث جلوگیری از گلوله شدن مواد زیر پوست میشود

۴_ این دستگاه همچنین یک ماساژور عمل می‌نماید

۵_ جلوگیری از نرم و شل شدن پوست شده و باعث سفت شدن قسمت‌های افتاده پوست می‌شود.

سخن آخر

دوست داشتن صورت زیبا و زیبایی چیزی است که همه افراد جامعه از آن خوششان می‌آید، یکی از راه‌های رسیدن به صورت دلخواه انجام تزریق ژل، بوتاکس و فیلر می‌باشد؛ اما این تزریقات با درد همراه بوده و باعث می‌شود، که افراد از انجام آن بپرهیزند؛ دستگاه قلم ویبراتور باعث می‌شود که این درد را کم کرده و حس خرسندی به آن‌ها بدهد. قلم‌های ویبراتور از دونوع تی شکل و طلایی تشکیل شده است.

از این‌که تا این لحظه مارا حمایت کردید، از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم که این مطالب برای شما مفید باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی